Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Bij welk figuur vind jij een bepaald kledingstuk abslouut niet staan? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=160054)

)Vampje( 16-07-2002 10:30

Bij welk figuur vind jij een bepaald kledingstuk abslouut niet staan?

Bijvoorbeeld een legging als je wat dikker bent..

Leonoor 16-07-2002 10:34

Ik wou net zeggen...

Hoewel ik een legging ook niet vind staan als je wat dunner bent...
Ze zouden die dingen gewoon af moeten schaffen. ;)

)Vampje( 16-07-2002 10:38

Idd, een legging is eigenlijk nooit mooi!

ScarletWithin 16-07-2002 10:57

hele strakke truitjes als iemand heel dik is...dat je zeg maar het vet er uit ziet puilen (n)

sunflouwer 16-07-2002 10:58

bij hele magere mensen een truitje dat strak hoort te zitten, maar dat dan toch om hun heen slobbert

UnUsual 16-07-2002 11:26

Citaat:

ScarletWithin schreef:
hele strakke truitjes als iemand heel dik is...dat je zeg maar het vet er uit ziet puilen (n)
mjaa maar dan alleen als je een buik eronderuit ziet floepen.. voor de rest valt het wel mee vind ik

Triloxigen 16-07-2002 11:53

Of mensen die geen dikke buik hebben, maar wel korte truitjes dragen,
en dan een ongelooflijke lelijke buik hebben..

Kiet_oud 16-07-2002 12:04

eigenlijk alles wat hier al genoemd is, en ongetwijfeld meer.

Blubje 16-07-2002 12:09

zie boven :) *lekker makkelijk*

en trainingspakken met allemaal van die felle kleurtjes iieuw

Bluesummers 16-07-2002 12:51

*lui* zie boven.. en ook zeer lelijk: van die driekwartbroeken met dan van die lage schoenen met lage sokken zodat je de sokken niet ziet (n) en daar dan van die hoepeloorbellen bij, en een zwart tasje met roze hartje. gooi dit in de mixmachine en je hebt het type meisje bij mij op school.. (n) *edit* ow fuck.. t ging over figuren.. ja sorry hoor, k bn er niet helemaal bij vandaag :( nouwja, dit vind ik dus bij geen enkel figuur staan. en om een bijdrage aan het topic te geven: een bikini bij hele dunne(dat je de ribben kunt zien) mensen..

Horror Kitty 16-07-2002 13:19

Zie Ricki Lake gister.. allemaal van die dikke meisjes/vrouwen met strakke, korte kleren.. yuck!.. (n)

shanli 16-07-2002 15:05

Citaat:

wallflower schreef:
Zie Ricki Lake gister.. allemaal van die dikke meisjes/vrouwen met strakke, korte kleren.. yuck!.. (n)
idd
met een dikke vettige buik met een strax shirtje waar je het vet ziet blubberen,dat staat dus echt niet(bij dat figuur) :D

independancy wanted 16-07-2002 15:14

Citaat:

Vampiria schreef:
Idd, een legging is eigenlijk nooit mooi!
nouw... :(

)Vampje( 16-07-2002 15:23

Citaat:

independancy wanted schreef:

nouw... :(

Draag jij leggings dan? :p

independancy wanted 16-07-2002 15:24

Citaat:

Vampiria schreef:
Draag jij leggings dan? :p
nou ja, soms... heus niet altijd, maar ik heb wel eens zo'n "strakke" bui...
En ik ben ook nog eens aan de dunne kant... *huilt tranen met tuiten*

)Vampje( 16-07-2002 15:33

Citaat:

independancy wanted schreef:

nou ja, soms... heus niet altijd, maar ik heb wel eens zo'n "strakke" bui...
En ik ben ook nog eens aan de dunne kant... *huilt tranen met tuiten*

Nou ja, als jij het mooi vindt: waarom niet?

Goldfinger 16-07-2002 16:59

iew, allemaal afschuwelijk inderdaad.. ook erg:

meisjes met van die strakke oude carsbroeken, terwijl ze ontzettend dun zijn en dan van die grote vreselijke sportschoenen eronder of van die lelijke zwarte afgetrapte laarzen en dan zo'n hele wijde trui eroverheen, OF een strak shirtje en daar dan overheen zo'n 'gabber'-jas, niet echt zo'n bomberjack maar zo'n 'roljas'. Ofzo. :/

(is dit duidelijk?) :S

yvonnaah 16-07-2002 19:47

strakke/blote kleren bij iemand die best dik is, da vink eik vies om te zien! of idd bij een heel slank iemand en dan wijde kleding... :eek:

angela123 16-07-2002 23:10

bij mensen die heel lang zijn vind ik wijde kleren niet zo staan,maar dat is een persoonlijke mening

Black Sugar 17-07-2002 10:22

Een huepbroek als iemand heel dik is, dan gaat het vet eroverheen hangen. Houd het alstjeblieft een beetje in toom

June bug 17-07-2002 11:33

Mode-meisjes met een wijde skatebroek met hakken eronder :eek:
Idd mensen die heel dik zijn en strakke korte kleren dragen.
Mensen met een dikke buik en navelpiercing

kan niet meer bedenken...

rodina 17-07-2002 11:56

Mensjes met een heupbroek en geen mooie taille,
navelpiercings met een bolle buik,
een koltrui terwijl iemand een hele korte nek heeft,
een heel bleek iemand met beige kleding..

feline 18-07-2002 19:54

Een broekrok bij een peerfiguur.
Eigenlijk altijd

Roos 18-07-2002 20:06

Mensen die of heel dik, of heel dun, of heel klein, of heel groot zijn, kunnen beter hun kleding daar een beetje op aan passen.
Iets heel straks + een dik lichaam ziet er niet uit, iets heeeel wijds + een klein lichaam ziet er ook raar uit

feline 18-07-2002 20:07

Citaat:

Goldfinger schreef:
iew, allemaal afschuwelijk inderdaad.. ook erg:

meisjes met van die strakke oude carsbroeken, terwijl ze ontzettend dun zijn en dan van die grote vreselijke sportschoenen eronder of van die lelijke zwarte afgetrapte laarzen en dan zo'n hele wijde trui eroverheen, OF een strak shirtje en daar dan overheen zo'n 'gabber'-jas, niet echt zo'n bomberjack maar zo'n 'roljas'. Ofzo. :/

(is dit duidelijk?) :S

Haha heel duidelijk, k zag er vandaag 1 van een jaar of 25. Ze had een pony van die dunne plukjes, beetje kuif idee. En een staart midden op haar kop. En ar kont in zo'n broek met zo'n shirt erover heen. Hahaha prachtig :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.