![]() |
Bij welk figuur vind jij een bepaald kledingstuk abslouut niet staan?
Bijvoorbeeld een legging als je wat dikker bent..
|
Ik wou net zeggen...
Hoewel ik een legging ook niet vind staan als je wat dunner bent... Ze zouden die dingen gewoon af moeten schaffen. ;) |
Idd, een legging is eigenlijk nooit mooi!
|
hele strakke truitjes als iemand heel dik is...dat je zeg maar het vet er uit ziet puilen (n)
|
bij hele magere mensen een truitje dat strak hoort te zitten, maar dat dan toch om hun heen slobbert
|
Citaat:
|
Of mensen die geen dikke buik hebben, maar wel korte truitjes dragen,
en dan een ongelooflijke lelijke buik hebben.. |
eigenlijk alles wat hier al genoemd is, en ongetwijfeld meer.
|
zie boven :) *lekker makkelijk*
en trainingspakken met allemaal van die felle kleurtjes iieuw |
*lui* zie boven.. en ook zeer lelijk: van die driekwartbroeken met dan van die lage schoenen met lage sokken zodat je de sokken niet ziet (n) en daar dan van die hoepeloorbellen bij, en een zwart tasje met roze hartje. gooi dit in de mixmachine en je hebt het type meisje bij mij op school.. (n) *edit* ow fuck.. t ging over figuren.. ja sorry hoor, k bn er niet helemaal bij vandaag :( nouwja, dit vind ik dus bij geen enkel figuur staan. en om een bijdrage aan het topic te geven: een bikini bij hele dunne(dat je de ribben kunt zien) mensen..
|
Zie Ricki Lake gister.. allemaal van die dikke meisjes/vrouwen met strakke, korte kleren.. yuck!.. (n)
|
Citaat:
met een dikke vettige buik met een strax shirtje waar je het vet ziet blubberen,dat staat dus echt niet(bij dat figuur) :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik ben ook nog eens aan de dunne kant... *huilt tranen met tuiten* |
Citaat:
|
iew, allemaal afschuwelijk inderdaad.. ook erg:
meisjes met van die strakke oude carsbroeken, terwijl ze ontzettend dun zijn en dan van die grote vreselijke sportschoenen eronder of van die lelijke zwarte afgetrapte laarzen en dan zo'n hele wijde trui eroverheen, OF een strak shirtje en daar dan overheen zo'n 'gabber'-jas, niet echt zo'n bomberjack maar zo'n 'roljas'. Ofzo. :/ (is dit duidelijk?) :S |
strakke/blote kleren bij iemand die best dik is, da vink eik vies om te zien! of idd bij een heel slank iemand en dan wijde kleding... :eek:
|
bij mensen die heel lang zijn vind ik wijde kleren niet zo staan,maar dat is een persoonlijke mening
|
Een huepbroek als iemand heel dik is, dan gaat het vet eroverheen hangen. Houd het alstjeblieft een beetje in toom
|
Mode-meisjes met een wijde skatebroek met hakken eronder :eek:
Idd mensen die heel dik zijn en strakke korte kleren dragen. Mensen met een dikke buik en navelpiercing kan niet meer bedenken... |
Mensjes met een heupbroek en geen mooie taille,
navelpiercings met een bolle buik, een koltrui terwijl iemand een hele korte nek heeft, een heel bleek iemand met beige kleding.. |
Een broekrok bij een peerfiguur.
Eigenlijk altijd |
Mensen die of heel dik, of heel dun, of heel klein, of heel groot zijn, kunnen beter hun kleding daar een beetje op aan passen.
Iets heel straks + een dik lichaam ziet er niet uit, iets heeeel wijds + een klein lichaam ziet er ook raar uit |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |