![]() |
liefdesdrama
Ik ben verliefd op een hele goeie kennis van mij die ik al vet lang ken en we praatten echt de hele dag lang met elkaar op msn of in het echt. Ik d8 echt dat ze mij ook zat zitten maar ze zei op msn dat ze een andere jongen leuk vond. Ze praat echt bijna helemaal niet met hem en ze zei ook dat ze hem eigenlijk een klootzak vond, ook zoekt ze altijd oogsignaal met mij en ze weet dat ik haar leuk vind. We waren een keer samen bij mijn huis en we hadden het supergezellig en ik zag haar een paar keer kijken naar mijn richting totdat ik haar weer aankeek. Ik vind haar echt superlief en kan aan niks anders denken. Wat is de beste manier om actie ondernemen nu :P
|
Geen. Ze vindt je niet leuk, anders zou ze dat niet zeggen. Kennelijk vindt ze de aandacht wel leuk.
|
dont be desperatozzzz
iets met friendzone en een dame zoeken die wel into you is |
Als je het nog een keer wil horen moet je het gewoon face to face aan der vragen. Maar ik denk eerlijk gezegd niet echt dat het wat word. Ze vind de aandacht leuk (wat een heleboel meiden leuk vinden). Ik zou er verder niet veel achter gaan zoeken
|
Jij bent de man, maak je move zou ik zeggen.
Bamboocha ik dig jouw David & Goliath avatar :o |
Citaat:
|
Ben ik de enige, of mis ik het drama?
ot: Duidelijk laten weten dat je haar leuk vindt, en als ze daar niks mee doet/niet op ingaat gewoon laten zitten en iemand anders zoeken. |
Citaat:
Plus, als ze je leuk had gevonden had ze allang een move gemaakt :) |
Citaat:
|
Citaat:
Boy meets girl. Boy likes girl. Boy gives girl lots of attention. Girl loves the attention, but not the boy. Boy confused. Boy becomes obsessed with girl. Girl no longer likes the attention nor the boy. End of story. Het drama moet nog komen ;) |
titel was niet echt goed maar ik moest wat invulle :P in ieder geval bedankt voor de reacties allemaal.
|
Gelijk de hoop opgeven vind ik ook wel weer een beetje overdreven, je kunt altijd eerst nog vragen hoe zij het ziet en doorgaan met vragen totdat je een duidelijk antwoord hebt. Dan moet je ook wel goed weten wat je zelf eigenlijk wilt.
Als zo'n gesprek niet het gewenste effect levert zie ik het somber voor je in. Dan kun je inderdaad wel beter iemand anders zoeken. |
ik zou gewoon wachten tot je iemand anders leuk vindt die jou ook leuk vindt :)
|
Gewoon laten zitten hoor verdoe je tijd niet aan dat soort mensen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |