![]() |
ondergewicht
Hallo,
ik ben 16 jaar en ik ben veel tedun dit is echt een probleem die ik al jaren heb en ben al heel lang opzoek naar iets. ik eet ongelofelijk veel dus daarmee kan ik niet aankomen ik heb gehoord van creatine pillen weight gainer anabolen enz.. ik vind het niet erg om aan te komen met pillen weet iemand wat voor mij? |
Zijn meer jongens van jouw leeftijd die dat probleem hebben. Precies zoals je zegt: veel eten, maar niet aankomen. Jouw metabolisme is gewoon zo ingesteld. Maar wees gerust. Meestal is het zo dat als je in de 20 bent je opeens zult aankomen. Je moet alleen nog wat geduld hebben.
Wat betreft de middelen. Ik zou daar niet aan beginnen. Sommige hebben vervelende bijwerkingen en sommige werken helemaal niet. Wat je wel zou kunnen doen is naar een sportschool gaan en dan eventueel in combinatie met bepaalde voeding spieren gaan kweken. Hierdoor gaat je gewicht ook omhoog. Meestal is het op jouw leeftijd handig om dat eerst even met je huisarts te bespreken. Je bent 16 en nog niet volgroeid. Het is dan niet altijd raadzaam om naar een sportschool te gaan en aan krachttraining te beginnen. Dit door dat er dan een natuurkundige dysbalans kan ontstaan van je bewegingsapparaat. In dit geval je spieren en botten. |
Ik weet dat je totaal op het verkeerde forum zit met je vragen.
|
Goed, ik heb een afspraak met de docter gemaakt
ik heb verder gekeken op internet ik heb geevonden: pillen die je eetlust met 300% vergroten pillen die zorgen dat je 300% meer calorieen opneemt. is dit misschien wat |
Dergelijke pillen zijn nooit wat.
Wacht nou eerst de afspraak met de huisarst maar af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar hoeveel eet je dan per dag? en wat voor producten?
je kan bijv 20 komkommers om een dag eten, of 1 kroket dat komt op hetzelfde neer denk ik :p |
Ik zou anabolen nemen. Vroeger woog ik 25 kg en was ik 1m 90. Maar toen ik aNaBoLuUuH ging nemen vloog mijn gewicht omhoog.
Je zegt dat je ongelofelijk veel eet, maar dat is onzin. Als je idd ongelofelijk veel eet, zou je hier niet klagen. Laat maar eens zien wat je eet op een dag. |
post is wat je op een dag eet
|
En post tegelijk hoe groot je bent en wat je eigenlijke gewicht nu is. Vergeet niet dat iedereen anders is. De ene zal van nature uit meer massa hebben dan de ander, en de ene zal sneller aankomen dan de ander. Het gaat erom dat je gezond bent, niet dat je binnen een bepaalde gewichtscategorie valt (geloof het of niet, dat BMI is niet heel erg nauwkeurig: het houdt enkel rekening met je lengte en je gewicht, niet met je geslacht, je genetische samenstelling, je dieet en activiteitsniveau, je leeftijd etc.)
|
Citaat:
Ik zou iig niet aan die enge pillen gaan, je kan ook gewoon nog meer gaan eten of idd nog even geduld hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
oke ben bij de dokter geweest
hij zei we hoeve je niet naar dieetist te sturen want die kan weinig voor je doen als je al zoveel eet. hij zei geduld enzo... ik ben 1.75 en weeg 54 kilo en jullie willen weten wat ik perdag eet gister: 's ochtens: 2 cheesburgers (magnetron) 6 snee wit brood en dan tot het avondeten begint eet ik ongeveer om het uur wel wat aan snacks (chips chocola enzz dan avond ete weer wat snacks en voor ik na bed ga ooit nog pizza ik vind t nogal want eigenlijk heb ik altijd honger.. groetjes!! |
Eet gezond in plaats van die rommel. Volkoren brood, vol beleg (volle kaas, pindakaas, vettere vleessoorten bijvoorbeeld), volle melkproducten, enzovoort. En je mag hier verder over praten in het Voedings&Gezondheid topic bovenaan :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |