![]() |
In Flames - Reroute to Remain
De cd komt pas 2 september ofzo uit, maar hijs dus al te downen op IRC :) (dalnet, #mp3depot) Ik heb nou net een paar nummers getjekt en et is toch meer een verlengde van Clayman zover ik et hoor met toch wat meer 'invloeden' van de 'oudere' cd's (sommige nummers klinken toch weer goed stevig) gecombineerd met wat cleane zang her en der.
Ik zou zeggen tjek et uit :) En wat vind je sowieso van In Flames?? Want veel mensen zijn de interesse toch verloren na Colony/Clayman.. ik vind ze in elk geval nog steeds zeer puik (y) |
ik hoor nu et nummer Dawn of a New Day en das echt een duchtig nummer! *akoestisch* (y)
|
Zijn er ook nummer met alleen cleane zang erin? Zo ja, welke zijn dat?
|
Citaat:
de rest is meer 'geschreeuw', afgewisseld met her en der cleane zang |
kvon clayman een van de betere cds van in flames, maar het true-gehalte licht daar natuurlijk lager vanwege de melodische stukken
|
hmmm ff uitchecken
|
denk dat de echte true diehard fans een beetje teleurgesteld zullen zijn (die dus meer van et oude werk houden), maar ik vind em zeker puik klinken
maar anderzijds, dit album beukt wat beter door dan et vorige werk, dus der is nog hoop ;) |
Citaat:
Maar ik heb weinig hoop, 'voornamelijk zang' klinkt als 'teveel lelijke "zang"'. |
(y)
|
kheb em uitgecheckt, en kvind em persoonlijk wat minder...de vocalen dan iig..
|
imo is in flames een klote band....
|
ben een paar nummers aan het binnenhalen. Maar ik vind in flames niet echt gaaf normaal gesproken.
|
Citaat:
ja stel je voor dat iedereen zo dacht, dan ging het een stuk minder met in flames... |
Citaat:
ik ga morgen wel wat downen, zometeen moe'k in de zug naar Hilversum en daar gibt es geen internet.. |
nah ik zal iedereen wel tegen de schenen gaan schoppen, maar ik krijg het momenteel binnen van Daan en ik vind het leuk als achtergrondmuziek, maar meer niet eigenlijk.
|
Citaat:
nou...wat moet birthmark hier wel niet van denken....:rolleyes: |
Citaat:
en succes dermee. |
Wat een tegenvaller dit album.
Veel teveel cleane zang (wat haast nu-metalachtig klinkt helaas) Het heeft wel weer die typische In Flames melodielijntjes, maar halverwege het album begon ik al verveeld te raken en zette ik wat anders op, een slecht teken dus. |
cleane zang? ik vind het meevallen hoor, of noem je dat zingen van die vent clean?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb net wat nummertjes over msn gekregen (dankje daan), en kvind het tot nu toe erg duchtig klinken :eek:
dat geschreeuw en gegrunt vink niks, dus.... in flames vind ik verder een hele goeie band, staat hoog in mijn metal top 10 ;) |
Citaat:
maar kweeniet, mij spreekt dit wel aan, zal toch wel aan de typische in flames sound liggen |
*nieuwsgierig is*
dus starten we zometeen mirc maar ff op, claymen viel me tegen na colony dus ik ben benieuwd... |
Citaat:
|
ik vind hem na 2 dagen nog steeds puik :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ey dude , kom ff op msn...het is dringend!!! |
Ben op zich wel nieuwsgierig naar die nieuwe plaat van, al vind ik Colony brak en Clayman saai. Maar ik gaat hem aanschaffen ipv downloaden :P
|
Heej dudes!
Ik als groot aanhanger van In Flames vraag me nu heel erg af wat ik ervoor moet doen om ook mp3tjes van In Flames te vinden :@ :) Ik heb tot nu toe alleen nog maar 1 of ander nog niet afgemixt instrumentaal promootje gevonden :) Kan iemand me helpen?? thnx! Latur |
Ik ga hem cker aanschaffen en eigenlijk hoor je het niet te downloaden van tevoren, maar ik denk dat ik het alsnog maar ff ga doen. Ik ben iig vet benieuwd.
Maar ik wil wel ff weten hoe dat nou werkt bij irc. Ik zit nu op die channel en snap geen reet van wat de mensen allemaal intikken laat staan hoe het downloaden werkt. Is er hier een whizzkid die dat kan uitleggen. Ik ben een irc n00b. |
ik ben heel benieuwd (sta nu in queue), ook vanwege het artikel in de Aardschok. hopelijk iets beter dan Clayman. maar In Flames ten tijde van The Jester Race heerst hard.
|
Citaat:
thnx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
latur |
[offtopic] See my solution: wat is je naam?
|
ik hoor et live wel
|
Mijn mening: iets anders maar wel leuk (y) ben zeer benieuwd naar ze live
|
ja het duurt even maar dan heb je ook wat ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |