Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   In Flames - Reroute to Remain (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=160091)

Vork 16-07-2002 11:16

In Flames - Reroute to Remain

De cd komt pas 2 september ofzo uit, maar hijs dus al te downen op IRC :) (dalnet, #mp3depot) Ik heb nou net een paar nummers getjekt en et is toch meer een verlengde van Clayman zover ik et hoor met toch wat meer 'invloeden' van de 'oudere' cd's (sommige nummers klinken toch weer goed stevig) gecombineerd met wat cleane zang her en der.
Ik zou zeggen tjek et uit :) En wat vind je sowieso van In Flames?? Want veel mensen zijn de interesse toch verloren na Colony/Clayman.. ik vind ze in elk geval nog steeds zeer puik (y)

Vork 16-07-2002 11:37

ik hoor nu et nummer Dawn of a New Day en das echt een duchtig nummer! *akoestisch* (y)

Rhinus 16-07-2002 11:55

Zijn er ook nummer met alleen cleane zang erin? Zo ja, welke zijn dat?

Vork 16-07-2002 11:57

Citaat:

Rhinus schreef:
Zijn er ook nummer met alleen cleane zang erin? Zo ja, welke zijn dat?
Dawn of a New Day bestaat er voornamelijk uit :)

de rest is meer 'geschreeuw', afgewisseld met her en der cleane zang

p33r 16-07-2002 12:18

kvon clayman een van de betere cds van in flames, maar het true-gehalte licht daar natuurlijk lager vanwege de melodische stukken

Stigmata666 16-07-2002 12:24

hmmm ff uitchecken

Vork 16-07-2002 12:41

denk dat de echte true diehard fans een beetje teleurgesteld zullen zijn (die dus meer van et oude werk houden), maar ik vind em zeker puik klinken

maar anderzijds, dit album beukt wat beter door dan et vorige werk, dus der is nog hoop ;)

Rhinus 16-07-2002 12:54

Citaat:

Vork schreef:
Dawn of a New Day bestaat er voornamelijk uit :)

Voornamelijk? Hmmzz. Ik zal 't eens downloaden dan.

Maar ik heb weinig hoop, 'voornamelijk zang' klinkt als 'teveel lelijke "zang"'.

Carn 16-07-2002 17:27

(y)

Stigmata666 16-07-2002 17:50

kheb em uitgecheckt, en kvind em persoonlijk wat minder...de vocalen dan iig..

Infaustus 16-07-2002 18:00

imo is in flames een klote band....

jnieuwelaar 16-07-2002 18:07

ben een paar nummers aan het binnenhalen. Maar ik vind in flames niet echt gaaf normaal gesproken.

Infaustus 16-07-2002 18:15

Citaat:

birthmark schreef:

maar goed dat het JOUW mening is dan!

ja stel je voor dat iedereen zo dacht, dan ging het een stuk minder met in flames...

Ce-El-Wan 16-07-2002 18:20

Citaat:

Infaustus schreef:

ja stel je voor dat iedereen zo dacht, dan ging het een stuk minder met in flames...

:D :D :D
ik ga morgen wel wat downen, zometeen moe'k in de zug naar Hilversum en daar gibt es geen internet..

jnieuwelaar 16-07-2002 18:22

nah ik zal iedereen wel tegen de schenen gaan schoppen, maar ik krijg het momenteel binnen van Daan en ik vind het leuk als achtergrondmuziek, maar meer niet eigenlijk.

Infaustus 16-07-2002 18:33

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
nah ik zal iedereen wel tegen de schenen gaan schoppen, maar ik krijg het momenteel binnen van Daan en ik vind het leuk als achtergrondmuziek, maar meer niet eigenlijk.

nou...wat moet birthmark hier wel niet van denken....:rolleyes:

jnieuwelaar 16-07-2002 18:35

Citaat:

Infaustus schreef:

nou...wat moet birthmark hier wel niet van denken....:rolleyes:

als jullie eens lekker vrede sluiten of elkaar negeert. Werkt voor iedereen een stuk handiger. Effe kijken in mijn msn lijst: bithmark_thc@hotmail.com

en succes dermee.

HK66666 16-07-2002 20:51

Wat een tegenvaller dit album.
Veel teveel cleane zang (wat haast nu-metalachtig klinkt helaas)
Het heeft wel weer die typische In Flames melodielijntjes, maar halverwege het album begon ik al verveeld te raken en zette ik wat anders op, een slecht teken dus.

Carn 16-07-2002 21:10

cleane zang? ik vind het meevallen hoor, of noem je dat zingen van die vent clean?

jnieuwelaar 16-07-2002 21:35

Citaat:

Carn schreef:
cleane zang? ik vind het meevallen hoor, of noem je dat zingen van die vent clean?
je hoort heel vaak hele stukke gewone zang, terwijl ie normaal toch echt screams doet!

Vork 17-07-2002 00:24

Citaat:

Infaustus schreef:

:D

Mindfields 17-07-2002 11:05

kheb net wat nummertjes over msn gekregen (dankje daan), en kvind het tot nu toe erg duchtig klinken :eek:
dat geschreeuw en gegrunt vink niks, dus....

in flames vind ik verder een hele goeie band, staat hoog in mijn metal top 10 ;)

Vork 17-07-2002 12:16

Citaat:

HK66666 schreef:
Wat een tegenvaller dit album.
Veel teveel cleane zang (wat haast nu-metalachtig klinkt helaas)
Het heeft wel weer die typische In Flames melodielijntjes, maar halverwege het album begon ik al verveeld te raken en zette ik wat anders op, een slecht teken dus.

kan et me wel voorstellen ja, maare 2e helft van album is toevallig net wat meer in oude stijl.. :)

maar kweeniet, mij spreekt dit wel aan, zal toch wel aan de typische in flames sound liggen

Ce-El-Wan 17-07-2002 19:14

*nieuwsgierig is*

dus starten we zometeen mirc maar ff op, claymen viel me tegen na colony dus ik ben benieuwd...

Vork 18-07-2002 13:07

Citaat:

Ce-El-Wan schreef:
*nieuwsgierig is*

dus starten we zometeen mirc maar ff op, claymen viel me tegen na colony dus ik ben benieuwd...

en en en? ;)

Carn 18-07-2002 15:28

ik vind hem na 2 dagen nog steeds puik :D

Ce-El-Wan 18-07-2002 15:37

Citaat:

Vork schreef:

en en en? ;)

nou, kheb nu 3 of 4 nummers binnen en het klinkt niet verkeerd, maar ook niet echt super ofzo.. En ze moeten godverdomme eens een andere producer nemen of een andere studio induiken want ze hebben nu al 4 platen lang hetzelfde geluid, en om te zeggen dat ik dat nu echt een geweldige produktie vind..? nee dus. :p

Infaustus 18-07-2002 15:40

Citaat:

Ce-El-Wan schreef:

nou, kheb nu 3 of 4 nummers binnen en het klinkt niet verkeerd, maar ook niet echt super ofzo.. En ze moeten godverdomme eens een andere producer nemen of een andere studio induiken want ze hebben nu al 4 platen lang hetzelfde geluid, en om te zeggen dat ik dat nu echt een geweldige produktie vind..? nee dus. :p

ey dude , kom ff op msn...het is dringend!!!

Tsasil 18-07-2002 18:50

Ben op zich wel nieuwsgierig naar die nieuwe plaat van, al vind ik Colony brak en Clayman saai. Maar ik gaat hem aanschaffen ipv downloaden :P

See My Solution 22-07-2002 19:35

Heej dudes!

Ik als groot aanhanger van In Flames vraag me nu heel erg af wat ik ervoor moet doen om ook mp3tjes van In Flames te vinden :@ :) Ik heb tot nu toe alleen nog maar 1 of ander nog niet afgemixt instrumentaal promootje gevonden :) Kan iemand me helpen??

thnx!

Latur

In_flames 22-07-2002 19:58

Ik ga hem cker aanschaffen en eigenlijk hoor je het niet te downloaden van tevoren, maar ik denk dat ik het alsnog maar ff ga doen. Ik ben iig vet benieuwd.

Maar ik wil wel ff weten hoe dat nou werkt bij irc. Ik zit nu op die channel en snap geen reet van wat de mensen allemaal intikken laat staan hoe het downloaden werkt.
Is er hier een whizzkid die dat kan uitleggen. Ik ben een irc n00b.

Snees 23-07-2002 09:11

ik ben heel benieuwd (sta nu in queue), ook vanwege het artikel in de Aardschok. hopelijk iets beter dan Clayman. maar In Flames ten tijde van The Jester Race heerst hard.

See My Solution 23-07-2002 13:06

Citaat:

In_flames schreef:

Maar ik wil wel ff weten hoe dat nou werkt bij irc. Ik zit nu op die channel en snap geen reet van wat de mensen allemaal intikken laat staan hoe het downloaden werkt.
Is er hier een whizzkid die dat kan uitleggen. Ik ben een irc n00b. [/B]
Ik geloof dat wij hetzelfde probleem hebben In_flames ; LAAT IEMAND HET ONS UITLEGGEN! :)

thnx

Thutshui 23-07-2002 13:11

Citaat:

See My Solution schreef:

Tim?

Snees 23-07-2002 13:40

Citaat:

snees schreef:
ik ben heel benieuwd (sta nu in queue), ook vanwege het artikel in de Aardschok. hopelijk iets beter dan Clayman. maar In Flames ten tijde van The Jester Race heerst hard.
ik ben zwaar teleurgesteld, de nummers zitten vol met nu-metal invloeden, slechte songstructuren, irritante deuntjes. Gejatte riffs uit 'Clayman' in 'Minus'. En te cleane, soms met computer veranderde zang.

See My Solution 23-07-2002 16:09

Citaat:

birthmark schreef:

hmzz, ik denk dat sowiets moeilijk te proberen is als je geen kabel hebt!

hehe; tis idd nogal een opgave om dan een heel album te downloaden maar jah; ik betaal de telefoon rekening nie; en we hebben wel isdn dus it's worth a try zou ik zeggen :D Maar het zou handiger zijn als iemand weet waar je losse mp3's van Reroute To Remain weet te vinden op t net jah..

latur

Hukkie 23-07-2002 16:14

[offtopic] See my solution: wat is je naam?

funest 23-07-2002 16:16

ik hoor et live wel

Hypocrisy_Female 26-07-2002 23:50

Mijn mening: iets anders maar wel leuk (y) ben zeer benieuwd naar ze live

Hypocrisy_Female 27-07-2002 00:18

ja het duurt even maar dan heb je ook wat ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.