![]() |
heb een gedichtje geschreven,toen ik eens heel verdrietig was. ben helemaal niet goed in gedichtjes schrijven,daarom ben ik op dit wel een beetje trots.
mooi? ik vind geen titel trouwens,kan iemand daar mee helpen?:) Never thought this would happen All these beautifull words just blown away without any reason All these beautifull feelings just pushed aside without any regret All this endless hope just snatched away without any compassion No more endless hope, that keeps me alive No more beautifull words, that keeps me warm No more beautifull feelings, without sad feelings I've lost the game. |
Leuk gedichtje...
Maar ik moet zeggen het engels erin is een beetje aan de matige kant.. Ik weet niet of je daar erg goed in bent maar ik zou nog even kijken naar: these endless hope = these endless hopes (?) these endless hope = this endless hope beautyfull = beautiful Voor de rest wel leuk! |
Citaat:
ik zeg het,ben niet goed in gedichtjes schrijven, ik zat toen maar te huilen op men bed en schreef het toen op. Het is ook al een half jaar geleden. |
Het loopt wel redelijk goed, en het einde is geweldig... maakt het gedicht sterk
|
ik heb geen talent,het was gewoon wat ik voelde
|
weet iemand een gepaste titel? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13. |