![]() |
firewall configureren
hej technisch vraagje.
ik kan niet op msn hyes kwekker en dergelijke messengers. ik kwam erachter dat dit te maken heeft met poort 5222 in firewall. het probleem is dat ik niet zo into computers ben, en geen idee heb waar mijn "firewall" zit en hoe ik dit moet "con figureren" wat er letterlijk staat is CONFIGUREER JE FIREWALL OM POORT 5222 TOE TE STAAN VOOR JE KWEKKER (van hyves) weet iemand hoe je dit doet ? graag op een simpele manier uitleggen. ben niet zo intelligent (sorry maar t is zo...) en heb weinig tot geen verstand van computers. |
msn, hyes kwekker en andere messengers gebruiken allemaal verschillende poorten, dus niet alleen 52222.
Configureren is een duur woord om iets in je firewall in te stellen, maar als je daar iets niet goed doet dan zit je helemaal zonder toegang. Dus mijn antwoord hierop: vraag het iemand die hier meer ervaring mee heeft. |
Wat ik begrijp uit je verhaal is dat je een hardware matige firewall hebt, dus in je router oid? In dat geval zou je eens in de handleiding van je router moeten kijken hoe je hem uit kan zetten en/of instellen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |