![]() |
De gouden Kooi
Kijk en huiver..
ik lig iig elke x helemaal dubbel! http://www.youtube.com/watch?v=DHBnt...elated&search= |
Dat vind ik eigenlijk nog best grappig.
|
Terror Jaap (Y)
|
hoe nep..
|
Het kost me 10000... en een gevangenis straf.
Goud. |
Fucking vet programma, vooral Brian.
"Kennis is informatie." "Het is een poging iets te bewerkstelligen, maar het resultaat is er pas als het er is." "Ik geef het een goede plek, en ik blijf bezig met de dingen waar ik mee bezig blijf." Briljante gozer. Jaap, Huub en Lieke zijn ook cool als trio. Natasia is geniaal irritant. Jammer dat Eric weg is. |
Op de een of andere manier vind ik Huub echt (y)
Terwijl het eigenlijk een zielig mannetje is natuurlijk. Als ik in de kooi zat zou ik me in ieder geval wel door hem laten nemen. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Huub duikt met iedereen het bed in, vandaar. Ik zou er waarschijnlijk niet eens aan ontkomen. ;) |
Citaat:
|
Als ik in de kooi zat zou ik Huub nemen.
|
Ik volg die zooi helemaal niet, maar ik heb wel enkele aparte fragmenten gezien van een doorslaande Brian :D Jezus, hoe kunnen die mensen zichzelf nog serieus nemen :D
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Wie kan de juiste quote aan het juiste personage koppelen:
"Ik word helemaal para brotha." "Nou, ga jij, te ver!" "Dit is gewoon fucking mijn huis!" "Jij bént een vuilnisbelt!" Palma Brian Natasia Jaap |
Citaat:
|
Jij te weinig zo te zien, je hebt alleen de makkelijke goed.
|
Citaat:
|
Wat een kutprogramma. Juice, je daalt in mijn achting. :|
|
Geniaal programma. Ik kijk niet iedere dag maar als ik er voorbij zap dan blijf ik wel hangen. Mooi dat Erik eruit is. Nu die kut natasia.
|
|
Hoe oud is die Brian?
|
12 van binnen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
programma is verschrikkelijjk
het filmpje en brian geniaal :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
heheheheh ik vind het vet.
vanavond komt er weer een nieuwe miljonair he (y) een of andere gladde kerel ... ben benieuwd :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, het waren retorische vragen, vent. |
Citaat:
OT: |
hehehe huub krijgt het nog zwaar met die nieuwe dennis
|
Citaat:
Honden zijn ook idioten. Is een natuurprogramma over honden daarom inferieur? Neen. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik denk dat Huub Dennis naar de tering ownt.
|
Dennis is hot :o
|
Dennis is inderdaad een laffe baas. Hij heeft ook echt niet in de gaten dat alle vrouwtjes bij hem slijmen om hem vervolgens genadeloos onderuit te halen. Dat is toch wel de meest voor de hand liggende tactiek. Ik kijk het gemiddeld 1 keer per week maar het is een heerlijk programma (L)
|
het was ook niet zo slim van die dennis om meteen z,n 'oh zo goede tactiek' in het midden te leggen, nu stelt iedereen er zich al op in dat ie gaat stoken
|
Misschien is Jaap met zijn ranzige acties nog het minst erg van allemaal.
|
hoe zit het nou met natascha ?! Want ze zeggen steeds dat ze over drie maanden weg is?! Maar dan heeft ze toch niks gewonnen? Waarom gaat ze dan niet nu al weg?
|
Omdat ze dan haar borg niet terugkrijgt. Na een jaar mag je ongestraft weg.
Als ik het goed heb. |
Jaap is wel grappig, maar als ik daar zat zou ik waarschijnlijk weg moeten omdat ik hem had geslagen.
|
Citaat:
|
http://www.youtube.com/watch?v=ec6NMDYPHMw
wat voor antiliaanse of wat voor taal scheldwoorden gebruikt hij nou ?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |