![]() |
Tien/Talpa is ter ziele
Tien met voetbalrechten naar RTL
Na twee jaar komt er een eind aan de tv-zender Tien van John de Mol. Tien wordt opgeheven. RTL komt met een nieuwe zender en gaat de succesvolste programma's van Tien uitzenden. John de Mols Talpa krijgt ruim een kwart van de aandelen in het nieuwe RTL Nederland. bron: Nos.nl Hihi. Die John. Ben benieuwd wat er nog uitgezonden gaat worden op RTL en of de Gouden Kooi nu gaat stoppen! :eek: |
gouden kooi, expeditie robinson, geer en goor gaan allemaal mee.
net zoals vele sterren van talpa. |
Ik ben benieuwd wat voor moois we nu gaan krijgen
|
Citaat:
|
Waarom bestaat pulp als De Gouden Kooi nog? Het is niet eens zo slecht dat het leuk of camp wordt. Het is gewoon slecht-slecht.
|
Zolang Expeditie Robinson blijft vind ik het best.
En als het voetbal gefatsoeneerd wordt ga ik daar misschien ook wel naar kijken. |
Citaat:
Voor de anderen gaan ze aan een sociaal plan werken Dit las ik ergens. |
Citaat:
Geweld, drank, sex, scheldpartijen, etc. Heerlijk. Het is verbazingwekkend hoe hard mensen gaan flippen als het om geld gaat. Het is niet meer dan veredelt aapjes kijken en dat is gewoon erg leuk. |
Niet echt een verlies, dat Tien stopt. Het was gewoon precies hetzelfde geworden als de andere commerciële omroepen: tellsell en belspel in de ochtend en middag, en nog slechtere programma's in de avond.
|
Eindelijk! Dat werd tijd! :cool: (y)
|
Voetbal gewoon terug naar de publieke omroep. :mad: Stelletje achterlijke, we-houden-het-makkelijk-want-intellectuelen-kijken-toch-geen-televisie, hoe-schandaliger-hoe-meer-kijkers debielen bij Talpa. :)
|
Citaat:
Veel sterren van Tien toch naar RTL RTL-baas Fons van Westerloo heeft verklaard veel sterren van Tien over te willen nemen na de fusie van de zenders. De sterren zijn ontslagen bij Tien, maar kunnen bij RTL voor een nieuw contract in aanmerking komen. Dat heeft hij gezegd in RTL Boulevard. Met name de sportpresentators kunnen snel bij RTL4 aan de slag voor de eredivisie. RTL zal namelijk alle voetbalrechten overnemen. Wilfred Genee, die volgens Van Westerloo met enige ruzie RTL verliet, mag ook terugkomen. Verder is er plek voor Humberto Tan en Jan Joost van Gangelen. "We gaan ongelooflijk veel sport doen. Ik hoop echt van harte dat die gasten allemaal meegaan". Ook Beau van Erven Dorens kan de overstap maken. Van Westerloo heeft het niet gehad over Bridget Maasland. Producent IdtV meldt dat Jack Spijkerman verder kan gaan met het programma Koppensnellers op RTL. Eerder werd al bekend dat Linda de Mol niet ontslagen zou worden. In november zal zij bij RTL het programma Miljoenenjacht presenteren. Verder zal RTL de goedlopende Tien-shows blijven uitzenden. Zo zullen Voetbalvrouwen, Expeditie Robinson, Joling & Gordon over de Vloer, Gooische Vrouwen en meer dramashows naar RTL gaan. Deal or No Deal zal dagelijks te zien zijn op RTL5. Ook de radiozender Radio 538 gaat mee in de fusie met RTL. Fons van Westerloo leek de Gouden Kooi maar niets te vinden, maar ook deze show zal doorgaan op RTL. Talpa-directeur John de Mol had verklaard deze show graag internationaal te willen verkopen. Dat zou mislukken als RTL niet doorging met het uitzenden van de show. Van Westerloo had daar begrip voor en zei tevens de kijkcijfers te waarderen. Al moet de show misschien wel veranderen, omdat het anders mogelijk niet toegestaan is van de Luxemburgse mediawet. |
Goh. Dat had ik nou echt niet verwacht :rolleyes:
Ik kan er niet om rouwen. Nooit naar gekeken, dus ik zal niks missen. Hopelijk beseft John nu wel dat ie toch echt met iets beters zal moeten gaan komen. En wat ik me afvraag is of ie nou echt veel geld veeft verloren. Ik denk van niet eigenlijk, het zal hem uiteindelijk wel weer geld opleveren ofzo :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Klote, want nu worden die achterlijke voetbaldiscussies voortaan niet meer gedumpt op een speciale zender die je gewoon niet in je tv zet, nu gaan die kostbare zendtijd verspillen die aan even achterlijke soaps hadden kunnen worden besteed.
|
Citaat:
|
k hoop dat de 7 plagen wel blijft. Is hartstikke leuk :D
|
Jammer dat het mislukt is. Talpa/tien was op zich een moderne zender. Niet allemaal van die vastgeroeste programma's en standaard uitgemolken formats.
Talpa content (y) Jammer van de soms saaie kutprogramma's zoals dat voelbalgelul, teveel reclame en die kutspelletjes zoals Deal or No Deal en NSE, bagger was dat. Maar series zoals Samen (Sita van Sante :eek: (y) (y) (y) :) ) en De Slimste vond ik leuk om naar te kijken. Stom dat ik dat niet opgenomen heb allemaal. |
Dus Nickelodeon blijft weer tot 24.00 uur op tv? :confused:
|
Citaat:
Daarna om half 5 de berenboot. Ideaal voor na het stappen. Verstand op 0 (met alcohol op kan dat) en kijken maar (y) |
Citaat:
ze hebben er trouwens wel een belgische variant op (de slimste mens van... ofzo), dus ik gok dat het op de nederlandse tv ook wel weer ergens terugkomt. ik hoop het iig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha dit was ook totaal niet verwacht ofzo :o
Ach, ik kan er niet om rouwen, keek er sowieso niet naar dus ga het ook totaal niet missen (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |