![]() |
Vanavond diploma-uitrijking
Wie heeft er ookal geen zin om weer terug naar zijn/haar middelbare school te gaan?
ik ben wel blij met mn vakantie :D |
Nederlands niet gehaald zeker? ;)
|
Citaat:
En die maar vergeten spaties.. Maar OT: Die van ons is pas 10 juli, maar dan ben ik al lekker op vakantie geweest :D |
Citaat:
Die van ons is overmorgen :) |
Idd uitreiking. Die van ons is vrijdag. Ik heb er wel zin in, ben benieuwd hoe mijn lijst er op officieel papier uit ziet.
|
De mijne is pas op 7 juli. Zo laat.
Ik wil gewoon mijn diploma, zodat ik officieel niets meer met mijn (oude) school te maken heb :o |
VMBO zeker :D
|
Ohh die was niet opgevallen nee :o
|
Citaat:
|
over een uurtje mijn uitrEIking ;-) en ik ben zenuwachtig!!! Volgens mij zitten er fouten in, ik kan dus echt niet geslaagd zijn!
|
Ik had precies 5 jaar geleden mijn diploma-uitreiking.
Helaas overleed m'n vader eerder die dag (n) |
Dat is heel vervelend Snoopy.. (n)
Ik heb morgen mijn diploma-uitreiking. Ik hoef lekker maar een dag op mijn diploma te wachten, want ik ben vandaag pas geslaagd :D |
Ik heb vrijdag mn diploma-uitreiking. Vind het alleen wel jammer dat ik niet op mijn oude school geslaagd ben. Op mijn school nu stelt het niks voor en met de mensen hier heb ik ook niks.
|
Ik heb precies hetzelfde Toet0r.. Op mijn vorige school was het een heel gebeuren in de Schouwburg :eek: .. ik wilde echt slagen en samen met mijn vrienden op het podium staan... maar ik zakte.. Hier op het ROC is het niet echt speciaal en wordt er volgens mij niet echt wat gedaan..Met de mensen hier heb ik ook niet echt iets.. ben blij dat het schooljaar over is en ik hier niet meer hoef te komen :cool:
|
srry voor de spelfouten :P
ik ben ook maar een allochtonie :( :P maar t was geweldig gister :rolleyes: ik vond t echt kut om daar 2 uur te zitten voordat ik eindelijk naar huis mocht gaan |
ik vond de uitreiking wel heel leuk, en hoewel ik al heel vaak gezegd hebt dat ik echt weg wil van mn school, ga ik ze ook onwijs missen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |