![]() |
Meisjes die geen BH dragen
Ik zie het steeds vaker op school:
Meisjes die geen BH dragen, terwijl ze het toch echt nodig hebben. Afschuwelijk! Alles schijnt door die shirtjes heen, borsten hangen bijna op hun knieen. Wat vinden jullie hiervan? |
Ik stem neutraal.
|
Wtf, dit heb ik gemist geloof ik. Nog beter opletten dus.
|
Bah (n)
|
dat van borsten hangen bijna op hun kniën is wel een beetje overdreven
|
Ik vind dat er steeds meer meisjes al een bh dragen terwijl ze het echt niet nodig hebben. Van die voorgevulde van de HEMA terwijl je nog op de lagere school zit :nono:
|
Of van de H&M, met Snoopy e.d.
maargoed, het valt mij niet op? |
ik draag ook niet altijd een bh maar ik heb dan ook kleine tieten (y)!!
maar goed voor de vrouwen die een bh nodig hebben terwijl ze geen dragen big :nono: |
ik zie het probleem niet , behalve als je grote tieten hebt want dan is het smerig.
|
soms is het teh sexy, maar meestal not done
|
Ben er ook pas een jaar of 1 1/2 (?) mee begonnen, maar ik heb ook tienertietjes en ik droeg toen altijd wijde shirts want dat vond ik wel lekker new wave.
edit: met een strak hemdje eronder :eek: |
ik vind dat het kan met een aa of kleine a cup. maar groter echt niet.:s
een meisje waar ik mee werk heeft cup b of c ofzo en draagt geen bh's en wel strakke shirts..dan zie je ze zo uit elkaar hangen en sowieso al hangen. dat is toch goor.:( |
Citaat:
|
als je het kan hebben en je wordt er gelukkig van moet je het vooral doen.. als je het niet kan hebben en je wordt er toch gelukkig van moet je het ook doen maar niet miepen als mensen je raar aankijken..
doe waar je gelukkig van wordt, maar zelf vind k het nix.. |
|
ach als mensen er graag zo bij lopen
moeten ze zelf weten, hun krijgen hangtieten ervan en ik niet dus ikzelf draag altijd een bh maar ik vind dat ook wel nodig als je een grotere cup hebt als aa/a/b ziet er gewoon niet uit en je voelt je ook niet lekker daarbij :| |
bij kleine tieten kan het wel, prima, maar alleen als ze niet constant van die dikke tepels hebben want dat is echt vies. en sommige dikke tieten kunnen het ook best hebben, de een kan nou eenmaal beter tegen de zwaartekracht dan de ander. ikzelf zou me er nooit aan wagen want dan voelt zo bloot en koud.
maar echt, tepels zijn ontzettend idioot/goor als ze door een shirtje heen komen dus dan liever een beha. |
|
Citaat:
ontopic: ik vind het geen gezicht als je tepels door een truitje ziet zitten, zo aso (N). DUS BH. |
ik ben tegen!
|
Ik ook!
Citaat:
|
Doe mij maar het handje vol in plaats van de vleespuddingen (y)
|
Van alles heb je mooie en lelijke, maar ik geef toe, een jongens hand is al snel gevuld.
|
Met cupje a kan het soms nog wel. Maar als je punttieten hebt staat het niet. Bij groter ziet het er al snel niet uit, ookal zou het onder een dikke trui in de winter niet zo opvallen.
Maar grote vleeshoppen die heen en weer deinen als iemand beweegt ziet er echt niet uit. En een bh zorgt dan ook nog eens voor minder klachten. |
vroeger dacht ik nog weleens 'waarom draag ik een bh ik heb toch geen tieten' en dan droeg ik er geen. maar nu vind ik ze wel lekker zitten en tepels die door een truitje schijnen is inderdaad geen gezicht.
|
Soms is het belangrijk dat tepels door een shirtje prikken.
|
Citaat:
en mijn beste vriendin heeft juist grote borsten en die kan het ook best hebben af en toe. maar het is meer een vakantie dingetje dan een naar school toe dingetje wat mij betreft |
Citaat:
|
'Goor' is sowieso een groot woord.
|
Citaat:
|
kleine punttieten zonder bh is ook lelijk hooor
|
groter dan cup a sowieso bh dragen.
maar kleiner dan cup a, dan zie je toch meestal nog steeds je tepels er doorheen prikken? smerig is dat (N) (ik heb dit overigens ook gemist geloof ik, sowieso bij "de jeugd" zie ik dat nooit, wel bij een stel oude hippies oid maar onze leeftijd.. neh) |
Citaat:
en de shitload aan lelijke dingen gaan toch nergens meer over bij het kleine aantal mooie dingen.. :p |
niet kijken is moeilijk als die dingen bijna oplichten in het donker. want ze trekken continue de aandacht. en ook al kijk je maar een tiende van een seconde, dan nog heb je zoiets van 'omg bah ze heeft geen bh aan en die dingen lopen te priemen
|
Zoals eerder gezegd; ligt compleet aan de tiet. Je hebt kleine hangerige punttietjes waarbij het niet kan en grote stevige tieten waarbij het wel kan. (Al kan het bij minder 'grootgeschapen' vrouwen.) En ohja, prikkende tepels zijn cheap.
|
Citaat:
Ik vind het zelf ook niet zo mooi, het staat nogal ordinair. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen loopt te piepen over tepels, maar wel met die aardappel knollen in die slippers stappen en het aan de hele wereld laten zien. Ik zeg: draai het om.
|
Daar ben ik het helemaal mee eens! Mooie voeten mogen gezien worden, maar anders... En dan vooral van die wijven (ja, wijven!) die pleisters op hun hiel plakken om wondjes te voorkomen... Trek die dingen dan niet aan!
Citaat:
|
Borsten zonder beha is onverantwoord vanwege het theezakeffect. En ik ben ook geen groot fan van zichtbare tepels dus ik zeg ja tegen een beha :cool:
oh god soms ben ik echt sneu. Maar ik vind geen beha dus niet mooi. Daar komt het op neer. |
Citaat:
|
ja of doe lekker je eigen ding, doe wat je wil, waar je gelukkig van wordt.. als jij graag zonder bh loopt, moet je het vooral gaan laten omdat een ander het niet mooi vindt..
jij blij zonder bh, een ander die het lelijk vindt weer blij omdat ze der zelf relatief mooier van wordt.. |
Ik vind meisjes die geen bh dragen ook vreselijk :mad: maar ik vind meisjes die geen bhproof dragende shirtjes dragen met daaronder een bh met DOORZICHTIGE bandjes nog erger :mad:
en ik heb nu drie keer bh in een zin geplaatst en dat is voor het eerst geloof ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://cityrag.blogs.com/photos/unca...n_nip_slip.jpg
dit soort situaties vermijd ik ook door een bh te dragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
verlept of niet verlept, het ziet er niet uit als je vrouwelijke zaakjes uit je truitje vallen (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |