![]() |
Dirt met Courteney Cox
Nieuwe serie in de VS, eerste seizoen is geweest en het is wel populair daar volgens mij. Wie heeft het al gedownload en kan er iets over zeggen?
Courteney speelt Lucy Spiller "an executive editor of a tabloid magazine. Her character enables her to break away from her previous comedic roles and establish herself as a dramatic actress". http://homomojo.com/upload/original/...d263c56163.jpg |
Niet gezien, maar ik heb wel ergens gelezen dat ze daarin met Jennifer Aniston gaat tongen :o
|
Ziet er nogal slecht uit.
|
Citaat:
|
slechte en vervelende serie.
En zo succes was het niet in amerika |
na de pilot was ik enthousiast, maar zeker geen serie om voor thuis te blijven ;)
|
Ik vond er geen bal aan.
En ik hou over het algemeen van bijna alle series :p |
Eerste ep gedownload en ik vond het wel leuk so far :)
Dus gelijk de eerstpaar volgende eps aan het aan het downloaden en ben benieuwd hoe het verder gaat. Het is wel intens dat paparazzi gebeuren...Zo is het in het echte leven ook, diep triest :nono: |
Citaat:
|
Die Don Konkey is echt super! :D En hij's ook zo lief met die katjes allemaal *sweet*
|
speelt ze nou n roddeltante? dat was ze in scream toch ook? vind ik niet 'breaking away'.
|
Citaat:
Dat soort verhalen komen voorbij. Je krijgt een beeld van hoe het eraan toe gaat in Hollywood en de onderlinge verhouding met de 'stalkarazzi' , de media. Het is intens en veel actie-reactie komt naar voren. Ik vind dat dat de serie heel leuk maakt :) In Scream was het echt een opdringerige roddeltante die van alles aan elkaar plakte voor een verhaal. Hier haalt ze de waarheid naar boven, zij het af en toe ook op een sneaky manier;) |
Citaat:
Het was gewoon het enige wat ik over de serie weet te vertellen :o |
Vanavond komt dus de eerste (lange) aflevering om 20.30u op Net5.
Ben erg benieuwd; de verhalen die ik erover gehoord heb zijn erg wisselend. |
fijn dat Net5 weer met een nieuwe serie komt (y) ben ook benieuwd :)
|
Ik zal het ook eens bekijken maar als ik het onderwerp zo hoor lijkt het me geen onderwerp waar ik een serie over ga volgen.
|
Als ik er aan denk zal ik kijken. Ben benieuwd! :)
|
Erg slechte serie, na een aflevering gestopt zijn ook weinig mensen positief over :)
|
Vind het wel ok. En er zullen heus wel een aantal mensen positief over zijn, er komt immers een tweede seizoen :).
|
Het is weer eens wat anders!
Maar ik zapte erlangs en het lijkt me niet bijzonder leuk ofzo. Hoewel ik Courteney Cox wel leuk vind, dus misschien probeer ik het nog wel een keer. |
ik ben halverwege de eerste aflevering in slaap gevallen :o maar totdantoe was het wel leuk :)
|
Ah bah, vergeten... Maar het is dus niet de moeite van downloaden waard?
Wat komt er volgende week eigenlijk op dinsdag? Ik neem niet aan dat er twee eps van Dirt komen. [edit] het lijkt erop dat Hotel Babylon gewoon om half 9 blijft. |
Ik hoop dat zo'n oud topic nog ge-upt mag worden, vond het een beetje overdreven om een nieuw topic van te maken namelijk.
Dirt is dus gestopt in Amerika?:n Zat net te overwegen om de dvd te gaan kopen:( http://www.imdb.com/title/tt0496275/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |