Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hij gaat soms weer omlaag? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1601921)

vinsss 28-06-2007 00:05

Hij gaat soms weer omlaag?

Soms als ik gewoon geil ben en bezig met mn vriendin gaat ie omlaag door bv. het moeilijke gedoe rond een condoom zoeken / omdoen, iemand die opeens t huis binnenkomt, kortom, vervelende afleiding. Daarna duurt het weer een tijdje tot ie omhoog komt, maar als zoiets gebeurt kan het soms ook niet meer lukken omdat ik dan met mn gedachten teveel zit bij het idee dat ie omhoog moet.

Maar laatst gebeurde het ook zomaar, na het snel wisselen van een standje. Heel raar eigenlijk want ik wil het liefst elke dag drie keer sex.. Nu is het zo dat ik al een paar jaar flink rook, hou van uitgaan en ook wel eens, zeg om de anderhalve maand, rommel in mijn neus doe of een pilletje slik op parties. Ik hoop dat het niet hierdoor komt, want je kan daar natuurlijk impotent door raken! Maar zo snel zal dat niet gaan denk ik.

Ik dacht dat het misschien ook komt omdat we zo vaak mogelijk sex hebben, meestal elke dag en soms twee keer. Maar goed, ik kan wel allemaal dingen gaan bedenken, ik hoop dat jullie een goed antwoord hebben :)

Sarah 28-06-2007 07:51

Het is heel normaal als dat af en toe gebeurt, dat heeft bijna elke jongen/man wel eens. Maak je er niet druk om, dan staat-ie het snelst weer recht.

BleuEyes 28-06-2007 10:00

Wat Sarah zegt.

Fosca 28-06-2007 10:03

Citaat:

vinsss schreef op 28-06-2007 @ 01:05 :
Maar laatst gebeurde het ook zomaar, na het snel wisselen van een standje. Heel raar eigenlijk want ik wil het liefst elke dag drie keer sex..
*herkenning*

Snitzel 28-06-2007 10:23

Nou, ten eerste zou ik me er niet zoveel zorgen om maken omdat het iedere man wel eens gebeurt. Maar ik denk ook dat het komt omdat jullie best wel vaak sex hebben EN door het feit dat je rookt, drinkt en wel eens pilletjes slikt.

Optima 28-06-2007 12:28

Op lange termijn kan het roken ervoor zorgen dat dit probleem ernstiger wordt. Ik adviseer je dus om ook te sporten, zodat je bloedsomloop goed blijft.

Poepkind 28-06-2007 14:31

Ik denk dat het komt doordat je veel rookt drank en drugs gebruikt. Je hebt daarmee een ongezonde levenstijl, en waarschijnlijk ook een zeer slechte lichamelijk sportconditie. Hoe slechter je conditie, hoe korter de seks is. Mannen die lichamelijk het best in orde zijn, hebben de meeste fut voor seks, en hebben meer energie om m lang omhoog te houden.

Mijn advies aan jou, stop met je ongezonde levenstijl, en ga sporten en conditie opbouwen. De seks zal er langer en beter op worden (y)

T_ID 28-06-2007 14:38

Dacht je dan dat ze in veel landen "roken maakt impotent" slechts voor de lol op die pakjes drukken dan?

Maboq 30-06-2007 23:26

in jouw situatie mag je blij zijn dat ie af en toe omhoog komt :D

Qimm 01-07-2007 11:04

Citaat:

Maboq schreef op 30-06-2007 @ 23:26 :
in jouw situatie mag je blij zijn dat ie af en toe omhoog komt :D
:D

Je doet idd niet erg lief tegen je lichaam. Wees daar zuiniger op dan presteert die ook beter.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.