![]() |
C-string
wat vinden jullie van een C-string ik kwam het tegen op internet en ik dacht dat kan toch niet lekker zitten mischien is het we makkelijk tijdens het zonnen maar toch????
hier 2 plaatjes van een c-string http://www.hln.be/static/FOTO/art/3/...rge_437858.jpg http://www.hln.be/static/FOTO/art/4/...rge_437859.jpg |
Waar de fuck slaat dat nou weer op?
Ga dan lekker naakt lopen. |
zie mezelf er nog niet meelopen :D
raar ding, dat zit toch niet lekker?! |
Haha, die dingen zien er al debiel uit, maar op het eerste plaatje al helemaal, omdat dat bovenstukje zo belachelijk groot lijkt.
Maar het lijkt me dat 'ie alleen gebruikt wordt met zonnen ja, bij het zwemmen beweeg je teveel en dan valt 'ie er volgens mij best makkelijk af. |
haha op die eerste foto lijkt het net alsof er een gezichtje op staat :o
|
Lijkt net een Tena Lady <3
|
:|
|
Eww walgelijk.
|
Wtf :D
|
Volgens mij zou 'ie het als boomerang niet verkeerd doen.
|
What's next? Alleen een lapje van voren wat je aan je schaamlippen moet bevestigen? :/
|
Preutse mensen. Ga dan naakt lopen; geen mens die nog nooit iemand naakt gezien heeft :o
|
http://images.lovehoney.co.uk/prodimages/700/11504.jpg
dat ziet er toch niet uit :confused: C-String has a flexible internal frame that hugs and holds it to the body both securely and comfortably. Your modesty remains safely covered at all times. hoe the hell kan het comfortabel zitten echt |
:D
De volgende stap is natuurlijk dat je dat staafje dat nu in je bilspleet zit in je kut doet. |
Citaat:
|
Kan me ook niet voorstellen dat dat gemakkelijk zit. Strings vind ik al ongelofelijk vervelend zitten. En het lijkt mij dat dat zich op de een of andere manier moet vastklemmen ofzo...
Ik zie daar ook niet zo snel iemand mee lopen, zeker niet als je dan wel nog zo'n groot bovenstuk aanhebt. Misschien iets voor de topless mensen die net niet helemaal naakt durven gaan enzo? En ik betwijfel of het veel mensen zal staan... Al vind ik het sowieso niet echt op iets trekken. |
hoe kan je met zo'n dubbele-snee-bedekker lopen zonder dattie der tussenuit pleurt? en daarnaast zietet er ook niet uit.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach so.. butt- & kutplug.. :D
|
wanstaltig
|
omfg :D:D:D:D
|
Waarom heeft ze in hemelsnaam naast één aan ook nog één in haar hand? Net of ze zo'n haarband, diadeemachtig iets aanheeft. (y)
|
ik moest aan de nintendo wii denken?
|
Citaat:
|
vooral die plek ja :bloos: .
|
iew!
|
heb ik gehoord dan eej KULLEKE!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een toupet.
|
huuu bestaat dit echt?
|
Misschien kunnen ze het verbouwen tot hip maandverband.
|
Als je dit draagt tijdens het zonnen en je scheert je schaamhaar heb je straks een witte driehoek op je kut.
|
Dan kun je ook gewoon niet je schaamhaar scheren en bloot rondlopen.
|
Nee want dan heb je geen vetgedrukte bilspleet.
|
dan meot je je bilhaar laten staan en waar het niet zit haartransplantaties doen! (y)
|
huh ik dacht even dat ze een staart had
|
hurrr ik vind het wel GEIL
|
Ik wil er 1 in mijn haar!
|
Citaat:
|
Nee dat ziet er echt niet uit.
|
HAHAHAHAHA wat een stom dingetje :D
|
Iemand heeft dit een goed idee gevonden en het op de markt gebracht.
|
hot
|
Ben benieuwd naar de mannelijke variant
|
Citaat:
maar serieus: lijkt me echt helemaal niets. |
Ik word nu al onpasselijk van al die witte, vlezige, bestringde onderruggen die ik boven Replays en Diesels uit zie puilen, schreeuwend om zonlicht, dus ik juich het idee van nog minder stof eerlijk gezegd niet zo toe.
|
Nee, niet zo heel mooi..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52. |