![]() |
vergrijzing van de bevolking
ik weet niet of het hier wel hoort,zoniet,verplaats je em maar.
De bevolking is aan 't vergrijzen,er worden te weinig kinderen geboren,... Over een x aantal jaar wordt dit fataal voor onze economie,die niet-actieve bevolking wordt veel te groot en de actieve bevolking zal dit niet kunnen bijhouden(pensioenen,...) Voel je je nu verplicht om vroeger aan kinderen te beginnen of denk je pff,zo'n vaart zal het niet lopen,ik trek het mij niet aan (reportage van zomerkoppen) |
Ik wil zoiezo geen kinderen :)
En zoiets brengt me niet zo snel op andere gedachten.. |
zal dr absoluut niet eerder door aan kinderen beginnen
ik ga niet eerder dan dat ik er klaar voor ben kinderen nemen omdat de overheid dat zo graag wil |
Zal eindelijk de wereldbevolking eens afnemen
|
Citaat:
ik weet niet eens ik wel kinderen wil, laat staan eerder dan ik er klaar voor ben.. moeten ze de euthanasiepil maar legaliseren, als ze zo bezorgd zijn om de vergrijzing. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nederland zit toch vol :rolleyes:
Op dit moment zie ik mezelf nog geen kinderen opvoeden...en ik zie het later ook nog niet gebeuren maarja er kan nog zoveel veranderen misschien besluit ik later wel kinderen te nemen,(te adopteren in dat geval,zoals ik er nu tegen aan kijk).. Maar mocht ik kinderen nemen,dan is dat mijn besluit...een besluit waar ik achter wil staan en een besluit dat ik maak voor mezelf en niet voor de rest van de wereldbevolking. |
Citaat:
|
ik kan me er moeilijk over druk maken! zo erg zijn als ik da zou doen! toch nergens voor nodig! ze vinden er toch wel iets voor! en ik doe gewoon nog waar ik zelf zin in heb..... hou me er echt nie mee bezig
|
Citaat:
|
i ga mijn vrouw geen kinderen laten baren voor de economie :rolleyes: viva la beurscrisis (© drama)
ik wil sowiezo gewoon kinderen klaar.. wel irritant die vergrijsing.. die oudjes zijn op een uitzondering daargelaten zoooooooo chaggerijnig... allenmaal verbitterde oude zuurpruimen.... |
Of ik inderen wil hangt alleen van mezelf af en niet van de rest van de wereld. Ik zie het dan wel of ik kinderen wil of niet.
|
Citaat:
|
Importeren we toch weer wat negers :rolleyes:
|
Het is ook hypocriet. Ze willen dat men eerder kinderen krijgt, maar je krijgt nouwelijks kinderbijslag, en als zo´n ind gaat studeren kost het je als ouder ook fortuinen, omdat de stufi bealchelijk laag is. Zelfs al zou ik jong kinderen willen, dat zou ik het niet doen omdat ik niet wil dat mijn kinderen in armoede opgroeien. Ben zelf met mijn moeder alleen opgegroeid, en we hadden soms niet eens geld voor kaas, of sinaasappelsap. Godzijdank kan mijn moeder goed naaien, anders had ik niet eens fatsoenlijke kleding gehad.
Dus, mensjes bij de overheid, ga of ouders meer betalen, of vergeet het even lekker :p . Anyway, ik wil pas kinderen als ik ze geheel goed kan onderhouden, en een stabiel leven bieden. |
Citaat:
|
Dit is toch wel héél oud.
|
In 2002 was dit al geen populair topic. Ik voorspel voor 2006 niets anders.
|
Vergassen die hap.
|
Ja, het is nu vier jaar later...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35. |