![]() |
Neuk!
www.myspace.com/neuk
Ik snap niet dat ik deze gasten nu pas ontdek, wat een vette shit zeg, ragt als een bitch. Zijn de cd's van deze bwoys nog verkrijgbaar? |
:o
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 RELLUUUUUUH neuk is grappig :p |
:(
|
In 2001 was het hier op het forum wel een beetje een hype ofzo, toen heb ik Het Nadeel van de Twijfel gekocht lol
Ik voel me oud :( |
Citaat:
|
Muziek met een maximumleeftijd.
|
Kan het nog wel waarderen. " je beste vriend de politie"
|
Citaat:
'Tot de schijt ons dood' en 'dopeheid troef'. |
Zoiezo vind ik die Hardcore met NL teksten combi wel vet, zijn er meer bands die het doen? Want ik ken ze niet.
|
Citaat:
mixtape: wat was je oude nick? |
Citaat:
|
Citaat:
Ook harder dan Neuk!, als je het mij vraagt. |
Citaat:
|
ex-gitarist Wijnand is een collega van me :cool:
|
Citaat:
|
Space Marines
|
Citaat:
Neuk, ik dacht dat die overleden waren? |
Wtf, bestaat Neuk nog?
Da's lang geleden dat ik dat voor het laatst hoorde.. |
Neuk! blijft echt een geniale band. Check anders ff bij de Boudisque in A'dam, daar lagen laatst de cd's voor n paar euro.
Maar ze bestaan dus niet meer. 2 jaar geleden heb ik hun afscheidsshow geregeld in de Kad ein Zaandam en was echt 1 groot feest. Toen zeiden ze dat de enige kans dat ze ooit nog zouden nadenken om weer bij elkaar te komen, zou zijn als dat in de orginle oude bezetting zou zijn. |
Citaat:
|
Dat was inderdaad geniaal, toendertijd.. ik denk als ik nu weer naar een show zou gaan dat het tegen zou vallen :o
|
Neuk blijft vet. Wel goed dat ze gestopt zijn, ze werden steeds slechter helaas
|
vette band ja!
|
Het hoogtepunt was Dopeheids troef idd
|
Recalcitrante leeghoofden.
|
Gave band. (y)
|
Citaat:
|
Helaas ze hadden ze niet meer, maar via via kan ik ze waarschijnlijk toch nog te pakken krijg. Shit wordt niet meer verkocht en zijn volgens Boudisue erg gewild, voor mensen die het nog willen wordt het dus in 2e hands zaakjes zoeken.
|
Ai, da's zonde dan... Ik zal mn ogen n beetje open houden enzo. En met n beetje mazzel vind je ze dan nog bij Concerto ofzo in de 2de hands bak (alhoewel ik me afvraag waarom je die cd's weg zou doen...).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach ik vond ze wel vet toen ze veel nl-hiphop collabo's deden, verder ken ik niet veel van ze, maar die gasten waren toch uit elkaar...
"Nou breekt de tering los!" (Met de Spookrijders) |
Kijk dan ook even naar Silice. Vrij nieuwe band met leden van oa Neuk en Orphanage. Beukt ook lekker (y) Tijdje terug live gezien, sympathieke gasten. Langer geleden Neuk over de vloer gehad maar die hebben een verbod gekregen omdat ze de gehele lichtstellage hadden gesloopt haha :D Met Silice ging het goed though dus ze zijn weer welkom;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het beetje malle pietje en de bimbo's idee?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
3x niets al zeg ik het zelf. |
Dat kl inkt als een drumcomputer, lelijk geluid
|
Jaja, nog een keer....
Neuk! speelt op het Cilinderfest 2007 in Hoofddorp een eenmalig concert met Dre, Wijnand, Carsten en Bas, alleen drummer twee (Rutger) wordt vervangen door Gijs (drummer drie). Kortom, zo goed als originele bezetting... Festival is gratis, biertjes te betalen, begint om 1300, eindigt om 0100. Check evt www.stichtingcilinder.nl voor nieuws.www.stichtingcilinder.nl bron: pm lastfm |
Citaat:
|
Citaat:
en 2 min fietsen hiervandaan (y) |
Deze bwoy zal ook aanwezig zijn. Harde shit.
|
Nice, je suis la.
|
present met collega's om collega aan te moedigen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |