![]() |
kulleke, edd'ok wa nuuw van oew eigeste klatergoud?
ik heb de oude spiegelreflex camera van mijn vader gehad.
althans, krijg ik. |
omg wat een kut titel :D
|
Citaat:
|
Een Parker pennenset met een balpen, vulpen en drukpotlood. (y)
|
sigaretten
chips |
Citaat:
- verveling :mad: |
zure matjes
versgeperst cherrytomaatjes sla edit; ik ben slasaus vergeten :mad: |
Citaat:
|
- blikje bonduelle sperziebonen.
- blikje coca cola zero. - 2x axe thai massage douchegel. - een roos. - een tas van het luzac. - de kijk. - een scheermes. |
|
Een MP3speler maar de dopjes passen niet in mijn oren :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
volgens mij omdat ze (ik ook eigenlijk) jou niet echt had verwacht met zulke schoenen.
maar toffe schoenen verder (y) . |
Citaat:
|
ik zit vol geheimen jongens! :)
en bedankt & bedankt |
Vans zuigen, saaie schoentjes en iedereen loopt er mee.
|
oja, ook nog een slof luckies gekocht, want het was weer donderdag..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: broodje mozarella flesje frisfruit appel/kiwi bier een of andere cocktail patatje oorlog |
maar maat 43 is ook best groot voor een meisje..
ik heb een heel lelijk lak portomonneetje nieuw met zebraprint en rozen waar ik heel ghey mijn iPod in kan stoppen |
Een tafel van zwart glas.
Vier zwarte stoelen. Twee rode kussens. Draadloos internet. :mad:. |
Succes met die wireless. You'll need it.
Wel gratis via een andere wireless in de buurt internetten :P |
Oh ik heb nooit problemen gehad met draadloos internet, afgezien van een fout van KPN maar die was vrij snel opgelost.
|
Vakantie, at last!
|
'k heb mien een nei-je fles voezel 'ehoald
|
diplomaa :eek:
|
Bah dat taaltje(N).
|
mooie taal hoor!
Ik heb een blend van sinasappels aardbeien en appels nieuw en hij is goddelijk. |
witte wijn x3
rode wodka wodka (is al op) baileys roze champagne fles breezer en beschermers en helm (omdat ik een keer dronken was gevallen en naar het ziekenhuis moest waar bleek dat mn pols gekneusd was haha :o) moneyy een huis vol borrelnoten en lege flesjes bier een kater |
van die titel moet ik denken aan kotsen van heel veel bier. (y)(n)
ik heb boeken nieuw. shocked and amazed - james taylor freaks - jan bondeson (ik leg een sideshowfreakbibliotheek aan) en veder: we - yevgeni zamyatin fathers and sons - toergenjew (L) |
colbertje
zomerjurkje geld ketting/oorbellen bloemen vreemd afscheidstasje met prut erin van school diploma |
Citaat:
|
Ik heb mijn verkoudheid nieuw...
en 't was nog voor niks ook (n) |
Citaat:
ot: Een paarse grand foulard (die nèt ietsje te klein blijkt te zijn) Een klapstoeltje met camo-print (ditto. Heb perongeluk de kindervariant gepakt.) 2 pakken noodle soep met kerrie 3 flesjes maaza fruit punch 2 ritter sport. (1 met champagne/truffel en 1 batida coco/truffel) Kersenthee Shampoo + conditioner voor rood haar Rode haarverf Italiaanse bol met ham en kaas |
schoenen.
|
wat voor taal is dit dan?
en ik heb al ongeveer een half jaar niks nieuws gekocht |
Citaat:
|
ohja en een jurkje
|
eh juistem. maar ik heb mn zen binnen en hij is gaaaaaf
|
Citaat:
Een van mijn Bossche vriendinnen lult altijd zo met haar familie en dan versta ik er geen hol van. @koekjes: welke zen heb je? Ik had eerst een Zen Touch en nu een Zen Vision en ik vind 't geweldige dingen. Ze pwnen de ipod. |
Panty's.
Zwart jurkje. Blauw shirtje. Rood shirtje met strik. Haarverf (donkerbruin). Voorversterker voor mijn platenspeler. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- benzine. - schoenen. |
- Gorillaz - Demon Days
- Gave cadeaus - Bassnaren |
Citaat:
Waarschijnlijk een onvoldoende en een halfjaarstudievertraging, hihi! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |