![]() |
Help Mirella naar een finaleplaats
Hallo Allemaal,
Mirella is door naar de volgende fase van Tros Talent. Ze strijdt nu met 10 personen om één van de vier finaleplaatsen. Die gaan dan een nummer + clip opnemen en mogen optreden op Tros Zomerfeest. Willen jullie haar helpen door d'r te stemmen. Dit kan op iedere computer 1x per dag tot 5 juli. Hier vind je meer infomatie over Mirella. Stemmen Let op: alleen de stemmen op MP3's worden geteld, niet de stemmen via de zogeheten "TROS sterren"! DUS het gaat als volgt : stap 1 Klik hier stap 2 je scrolt naar beneden naar Muziek stap3 daar staat de link ons stamcafeetje stap 4 daar klik je op en dan opent er een appart schermpje en daar kan je dan stemmen (dus NIET helemaal onderaan bij stem op dit talen een 1 tm 5 maar WEL in het venstertje muziek en dan op ons stamcafeetje klikken) ALVAST BEDANKT!!! Groetjes Irma |
|
Ik wilde inderdaad net zeggen dat Mirella een hoer is.
|
Citaat:
Leuk zo'n privé foto van jezelf Tonsillitis Alleen zou leuk zijn als je ontopic reageert. Open gewoon een topic waar je al jouw privéfoto's lekker in 1 keer bij elkaar kunt zetten :P |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Optreden op het Tros zomerfeest, dan kan een grote doorbraak niet lang uitblijven! :(
|
|
Citaat:
|
ja irrrrrrmyyy jij kan niet zeggen dat je met john b. op de foto staat!
|
Ik heb meteen gestemd!
|
Irmy, ik neuk je in je natte kwats.
|
Citaat:
|
reclame
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |