![]() |
witte vlekken
Ik heb sinds kort allemaal kleine witte vlekjes op mijn borst/buik. Heeft iemand dit al een gehad, en zo ja wat is het en hoe kun je het oplossen?
Ik hoorde laatst dat dit een infectie op de hoofdhuid kan zijn.....en dat je dan met speciale shampoo moet wassen. ?? |
Witte vlekjes op je borst/buik een infectie op de hoofdhuid? :confused:
Misschien ff langs de huisarts als je wilt weten wat het is? |
Ja schijnt :confused: k ga vrijdag wel ff langs de dokter. k vond het ook vreemd.
|
|
Huh, dat heb ik ook. Een soort moedervlekjes, maar dan licht. Sommige verdwijnen weer, sommige blijven. Geen idee wat het is, de meeste verdwijnen weer gelukkig. :o
|
Euh, pigmentvlekjes?
|
nee geen pigment, want k heb ze pas sinds 2 weken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mjah, grote kans dat ik er in de toekomst meer zo uitzie, maar dat zien we dan wel. Bij m'n moeder ging het heel snel vanaf het moment dat ze zwanger was, dus dat zal bij mij ook wel gebeuren. |
ff voor de goede orde: ik vind de opmerking ook belachelijk. ;)
|
Ik heb ook al een aantal jaren last van witte vlekjes. Bij mij is het zo dat ze verschijnen wanneer het zomer wordt en de rest van mijn lichaam bruin wordt. Ik ben daarmee naar de dokter geweest en toen kreeg ik Selsun - een middel dat je er op moet smeren als de zon schijnt, waardoor de zon het weer bijkleurt. Misschien heb je hetzelfde? Soms verdwijnen de vlekjes na een paar jaar, of komen ze op een andere plaats terug.
|
Citaat:
|
Ik had t ook een tijdje, toen zei de huisarts dat het wel door inderdaad een schimmel ofzo van de hoofdhuid kwam die 'uit je haren' op je huid komt. Ik heb er van de huisarts een shampo voor gekregen, voor zowel je haar en je lichaam en die stinkt wel erg, maar helpt wel. Het kan trouwens ook komen als je erg verbrand bent geweest (door de zon dus).
|
Citaat:
maandag naar de dokter |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |