![]() |
Tv gids
Komt er wat leuks op tv? waarvan jij zegt : wow! (zoals oude films etc)
bespreek het hier. :bloos: |
Juice's tips van de dag: Foreign correspondent, Hitchcock's tweede Hollywoodfilm. Complotten en spionage rond de Tweede Wereldoorlog. Ned 2, 23:55.
Requiem for a dream, voor wie hem nog niet kent. Overdonderend drama met schitterende montage. BBC 2, 1:00. Als het nu nog vroeg was had ik ook Mon oncle en Per un pugno di dollari genoemd, maar die zijn dus al geweest. En De Zomer Draait Door natuurlijk, Ned 1, 20:25 met meteen daarna het tweede deel van Kalm aan en rap een beetje van Herman Finkers, voor de liefhebber. [edit] Ik zie het net, op BBC1 om 1 uur o.a. Iggy & the Stooges bij Jonathan Ross. |
Citaat:
Gister gezien(Y) |
Natural City op MTV. Vrij aardige film.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die kuthomo's hebben me er van overtuigd om toch te komen en nou heb ik al ja gezegd want ik ben nou eenmaal makkelijk te overtuigen maar ik wil nog steeds niet :mad: HITCHCOOOOCK :(
|
ik kijk altijd cold case op zaterdag, leuk is dat
|
Citaat:
|
zondag avond:
sowieso Mike & Thomas Show en volgens mij is op rtl 4 vanavond weer "gelukkig je bent er" en dat is ook wel aardig |
oja, gelukkig je bent er.. ook maar ff kijken.
en herhaling van heroes, voor wie dat nog niet gezien hebben.. komt wel laat .. pas om half twaalf |
Dangerous minds
was wel een leuke film, maar hoe cliche:p |
Citaat:
Nou ja. |
Wat is dat dan?
|
Citaat:
Zoiets. @ Juice: :( |
Mja, improkomedie, maar echt heel slecht. De BN'ers die meedoen hebben natuurlijk over het algemeen nul ervaring met improvisatie en de vaste acteurs van het programma bakken er ook weinig van. Het enige wat ze doen is telkens een probleem aandragen, wat de BN'er dan moet oplossen, zodat er nooit een echte scene ontstaat. Het gaat de hele tijd van "Hee, die patient moet geopereerd worden, doe dat eens" en als dat klaar is "Okee, doe nu eens die beroemde dans van je" en dan "Oh jee, vuur, ga eens blussen."
|
Citaat:
|
20:30, zometeen dus ;), Cellular op Talpa. Als je niets te doen hebt is het best een leuke film.
|
Tien, 20:30: Around the world in 80 days, waar ik naar ga kijken vanwege Steve Coogan.
Ned 2, 22:40: De Vloer Op, gaaf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The firm
Thriller Mitch McDeere krijgt, kort na zijn afstuderen aan de Harvard Universiteit, de perfecte baan als advocaat in fiscaal recht bij het prestigieuze advocatenkantoor Bendini, Lambert & Locke. Hij verhuist hiervoor met zijn vrouw Abby naar Memphis, waar Avery Tolar zijn mentor wordt. Al snel komt hij te weten dat twee medewerkers van het advocatenkantoor onder mysterieuze omstandigheden zijn omgekomen bij een duikongeluk bij de Kaaiman Eilanden, waar de firma twee appartementen bezit. Voorts laat de FBI hem weten dat zijn echte broodheer Joey Morolto is, een gangsterbaas uit die de firma gebruikt als een middel voor het witwassen van geld. FBI-agent Tarrance zet daarop Mitch onder druk: of Mitch werkt mee aan het politie-onderzoek of hij gaat de gevangenis in samen met zijn collega's. Aan de andere kant wordt hij gechanteerd door de veiligheidsman van de firma, die hem dreigt met het onthullen van pikante foto's van een slippertje tussen Mitch en een prostituee. Mitch besluit mee te werken met de FBI, ook omdat dit betekent dat hij daarmee zijn broer uit de gevangenis krijgt. Maar al snel blijkt dat het vergaren van bewijs tegen zijn collega's bij de firma niet zonder gevaar voor hem en zijn vrouw Abby is. Meer op deze zender | Meer in dit genre ik ga deze denk ik kijken op sbs6 |
Citaat:
|
Hm.
|
Vanavond om 22:45 op RTL7 de klassieker Straw Dogs, een nogal harde film van Sam Peckinpah met Dustin Hoffman.
|
Oh, ik wilde posten dat K-PAX vandaag kwam maar ik ben het vergeten en nu is 'ie al bijna afgelopen denk ik. :(
|
De enige film die je vanavond moet kijken is Twilight Samurai. Gek genoeg op MTV.
Oh en A Time To Kill en The Gift zijn ook goed, maar TS heeft voorrang. |
Vanavond The Yes Men op drie ofzo. Komische documentaire waar ik veel gave dingen over gehoord heb, over acteurs die zich voordoen als een wetenschapper die op congressen allerlei belachelijke verhalen vertelt en serieus genomen wordt.
|
Ik stel voor dat iedereen vanavond The Abyss gaat kijken.
|
Ik ga om 20.30 op Net 5 naar Win a date with Tad Hamilton! kijken.
|
Vannacht om 00:15 op Ketnet/Canvas: Family plot. De laatste film van Hitchcock.
Hij is niet bijzonder goed, maar ik vermeld hem toch maar even voor de andere Hitchcock-groupies. |
Citaat:
|
Citaat:
[edit] Spoilers. :o |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Straks om 00:20 Brazil op BBC2.
|
zometeen op ned 2
22.53-23.51 uur DOKUMENT : DUN In de VS lijden vijf miljoen mensen aan ernstige eetstoornissen.Meer dan tien procent van deze anorexia nervosa patiënten sterven aan de ziekte. Regisseur Lauren Greenfield volgt vier vrouwen met anorexia,in de leeftijd van 15 tot 30 jaar,in de Renfrew kliniek in de Amerikaanse staat Florida. De 2-delige documentaire geeft een indringende kijk in hun wereld. lijkt me wel interessant :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |