![]() |
waar kan je niet zonder?
wat is dus je lievelings kledingstuk,kleding,sieraad,schoenen,weetikveel wat dat je nooit kwijt zou willen?
|
me kistjes... heb ze bijna altijd aan en lopen het lekkerst van al mijn schoentjes enzo
|
ikzelf mijn panty verzameling en m'n hocico truitje :)
|
m'n cure shirtje en mijn witte kanten rok en mij zwarte ring oorbellen en m';n ringen :)
|
vriendin,
m'n muziek, computer |
me board en muzak
|
Van kleding: m'n legergroene ribcolbert-ding want die is ZO geweldig
Van schoenen: m'n afgetrapte rode all-stars Van overig: m'n cd's + gitaar |
Ik heb niet echt dingen die niet te vervangen zijn..
M'n fel roodoranje Tommy vest zou ik niet kwijt willen, evenals al m'n spitzen en een lichtblauw lingerie setje. |
Een hangertje...waarvan ik nog steeds niet weet wat het is :o Ik heb het gekregen van een bijzonder persoon, dat geeft het zoveel waarde.
Verder hecht ik weinig waarde aan kleding. Ik hou er wel van maar het is niet dat juist dat ene 'truitje' zo speciaal is. |
Qua kleding nix eigenlijk, ik vind het wel leuk allemaal enzo, maar hecht er niet bijzonder veelwaarde aan.
En wat ik eigenlijk niet kwijt zou willen ben ik helaas wel kwijt, maar daar is nix aan te doen ( en verder ook totaal niet interessant voor jullie :p ) |
hm mn doc's heppik al zo lang kank nie zonder :D en uhh mn lievelingstrui gewoon zoown vest met rode mouwen en de rest grijs...ofso :)
|
piercings, sieraden, greli trui....
|
mijn sjaal :confused:
zelf in de zomer kan ik hem niet missen :s |
Citaat:
|
Ja ook mn shawl,en mn kralenketting en mn eendjesketting.
Aan kleding ben ik niet zo gehecht ik heb wel dingen die ik vaak draag maar ik zou het niet heel erg missen als het opeens weg is. |
mijn angel cards :)
|
al mijn sieraden zouk echt nooit kwijt willen!! ik ben echt helemaal weg van die dingen!!! maark mijn kleding heeft nie zo'n grote waarde voor me! na een tijdje gooi ik ze tovh altijd wel weer weg! verder zouk mijn neuspiercing ook nie kwijt willen en tjahhhhh...... da was het alweer ;)
|
Aan m'n doc's
|
Mn make-up :)
Fantastische vorm van zelf-expressie voor mij.. En mn paarse wijde broek, heb ik veel herinneringen aan. |
Citaat:
En ook mn sjaal. En een kettingkje die van mn moeder is geweest. |
esther
vrienden dak boven m'n hoofd hasj |
muziek/zak
en jullie kunnen vast niet zonder mijn flauwe/zieke humor ;) |
mijn tekeningen en gedichten - mijn schets/kladboek dus
mn ringen mn draakjesoorbel, die heb ik al drie jaar in, sinds ik hem op mijn eerste festival had gekocht :) mn make-up inderdaad, heb nu een geweldige collectie en 't zou zachtgezegd heel stom zijn als het er in eens niet zou zijn :o de foto's die ik heb de twee kleine speelgoedkatjes die ik heb meegebracht uit rusland de knuffelhond die ik al heel mijn leven heb internet :o en ik kan uiteraard niet zonder mijn vriendjes en vriendinnetjes ik hecht me te snel aan dingen. |
Ik zou eigenlijk wel zonder alles kunnen denk ik. Maar als ik echt iets moet noemen is 't denk ik een spijkerbroek die ik al zo'n 2 jaar heb en nog steeds heel mooi is en die heeeeeeeeerlijk zit :)
|
mijn zwarte broek waarvan ik dacht dat ie me te klein was maar nu blijkt dat ie me toch heel goed staat
|
klinkt misschien kinderachtig,maar men pluchen eend :)
heeft speciale waarde voor me en kan zeeeekers niet zonder muziek :D |
mn cd broek, mn ringen, mn kei roze hempje.
|
Citaat:
.. waar dan? :p |
Citaat:
|
Citaat:
ik meende het niet hoor jochie :p *knuffel* heb gewoon ook last van flauwe enge humor :D |
al mijn driehonderdzevenenzestigduizend streepjespanty's en mijn mary janes.... :)
|
pc, broek, boxershort, tshirt, sokken, schoenen en sleutels :p
|
vriendin,
vrienden, muziek, boeken, dak/huis etc. |
qua kleren kan ik eigenlijk wel zonder... niks is echt mega bijzonder ofzow... en schoenen hetzelfduh...
|
Citaat:
enige waar 'k nie zonder kan zijn m'n Rancid cd's, maargoed, dat valt niet onder kleding... |
ik heb een kleine ketting die al heel lang in de familie zit en later naar mijn zoon gaat (als ik die krijg). die zou ik nooit weg (willen) doen. geld ook voor een ring en een horloge maar die draag ik zelf nooit (vin veel goud niet mooi staan).
|
Kettingkje dat ik van m'n vriend heb gehad, 'vriendschaps'ringetje (van hem en mij) en m'n Jip & Janneke horloge. ;) De rest van de spullen is wel vervangbaar, ik bedoel, spijkerbroeken en truitjes verkopen ze overal wel.
|
Muziek idd, horloge :o , Blistex, mascara (tegen het 'heej wat zie jij er lekker wakker uit' - effect), staartjes, tas, sokken.
|
:confused: Ehmmmmm, een goede vraag.
|
mun Tommy T geurtje !, (ik krijg er alleen maar complimenten over ! :D
|
M'n lange zwarte jasje, die is zo lekker warm en lief.
|
qua kleding nix eigenlijk, maar m'n cd's zijn heilig
|
sieraden, zonder sieraden ist zow kaal
en dan vooral mn witgouden ring en mn vriendschapsring |
Citaat:
|
:confused:
|
vrienden
familie muziek (+ stereo waar dik vet geluid uit komt :cool: ) computer en *LOL* natuurlijk!!! |
in het algemeen:
-M'N VRIEND!!!!!!!!!!! ! -M'n kroontjesring die ik van m'n vriend heb gehad -Een hommelknuffeltje die ik van m'n vriend heb gehad -M'n zwarte weduwe ketting , heel mooi zilver met beweegbare pootjes -M'n dM knielaarzen, maar die zullen helaas binnenkort de deur uit moeten, want ze vallen uit elkaar van ellende....dat deden ze een jaar geleden ook al.....maarja ze zijn zo leuk. -Owja, niet te vergeten, m'n make-up kleding: -M'n lievelingsrok > zwart van een soort satijn/zijde met een bloemetjesmotiefje die iets meer glanst (de draden zitten de andere kant geweven) tot op de grond, met een geplooide rand onderaan. -M'n korsetjurk > bovenstukje/korset is van satijn met een leren kruis erop. Aan de achterkant zit ik dan lekker dichtgesnoerd. De rok is van chiffon. Het zijn allemaalvierkante lappen die van kort naar lang lopen en met de punten steeds aan een andere kant (beetje moeilijk uit te leggen) -En m'n nieuwe korsetje > zwart satijn, helemaal afgezet met kant onder en boven en het middenstuk. Voor zit een snoerlint voor de sier. -M'n heerlijke slofjes en m'n zwarte fluwelen nachthempje |
wat zijn mensen toch eigenlijk afhankelijk..
|
Citaat:
|
eigelijk aan niks..
ik zou het niet leuk vinden als er iets weg was opeens maar toch, je kan altijd nieuwe kleren kopen.. sommige sieraden hecht ik wel waarde aan omdat ik ze bv van een speciaal iemand gekregen heb ofzow.. maar muziek is wel belangrijk voor mij |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |