![]() |
Wat ga jij in de toekomst NIET doen?
Naar aanleiding van het "Wat ga jij in de toekomst doen?"-topic een topic over wat je in de toekomst absoluut niet wil gaan doen.
Wat ga jij niet studeren of wat studeer je niet? Wat voor werk wil je later niet gaan doen? Wil je na je studie geen andere studie doen, ga je niet werken, niet reizen, geen onderzoek doen of niets anders? Waar wil jij niet je stage lopen? Wil je geen master meer doen? Hoe werk je niet aan je toekomst/CV? Doe je geen relevant werk naast je studie of doe je niet mee aan onderzoeken? Ga je geen vrijwilligerswerk doen of niet in het bestuur van je studievereniging bijvoorbeeld? Heb je geen plannen om te gaan reizen? Zo niet, waarheen niet? Waar wil je niet gaan wonen? Niet in het buitenland of niet in Nederland? Niet in de stad of niet in een dorp? Ga je niet samenwonen, niet trouwen of niet by yourself wonen? Wil je geen kinderen, adopteer je geen kinderen of wil je geen kinderen? Wil je geen huisdieren? Wat ga je niet doen als je oud bent, gepensioneerd? En wat niet als je niet oud bent en niet gepensioneerd? Of niet niet gepensioneerd? Kortom, wat ga jij in de toekomst niet doen? Vertel, of niet natuurlijk. |
nou :(
|
word ik even keihard gedisst :(
|
Ja, kom op, dalijk komt er een apart topic voor wat je gisteren deed, wat je in de dagen daarvoor deed, wat je vandaag deed, wat je vandaag doet, wat je vandaag gaat doen, wat je vandaag had willen doen maar waar je niet aan toe bent gekomen, wat je vandaag is overkomen terwijl je dat liever niet had gewild, wat je morgen gaat doen, wat je overmorgen gaat doen, wat je in de nabije toekomst wilt gaan doen, wat je in de niet al te verre toekomst wilt gaan doen, wat je in de verre toekomst wilt gaan doen en hoe je je boobies noemt.
|
ja zo bedoelde ik het niet.
wat je in de verre toekomst gaat doen is naar mijn mening is anders dan dingen die je in het nabije verleden hebt gedaan of in de nabije toekomst gaat doen. bovendien ben ik oprecht geinteresseerd in de toekomstplannen van mijn medeforummers ;) |
Ja, dat klopt ook, en het was verder ook totaal niet een aanval op jou, meer op een trend.
|
ooooh gelukkig maar.
ik zou zeggen: zet een nieuwe trend. |
Ik ben niet zo'n held in het zetten van trends, vrees ik. En ik ga nu ook naar bed.
|
Citaat:
|
slapen
iedereen blijft plakken kk grapje |
Citaat:
|
links en rechts. in kruislingse volgorde.
|
ik ga in de toekomst niet naar salou
noem mijn kinderen in de toekomst niet pricilla en amanda ga in de toekomst niet als secetarresse werken koop in de toekomst geen crocs ga in de toekomst waarschijnlijk nooit de noordzee over zwemmen |
Ik ga geen huis kopen en ook geen Golden Retriever nemen en ook geen appelboom of een atuo of een kind of een stinkende oranje fleecetrui en ik doe ook geen mottenballen in mijn kleren :mad:
|
kinderen baren. gadver.
|
hihaho
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |