![]() |
1 telefoontje....
....zit ik thuis op mn gemakje, niks aan de hand.
gaat ineens mn mobiel. het is mn beste vriend, die ik al lang ken en waar ik altijd alles mee deel en een hele goeie band heb. hij had plotseling twee dagen niks van zich laten horen, en ook niet terug gebeld of gesmst.... nog had ik niets in de gaten. dacht gewoon, die is druk..... en dan ineens die mededeling ik wil niet meer met je omgaan. zomaar.... nooit meer. niks kan hem overtuigen of van gedachten doen veranderen. het is voorgoed voorbij. ik ga je missen, ar. heel erg missen...... |
Dat is sneu..
Ik zou naar hem toe gaan en het is goed uitpraten! Door de telefoon is toch minder.. |
:confused: wazig
|
Lullig. :| Ik zou echt vragen wat er aan de hand is. Misschien is er iets gebeurd. Ik vind dat ie je wel een verklaring schuldig is. Heeft hij helemaal geen redenen gegeven?
En verder hoort dit hier niet maar op psych in het LJH topic. :o |
woww naar joh!
ik zou even wachten..... misschien is ie ergens heel boos over, dat hij daarom zo kort door de bocht reageert. als je t even laat bezinken, kun je er over een paar dagen met hem over gaan praten. als het een echte vriend is of was, geeft ie je de kans. |
Had hij een bad-trip :confused:
|
Ik zou opzich zijn 'keuze' respecteren. Maar ik zou ook wel ontzettend graag weten waarom??
|
shit happens
|
Vervelend, maar je kan het beste hier je verhaal kwijt. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |