![]() |
Handtekening laten veranderen?
Ik ben 17 en wordt er binne een half jaartje ofzo 18. Is het mogelijk om de handtekening die ik 1 jaar geleden gezet heb op mn id kaart nog een laatste maal te wijzigen of mag dat niet?
|
je kan gewoon een niewe id kaart aanvragen, dan moet je weer opnieuw je handtekening zetten. Moet je wel gewoon de kosten voor een nieuwe idkaart betalen.
|
Ik krijg zowieso een nieuwe met mn 18 jaar, de vraag is gewoon: mag ik zomaar een andere handtekening zetten of ben ik verplicht die die nu op mn id staat te houden?
|
Volgens mij mag je je handtekening zo vaak veranderen als je wil
|
Citaat:
Ik ben toen bij mijn bankpas veranderd en daarna ook bij mijn ID kaart. |
Ik gebruik nu sinds twee maanden ofzo een nieuwe handtekening.
De oude staat nog wel op mn id en rijbewijs, en die zijn nog wel even geldig.. Maar het is verder niet erg, ik heb een paar keer geinformeerd of het uitmaakte dat mijn handtekening afwijkt van de handtekening op mn id (was bij de makelaar en de notaris, die ook kopien van onze id's moesten hebben), en dat was zelfs geen probleem. Heb verder de bank en mijn universiteit een brief gestuurd dat ik mn handtekening heb veranderd, met de oude en de nieuwe handtekening erin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt voor jullie antwoorden.
Dan verander ik gewoon ff van handtekening bij mn 18e verjaardag. Eerst wel een goeie bedenken... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |