![]() |
Ik snap het niet meer...jullie?
Kben gister naar de bios geweest met een jongen die ik leuk vind...we draaien ong al 2 jaar om elkaar heen..vraag niet hoe maar goed. Half jaar geleden zijn we ook al xtje naar de bios geweest en was het errug gezellig ensjo.. (lkkr klef enz:P maar niet gezoend) want ik hield op het laatst beetje afstand...(nu weet ik wel waarom) maar goed wij zijn dus gister nog een x gegaan en twas ook echt onwijs gezellig enz. mar hij deed opeens beetje afstandelijk terwijl hij me mee had gevraagd en door zijn smsjes die hij stuurt weet ik dat ik meer voor hem ben dan een vriendin:S
We hebben gister dan ook niet gezoend..maar snappen jullie dat waarom hij terwijl hij me mee uitvraagd zo afstandelijk doet?? vorige x had in nl wel de indruk dat hij wilde zoenen en wilde ik niet en nu wilde ik wel en hij niet!!:S Ik snap er in idd helemaal niets meer van:S jullie? |
Ik denk dat hij niet zo goed durft, omdat je hem de vorige keer 'afgewezen' hebt.
|
Wat Sarah zei.
Aangezien het ongeveer op de zelfde manier verliep, zal hij wel dichtgeklapt zijn op "het moment" omwille van wat er de vorige keer gebeurde (de "afwijzing" dus). Een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen en hij had waarschijnlijk geen zin twee maal ernaast te vissen. |
jaa maar hij vroeg me wel voor de tweede keer mee naar de bios enz..dan zou ik denken dat hij dat niet zou vragen... ofwel?
|
Jij hebt hem afgewezen. Nu is het jouw taak hem duidelijk te maken dat je hem toch wil.
|
Citaat:
Zoals hierboven al is gezegd is de jongen nu onzeker om jou te zoenen, omdat hij bang is om weer afgewezen te worden. Volgende keer kan jij dus gewoon het initiatief nemen :) |
Of hij wil gewoon dat alles perfect is, voordat hij je zoent.
Dus allebeide zeker zijn enzo. Zo zoen ik 't meisje van mn dromen niet als zij of ik gedronken heb, dan kan je er namelijk niet van op aan dat het zeker en gemeend is, voordat er goed gesproken is! |
Citaat:
|
Citaat:
|
mwa... geen idee... waarschijnlijk speelse puber of afgewezengevoelens
|
Citaat:
En wat is het fucking probleem? zoenen is zoenen toch? Dit zijn de zware mentale probemen die jongeren hebben? fuck off |
Je hebt hem de eerste keer afgewezen maar hij heeft ook wel door dat er meer tussen jullie is, hij is alleen verlegen, jij hebt hem duidelijk aangegeven bij de eerste dat dat je niet "klaar" was of whatever voor die eerste zoen en moet dus aangeven wanneer je er wel klaar voor bent
Denk dat ie je daarom een tweede keer heeft meegevraagd, hij wacht op jouw signaal vraag hem eens een derde keer mee en probeer dan of hij er in voor is :p althans, wilde gok van mijn kant...... |
Zoals gezegd, waarschijnlijk is hij gewoon verlegen, zeker omdat het er de vorige keer ook al niet van gekomen is. Dus geef een signaal af (niet al te subtiel, mannen krijgen dat dan weer niet door ;)) en zie dan verder :)
|
mensen bedankt voor jullie reacties;) kga het nog maar is een x proberen om een xtje met hem uit te gaan!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|