![]() |
sint lucas -gent Grafisch ontwerp
hoi ik moet over paar dagen mijn toelatings exame maken voor in sint lucas te gent ik wil academische bachelor in grafisch ontwerp gaan volgen.
en de opdracht was een reeks van 12 foto's maken genaamd mijn biotoop'. en ik kom nog een tweetal foto's tekort heeft er nog iemand tips? mensen die er eventueel al studeren of ook deelnemen aan de proef? grtz tobias |
Laat eens wat foto's zien die je al hebt?
Denk aan je kamer, je huis, je woonomgeving, je werkomgeving, sport, hobby etc. (Wat is trouwens het verschil tussen een academische bachelor en een professionele bachelor?) |
wel kheb wat foto's getrokken van de gitaren in m'n kamer
en gitaren waar ik bezig met met vermaken en herschilderen verder heb ik nog zowat het bos getrokken hierbij waar ik altijd ga lopen, en de stad brugge waarik van afkomstig ben. hoopte alleen maar dat ik wat in de goeie richting zat. wat de foto's betreft kan ik je via email of msn miss tonen want ik weet niet echt hoe je ze hier upload want ben hier vrij nieuw. in academische bachelor bekijk je ontwerp van meer uit een kunstzinniger standpunt en ben je ook wat vrijer in je werk in profesionele bachelor moet je strikter volgens een opdracht werken en heb je in de laatste jaren stage enzo.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |