![]() |
De kleine dingen des levens.
Van welke kleine dingen word jij gelukkig / voel je je fijn?
Een schoon bed. Een warm bad. Een mooi liedje. Een kop chocolademelk. De zon. Say it! |
- Yann Tiersen spelen op mijn best op een piano om vervolgens vermoedelijk opgemerkt te worden door een postbode.
- Mijn uiterlijk ontplooien door duizenden foto's van mezelf aan vreemden te showen. - Mijn LJ updaten met iets artistieks. - Etc. |
*grin*.
|
Dolle pret!
We zijn soulmates suvórov! Ik voel het aan mijn artistieke voelsprieten! |
"De zon is best groot."
|
ok
|
Zon-comment qft:p.
Suvorov: :(. |
als de bus net aan komt rijden als ik net aan kom lopen
als er een kassa wordt geopend bij de appie als het gaat regenen wanneer ik net naar binnen ga een filmpje + zak chips een studentikoze 10 voor mn tentamens |
dit is echt zo'n amelie-onderwerp 'met je handen in een zak noten graaien' :confused:
|
mijn dromen , verlangens, ambities op een geel forum plaatsen
|
Juiste liedje op het juist moment
Dat meisje dat uit haarzelf even langskomt |
Herfst, kaneelthee en zonder koffers naar Parijs.
|
Soulmates++.
|
Citaat:
|
gekleurd vinyl :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb denk ik iets te veel asbestvezels opgesnoven.
|
nou ik denk dat veel mensen dit wel met mij delen, drie dagen niet poepen door vakantie ofzo en dan thuiskomen en het dan nog een kwartier uitstellen voor het gevoel en dan zorgvuldig een tijdschrift uitzoeken en dan lekker poepen. en dan een half uur op de wc zitten omdat het anders zonde is van het moment van die ontlading. aaahhh(Y)
en wakker worden van een wekker en dan tot de conclusie komen dat je vakantie hebt(Y) en een hele tijd geen friet eten en dan een dikke patat sate met een kroket en een bakje stoofvlees bestellen en hem binnen een recordtijd wegwerken. aaaahahahaha(Y) |
als de spoorweg net achter je dichtgaat
of de eerste zonnestraal die in je oor kriebelt (cliché) een smsje van een leuke jongen/vriendin nèt als je m nodig hebt beseffen dat je nu toch echt vakantie hebt bootje varen |
Citaat:
|
mijn virtuele wereld
http://www.obtmb.nl/upload/Jongeren/scholieren.com.jpg |
Citaat:
|
Sorry, maar ponies (sp?) zijn echt kutbeesten. Gehandicapte paarden.
Bier drinken met mijn vrienden. Dat is toch wel een dikke nr 1. Ik heb er zelfs sex voor laten schieten in het verleden... :bloos: |
Citaat:
zet mijn pony bij een paard en kijk na een kwartier eens welk beest er nu ineens gehandicapt is waarom vind je pony's kutbeesten dan? |
Citaat:
euhmm ik ben niet zo goed in het bedenken van de kleine dingen des levens. :confused: ik sta daar op het moment wel even bij stil, maar op het moment heb ik geen mooi moment, dus ja. |
paardenwijfen iew
|
Citaat:
oh jij bent nog van de generatie die denkt dat je ontmaagd kunt worden tijdens het paardrijden zeker;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
ja dat hoor ik vaker |
Citaat:
|
lekker eten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet echt. Mijn moeder is best een goed mens. En ze is vegetarier en het (dus) niet eens met mijn mening over paarden.
|
Van geld en vakantie.
|
Van bullshit discussies op forums krijg ik meestal wel een harde plasser.
-Maar ff serieus, de grote hoeveelheid leuke dames die je op een zonnige dag door de stad ziet lopen. En dan dus niet de 'lekkere wijfen', maar de 'mooie meisjes'. -Een goede film. -Mijn luie broek aantrekken na een lange dag werken. |
slapen.
|
Citaat:
|
muziek, mooi weer, natuur, schaatsen, fietsen.
|
Naar de regen luisteren in bed en hele hete koffie.
Ja en zon en park en wijn blabla CLICHE. |
-bakken met geld uitgeven
-bakken met geld op m'n rekening hebben staan -oude fotoboeken bekijken -oude schoolmusicals bekijken -mijn haartjes knippen/verven -jonge diertjes bekijken en aaien |
Citaat:
|
stille films kijken
stille films kijken als het slecht weer is boodschappen doen en koken |
bloemen, baby eendjes en snoepjes en funnies in hagelslag <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |