![]() |
Nieuwe boekenlijst
Ik ga volgend jaar voor het eerst naar het HBO, en ik ben nu bezig met me aan te melden. (Ik ga naar de Hogeschool Leiden)
Als ik me aanmeld krijg ik dan meteen de boekenlijst thuisgestuurd? Of duurt dat een tijdje? Mijn broer op het MBO heeft zijn boeken voor volgend jaar namelijk al besteld. (Hoewel hij de meeste al had gekocht...) Tripp, |
Anybody???
|
Citaat:
|
Dat ligt aan je school, vraag het daar.
|
Op het HBO kreeg ik een boekenlijst, en per e-mail kregen we een link naar de online boekenwinkel, daar kon je ze ook bestellen.
Nu op het WO krijg ik de boekenlijst via de studievereniging, maar je kan 't ook gewoon per vak in de studiegids vinden. Al die boeken liggen gewoon in de campusboekhandel klaar; dus je zit niet met een levertijd ofzo. (Maar je kan ze ook gerust op eigen houtje kopen. Qua prijs zou het het goedkoopst moeten zijn via de studievereningen, maar bol.com is vaak goedkoper.) Dus; dat wijst zich vanzelf wel. |
Ik kreeg hem op het HBO altijd pas tegen het eind van de vakantie.
Ik ben via de boekenwinkel bij de uni trouwens altijd echt stukken goedkoper uit dan via bol.com trouwens (scheelt vaak echt tientallen euro's). 't kan geen kwaad gewoon overal even te kijken. :) |
Bedankt voor de reacties. Ik zal waarschijnlijk dan nog ff moeten wachten, ik heb mijn officieele aanvraag nog maar net verstuurd. Maar bedankt.
Tripp, |
Geen idee, nog niks van gehoord.
|
Citaat:
|
De korting bij bol.com was minder dan bij de boekhandel op de uni bij mij (die was wel iets van 10% oid). :) Studievereniging heb ik niets besteld, omdat dat aan het begin van het jaar moest, voor het hele studiejaar en ik wilde het eerst even aankijken enzo.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |