![]() |
lesbisch wat vind jij er van?
hey ..
ik ben lesbisch.. weet het ongeveer 3 jaar zeker. ik heb nu een vriendin. we houden heel veel van elkaar en vinden elkaar geweldig. alleen ik vraag me af wat mensen van lesbisch vinden en waaro vinden jongens het zo koel om meiden te zien zoenen? das toch juist sneu voor jongens? ik snap dat niet :p en vinden jullie dat omhelzen,hand in hand lopen, kussen in het openbaar kan? en hebben jullie nog tips voor mij en mijn vriendin? romantische dingen (A) xxx |
jongens vinden het geil om 2 meisjes te zien die 'geil' zijn. en sommigen zien hun kans op een trio. ten minste, dat is wat ik altijd gehoord heb.:p
ik vind het best kunnen, in het openbaar. maar ik snap ook dat oudere mensen of conservatieve mensen het niet vinden kunnen..dus doe gewoon rustig aan. ga elkaar niet helemaal opvreten midden in de stad (dat is al ranzig bij hetero-koppels), maar een zoentje geven in een café kan best. en tips voor dingen om te doen kun je vinden op liefde&relatie, bovenaan in een topic ergens. |
Ik vind hetzelfde van (les)bi's als van hetero's.
|
Ik vind lesbies maar lesbisch.
|
Ja.. vind het gewoon normaal.. een vriendin van mij is het ook.. niks mis mee..
Je hebt alleen wel kans dat oudere mensen.. (bijv. je ouders als ze het niet weten.. of andere familieleden.. of compleet vreemde) denken dat het maar 'gewoon een fase' is en zeggen dat het wel overgaat.. Ik weet niet of je zoiets al hebt meegemaakt? Of dat je familie het weet enz. Maar daar heb je anders denk ik wel kans op.. Maar gewoon lekker doen wat je zelf wilt.. en je daar niks van aantrekken ;) |
mijn ouders weten het al. en nee het is geen fase want ik heb dat gevoel al 3 jaar. en mijn ouders vinden het goed dat ik met die vriendin heb en haar ouders ook.. :) :) :)
|
Vrouwen zijn ook veel leuker dan mannen (y) (Uitzonderingen daar gelaten)
|
Citaat:
Een meisje is al geil, dan zijn twee meisjes nog geiler. Plus het idee dat hij mee kan doen is natuurlijk sexy. Omhelzen, hand in hand lopen en kussen in het openbaar kan gewoon, net zoals bij een hetero stel. Té klef in het openbaar vind ik wel heel vervelend. Maar dat geldt voor alle stelletjes. En romantische dingen kun je hier vinden :) |
Mannen vinden het geil als 2 hete vrouwen met elkaar zoenen/seksen. Als 2 lelijke vrouwen met elkaar zoenen dan moeten ze er niks van hebben heur.
Verder beoordeel ik mensen niet op hun geaardheid en vind ik het in het algemeen smerig als twee mensen in het openbaar langer dan 1 minuut aan het tongworstelen zijn. |
ik vind het prima maar niet voor mezelf. :confused:
|
Het zal me echt een zorg zijn... Wat Gothic zegt dus.
En idd, voor romantische dingen is een prachtig topic.;):) |
Ik vind er niets vreemds of anders aan. Mijn twee beste vriendinnen vallen op meisjes.
Openbaar tongworstelen vind ik altijd smerig, bij homo's en hetero's |
wat valt er van te vinden :confused:
|
Vind er hetzelfde van als van hetero :p
En ik denk dat het juist goed is als homo/lesbi stellen ook bijvoorbeeld hand in hand lopen, nu zijn er nog te veel mensen die denken dat homoseksualiteit iets geks is simpelweg omdat ze het nooit op straat tegenkomen. Niet dat je 't dáár voor moet doen hoor. |
Ik vraag me af hoe het kan dat sommige mensen hetero zijn en anderen niet. Ik vraag me af waar dat nou precies aan ligt.
Dat komt toch niet zomaar uit de lucht vallen :confused: Verder: prima wat je doet (y) Het gaat ook niet om geaardheid maar hoe iemand zelf is he uiteindelijk. |
Ik vind het ook altijd wel lief om 2 vrouwen of 2 mannen hand in hand te zien. Omdat toch nog altijd een beetje onderdrukt is enzo en zij laten gewoon openlijk zien dat ze voor elkaar gaan. Dat vind ik leuk.
Maar dat vind ik met sommige hetero's ook. Ik kijk niet echt anders naar homo's of (les)bi's dan naar hetero's. Sja. |
Citaat:
|
Ik vind klef in het openbaar altijd vervelend, maar van tieners kan ik het wel tolereren.
|
Citaat:
Maar ik merk wel dat ik iets langer blijf kijken als ik twee meisjes of twee jongens gearmd over straat zie lopen of kussen, ik weet niet precies waar dat aan ligt. |
Citaat:
|
Ik heb er absoluut geen problemen mee. Gewoon knuffelen, kusjes geven en hand in hand lopen moet gewoon kunnen vind ik. Echt klef zijn in het openbaar heb ik een hekel aan maar dat heb ik met alle stelletjes, ook met hetero-stelletjes.
|
Zolang ze maar niet aan me gaan zitten!!!!!1!!1!!!elf!!!! :eek: :eek: :mad:
|
Citaat:
OT: tsja, wat er al eerder gezegd is. |
Citaat:
|
De meest geaccepteerde theorie op het moment, is dat er een genetische predispositie is die onder invloed van hormonen in de baarmoeder en vroege kindertijd wel of niet tot uiting kan komen, maar echt bewezen is dat niet. In elk geval is het wel zo dat mensen over het algemeen een lichamelijke seksuele respons hebben in reactie op feromonen uit het zweet van mensen van 1 bepaald geslacht, en dat correspondeert natuurlijk met het geslacht waar je op valt. Ik weet niet hoe dat dan met biseksuelen zit.
En sorry voor het 'dure taalgebruik' zo hier en daar :o |
Ik heb er geen problemen mee, maar ik hou er niet van als er vlakbij mij in de buurt gezoend en gevoosd wordt, maar dat geldt ook voor hetero's :) Een vriendin van mij is ook lesbisch, alleen zij lijkt het op een of andere manier een beetje op te dringen, ze heeft het er echt 24/7 over, beetje irritant. Doe dat dus vooral niet! ;)
|
Lesbisch, ik vind er niks "anders" aan dan aan hetero, eerlijk gezegd. Mensen die elkaar op proberen te eten op openbare gelegenheden vind ik sowieso niet kunnen, of het nou man-man, vrouw-man, of man-vrouw is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
i'm as gay as can be and i love it. :cool:
|
Citaat:
Dan moet er toch al eerder iets 'fout' zijn gegaan? Of zeg ik nu iets heel doms? :confused: Ik vind het soms gewoon jammer dat wetenschappers geneigd zijn (imho) om alles uit genen te verklaren. Die genen zijn toch ook gevormd ooit, waarom is dat bij het ene mens zus en het andere zo, daar moet toch een reden voor zijn? |
Citaat:
|
Het is jouw leven, en als jij je er gelukkig bij voelt moet je het doen.
Te intiem met zoenen enzo openbaar vind ik niks, maar dat vind ik ook van hetero's. En voor romantische dingen moet jij zelf maar iets bedenken. Kook voor je vriendin of ga met haar picknicken. Ik rij wel is met de bus langs een grasveldje waar ik altijd wel wat mensen zie picknicken, dus misschien is dat een idee. |
Citaat:
Ik vraag me dat soort dingen gewoon af. Ik kan niet geloven/aannemen dat dat 'zomaar' komt. Dat moet toch ergens door gekomen zijn? |
Citaat:
Er is ook nog zoiets als verantwoordelijkheid. |
ik vind het wel interessanter dan hetero's, omdat 't voor mij minder normaal is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat knuffelen, omhelzen en een kus op de mond geven zou moeten kunnen. En iedereen doet hier nu wel heel politiek correct en op zich is het ook wel leuk om te lezen dat veel mensen hier zo makkelijk erover denken, maar helaas doen een hoop andere mensen dat niet, die kijken wel zo ongelooflijk afkeurend:| En afscheid nemen is sowieso al niet leuk, maar dan nog minder of zo.
|
aa kopop ik ben zelf lesbisch en ik vind het prima zo m'n ouders weten het niet maar kheb het al een paar keer gedaan met een meisje hoor ;)
ps : het was kei ''lekker'' |
ik vind het een non-issue maar helaas zijn er nog genoeg mensen op de wereld die menen dat homo's/lesbi's/bi's anders zijn dan hetero's.
|
Niets mis mee met lesbisch te zijn. Alvast nog een fijne tijd met je vriendin toegewenst ;)
|
heeey ik ben meisje 16 jaar ben ook lesbish en ben opzoek naar un leuke lieven vriendin liefst in de omgeving breda enzo dus zijn daar nog leuke meisjes meld mij aan je hoeft nie perse ook 16 te zijn ;)
kimberly_wimpy@hotmail.com |
Citaat:
Mijn excuses als daadwerkelijk een 16-jarig meisje bent, maar op het internet zijn er voldoende perverte jagers om op je hoede te zijn. |
heej ik ben toevalig wel egt 16 en lesbish :( weet dat er viezerikke zijn maar zo benk nie ben egt 16 en opzoek dus ;)
dus dont worry leuke meisjes voeg mij toe :p :bloos: kimberly_wimpy@hotmail.com |
Citaat:
|
Het maakt mij niet uit, ik vind het niks anders.
Ik heb een stuk of zes lesbische vriendinnen in mijn vriendenkring, en een lesbische tante en homoseksuele oom. Vrij normaal voor mij dus. Verder vind ik hand in hand lopen en omhelzen wel ok, en zoenen liever niet in het openbaar. Maar dat geldt ook voor hetero's. |
ik vind zoenen in het openbaar ect hetzelfde 'kunnen' als 2 jongens of meisje jongen
|
Ik zeg: gewoon doen.
Hand in hand lopen kan, omhelzen kan, zoenen kan in zoverre als dat ook bij jongen-meisjerelaties kan. :) Nadeel is dat je wel meer rare blikken krijgt... |
Citaat:
net zo goed als een heteroseksueel stel dat kan :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |