Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Zoenen in het openbaar. Preuts? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1603491)

RebEls 02-07-2007 20:29

Zoenen in het openbaar. Preuts?

Hopelijk is de titel een beetje duidelijk, maar ik wist geen duidelijkere. Goed, daar gaan we.

Ik heb nu meer dan twee jaar een vriend en alles gaat (weer) goed en prima en het is heel fijn met hem. Toch is er iets waar ik (en hij ook) mee zit en ik ben benieuwd naar jullie reacties en meningen hierover. Het is misschien een heel 'flauw' en vaag probleem, maar ik wil het toch even posten.

De titel zegt het al een beetje: ik voel me niet prettig bij zoenen in het openbaar. Een gewone kus bij de trein of de bus of gewoon als we op straat lopen kan er nog wel vanaf, maar zodra hij meer wil (écht zoenen noem ik het maar :p) blokkeer ik op de één of andere manier. Ik kan er dan echt niet van genieten en voel me ontzettend bekeken door de mensen die het (eventueel zouden) kunnen zien. Het probleem is denk ik dat ík denk dat die mensen het raar en vies en stom vinden als wij dat doen. Waarschijnlijk ook omdat ik zelf niet prettig vind om naar te kijken. Ben ik dan echt zo preuts?
Het is naar mijn idee ook niet erg gepast om elkaar midden in een winkelstraat (ik noem maar wat) helemaal af te lebberen, maar ik heb het gevoel dat het bij mij extreme vormen aanneemt. Zélfs bij een paar gewone kusjes kijk en luister ik al schichtig om me heen. En ook tijdens het uitgaan (waar na 12 uur de halve kroeg elkaar af staat te lebberen), voel ik me hier niet prettig bij.

Ik vind dit echt heel vervelend voor mijn vriend, maar ook voor mezelf. Want ik wil hier niet zo panisch over denken en doen en me gewoon durven laten gaan op zo'n moment. Ik weet wel dat ik nooit heel asociaal zou gaan staan zoenen; er zijn natuurlijk verschillende vormen.
Met mijn vriend praat ik hier regelmatig over en hij heeft aangegeven dat hij dit zeker mist binnen onze relatie en daarom wil ik er ook zo graag wat aan doen.

Herkent iemand dit misschien? Of hebben jullie tips of adviezen om me hier prettiger bij te voelen? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet meer zo met de omgeving bezig ben en dat ik dus niet blokkeer op zulke momenten?
Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is.

Sarah 02-07-2007 20:37

Ik denk dat andere mensen het niet zo veel kan schelen als jullie zoenen op straat, maar ik snap eigenlijk niet dat je vriend daar zo'n groot issue van maakt. Zoenen op openbare plaatsen is volgens mij geen cruciaal onderdeel van een relatie.

Optima 02-07-2007 20:45

1

RebEls 02-07-2007 20:51

Citaat:

Sarah schreef op 02-07-2007 @ 21:37 :
Ik denk dat andere mensen het niet zo veel kan schelen als jullie zoenen op straat, maar ik snap eigenlijk niet dat je vriend daar zo'n groot issue van maakt. Zoenen op openbare plaatsen is volgens mij geen cruciaal onderdeel van een relatie.
Dat klopt ook. Hij maakt er ook niet zo'n groot probleem van, helemaal niet. Maar het is wel iets wat regelmatig voor wat kleine irritaties zorgt en dat is gewoon vervelend.

RebEls 02-07-2007 20:53

Citaat:

Optima schreef op 02-07-2007 @ 21:45 :
hmm ik ben zo'n asociale kusser :D maar dan nog, je kunt er naar kijken, of je hoofd wegdraaien, over het algemeen trek ik me niet zoveel van anderen ( vreemden) aan. Wél van mijn schoonouders, dan durf ik niet zo openlijk te knuffelen/kussen als normaal.

maar ja, het kan erg vervelend zijn voor je vriend, alsof je je voor hem schaamt ofzo, ookal is dit niet. Eigenlijk zou je liefde voor hem je angst van wat anderen van jouw acties vinden moeten overwinnen.

Ja, bij de schoonouders voel ik me er meestal ook niet zo prettig bij, maar die zeggen er meestal zelf wel wat van, haha.

Ja, dat zou eigenlijk zo moeten zijn, maar ik kan die andere gedachten (van wat andere mensen denken) zo moeilijk uitschakelen.

Optima 02-07-2007 20:57

1

Pibbo 02-07-2007 21:08

Ik vind het storend, tevens houden die mensen vaak ook de trein op. Ik wil dan ook naast het rookverbod een zoenverbod in de treinen en de perrons ;)

Kazet Nagorra 02-07-2007 21:34

Nou niet zoenen in het openbaar dan.

RebEls 02-07-2007 21:36

Citaat:

Optima schreef op 02-07-2007 @ 21:57 :
waarom?!?!?!?!!?!! :confused: wil je kosten wat het kost het brave meisjes imago aan houden> want neem maar van mij aan, als ik een stelletje zie lopen dat heel afstandelijk doet tegen elkaar dan denk ik eerder "sjezus wat een kutrelatie" terwijl wanneer een stelletje hevig arm in arm loopt lekker te kussen, dan denk ik "zo die hebben het gezellig".

Wat denk JIJ dan dat anderen denken? En wat is daar zo erg aan? Wil je ooit nog een politieke carriere en ben je bang voor foto's of verhalen?

Hehe, ja je hebt helemaal gelijk. Het ziet er ook wel stom uit als een stelletje heel afstandelijk tegen elkaar loopt te doen. Mijn vriend zei ook al: "Ik zou het vreemder vinden als ik een stelletje elkaar zie wegduwen als ik langs kom lopen. Die schrikreactie zou ik vreemder vinden."

Ik denk onder andere dat anderen denken:
- "Doe dat eens ergens anders."
- "Gatverdamme doe eens niet zo vies."
- "Get a room." :p

En het slaat waarschijnlijk ook allemaal nergens op, maar toch zit dat allemaal in mijn hoofd. En nee, ik heb geen ambitie om in de politiek te gaan ofzo. :o

RebEls 02-07-2007 21:36

Citaat:

Pibbo schreef op 02-07-2007 @ 22:08 :
Ik vind het storend, tevens houden die mensen vaak ook de trein op. Ik wil dan ook naast het rookverbod een zoenverbod in de treinen en de perrons ;)
Dat zou het voor mij wel makkelijk maken ;)

shining 02-07-2007 21:55

Ik heb precies hetzelfde 'probleem'. Ik kan ook niet zoenen in het openbaar. Denk dat iedereen naar ons kijkt en kan me er daarom ook echt niet op concentreren.
Ik weet alleen niet wat ik er aan zou kunnen doen/ of ik er echt iets aan moet doen dus maak ik me er niet zo druk om.
Dat zoenen komt thuis wel weer.

Pippeloen 02-07-2007 22:00

Zoenen heb ik geen problemen mee in het openbaar.
Maar als 2 mensen tijdens het zoenen elkaar heftig gaan betasten en kreunende geluiden gaan maken vind ik dat wel een beetje raar. Doe dat maar thuis.

Ik zat een tijdje geleden spuiten en slikken te kijken, en daar werd gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld was om te neuken op allerlei openbare plekken zoals het park op klaarlichte dag en in de trein :rolleyes:

RebEls 02-07-2007 22:03

Citaat:

Naojan schreef op 02-07-2007 @ 23:00 :

Ik zat een tijdje geleden spuiten en slikken te kijken, en daar werd gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld was om te neuken op allerlei openbare plekken zoals het park op klaarlichte dag en in de trein :rolleyes:

Ja, dat bedoel ik dus ook. Door zulke dingen voel ik me dus abnormaal en raar en preuts enzo. Er wordt over gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ben ik dan echt zo vreemd als ik vind dat dat niet zo is?

WolterB 02-07-2007 22:09

Zo lang het niet té is (elkaar helemaal af lopen lebberen, vreemde geluiden erbij) en het dus redelijk netjes blijft het ik er absoluut geen problemen mee :o

Op drukke plaatsen stoor ik me iig niet aan de mensen om me heen, al probeer ik t wel gewoon netjes te houden enzo. Wat de omstanders er van vinden kan me echt aan mn reet roesten :o

Freyja 02-07-2007 22:12

Uitgebreid staan tongzoenen voor de supermarkt vind ik ook niet wat, eigenlijk, maar tegen de muur staan zoenen in een discotheek boeit me dan weer minder. Hoewel er afgelopen donderdag een stel was dat werkelijk seks had door hun kleren heen, getverdegetver.

Maar goed, punt was dat vriendlief het ook niet wat vindt om zelfs in discotheken zo uitgebreid te staan zoenen, terwijl ik dat niet zo erg vind. Hij linkt dat te veel aan seks, geloof ik. Alleen heeft hij geen moeite met gewone kusjes of handen vasthouden of weet ik veel, gewoon licht klef gedrag in het openbaar. Dat lijkt mij ook niet vreselijk overdreven, toch?

...wat wil ik nou eigenlijk zeggen... Nou goed, dat je dus heus niet uitgebreid hoeft staan te tongen, maar alle fysiek contact vermijden lijkt me overbodig. Zedige doch lieve kusjes zijn op straat alleen maar schattig om te zien.

MetalliCat 02-07-2007 22:20

Citaat:

shining schreef op 02-07-2007 @ 22:55 :
Ik heb precies hetzelfde 'probleem'. Ik kan ook niet zoenen in het openbaar. Denk dat iedereen naar ons kijkt en kan me er daarom ook echt niet op concentreren.
Ik weet alleen niet wat ik er aan zou kunnen doen/ of ik er echt iets aan moet doen dus maak ik me er niet zo druk om.
Dat zoenen komt thuis wel weer.

Vind ik ook (Y). Dat gezoen in het openbaar:s. Gatver.

shining 02-07-2007 22:29

Citaat:

MetalliCat schreef op 02-07-2007 @ 23:20 :
Vind ik ook (Y). Dat gezoen in het openbaar:s. Gatver.
;).

Sade 02-07-2007 22:59

Ik heb niets tegen zoenen in het openbaar zolang ik degene ben die gezoend word,

maar ik zat laatst lekker in de kussens te hangen bij m'n favoriete strandtent en toen zat er voor ons zo'n überirritante Klef & Bef die echt niet van elkaar af konden blijven, hele tijd kusjes geven en elkaar bijten, bah :o

Horror Kitty 02-07-2007 23:43

Citaat:

RebEls schreef op 02-07-2007 @ 21:29 :
Het probleem is denk ik dat ík denk dat die mensen het raar en vies en stom vinden als wij dat doen.

Mensen vinden dat ook raar en vies en stom.

zoef de haas 02-07-2007 23:53

Ik haat mensen die in t openbaar ultiem klef en bef uithangen.
Ik zou je dr vooral niet teveel druk om maken dat je t niks vind genoeg andere plekken om t wel te doen (y)

__ 03-07-2007 00:19

ik vind t helemaal niet preuts van je, het is ook gewoon irritant als mensen in het openbaar (behalve dan uitgaansgelegenheden, dan kan het toch wel wat meer) zo ontzettend lopen te kleffen. zelf vind ik een kusje op de mond ook wel genoeg, tenzij we samen ergens uit zijn en ik al behoorlijk wat drankjes op heb, dan moet dat soms gewoon even (Y) en eerlijk gezegd wou ik dat iedereen zo was, zodat ik niet in een propvolle bus waarin iedereen moest staan, naast een heftig zoenend stel hoefde te staan. slechts één van de vele voorbeelden waarin dat kleffe gezoen echt superirritant is.

Trimm Trabb 03-07-2007 00:38

Ik vind 't ook altijd smerig als ik stelletjes voor m'n neus zie lebberen, dus ik zou 't zelf ook niet gauw doen.
En trouwens: 'afstandelijk doen' en elkaar zowat dryhumpen ook wel totale uitersten hoor.
Mijn ex-dude en ik stonden ook nooit midden op straat te zoenen, hooguit af en toe een stiekem kusje, maar afstandelijk waren we echt niet. We hadden altijd elkaars hand vast om een arm om elkaar heen. Dat is net knuffelig genoeg.

Dus ik vind helemaal niet dat je te preuts bent. Je vriend moet gewoon niet zo moelijk doen. Als 'ie je op straat niet kan zoenen heeft 'ie iedergeval iets om naar uit te kijken als jullie weer thuis zijn.

luchtballon 03-07-2007 00:45

Zoenen in een drukke straat waar veel mensen vlak langs je moeten of in een volle bus oid vnid ik not done. Maar als er enigszins ruimte is en niemand hoeft er last van te hebben dan is het het probleem van de gefrustreerde mensen.
En afscheid nemen bij de trein doe ik ook met zoenen. Niet in de deur, zoals ik laatst zag, maar gewoon op het perron en mensen kijken maar de andere kant op, kut voor ze.

Oh, en in de situaties dat ik het ongepast vindt erger ik me ook aan anderen die dat doen, maar als ik vind dat het moet kunnen vind ik het meestal wel lief om te zien dat mensen gelukkig van elkaar worden (en dat is niet als ze droogneuken en elkaar staan af te lebberen, maar als ze lief zoenen)

x-spekkie-x 03-07-2007 05:30

Misschien ben je er onbewust wel bang voor dat hij meer wil dan zoenen, ook al is het in het openbaar :) Mannen schijnen er vaak meer moeite mee te hebben om zoenen los te zien van seks, dan vrouwen. (Als in: als hij je zoent, verwacht hij daarna seks. Als jij hem zoent, wil je gewoon eventjes intiem zijn). Ik snap best met dat idee dat je hem niet wilt zoenen.

Verder is zoenen in het openbaar ook niet zo fijn om naar te kijken. Zeker niet als je in de trein/bioscoop/wherever zit en je alleen maar smak geluiden hoort (n)
Maar kleine (korte) kusjes gewoon midden op straat: graag! ;)

Pruts0r 03-07-2007 10:44

Citaat:

Pibbo schreef op 02-07-2007 @ 22:08 :
het kan soms idd storend zijn en ik had daar zelf ook nog wel eens moeite mee, maar als je zelf in zo'n situatie komt, vooral als je elkaar al lang niet meer gezien hebt en elkaar leuk vind, kan ik na afgelopen weekend wel begrijpen...

Toen kon ik me door zo'n situatie dus niet meer inhouden... Mss storend voor anderen, maar ik begrijp nu dus wel waarom mensen zoiets doen...

Ik vind echter dat de trein gewoon weg moet gaan als een stelletje, of meerdere stelletjes te lang blijven kleffen.... Zoenen is dan oké, maar dat moet niet ten koste gaan van anderen....

Poepkind 03-07-2007 11:15

Tongzoenen in openbaar vind ik vies, gewoon zoen op de mond en knuffels en arm vasthouden is niks mis mee. maar van tieners vind ik het altijd minder storend.

Larry Flint 03-07-2007 11:18

Citaat:

__ schreef op 03-07-2007 @ 01:19 :
ik vind t helemaal niet preuts van je, het is ook gewoon irritant als mensen in het openbaar (behalve dan uitgaansgelegenheden, dan kan het toch wel wat meer) zo ontzettend lopen te kleffen. zelf vind ik een kusje op de mond ook wel genoeg, tenzij we samen ergens uit zijn en ik al behoorlijk wat drankjes op heb, dan moet dat soms gewoon even (Y) en eerlijk gezegd wou ik dat iedereen zo was, zodat ik niet in een propvolle bus waarin iedereen moest staan, naast een heftig zoenend stel hoefde te staan. slechts één van de vele voorbeelden waarin dat kleffe gezoen echt superirritant is.

Andijvie 03-07-2007 11:39

Ik vind het ook vervelend om echt elkaar af te lebberen in 't openbaar, en dat hoef ik van anderen ook niet te zien. Maar gewoon zoenen vind ik geen probleem, zolang 't maar niet echt vrijen wordt.

Nala 03-07-2007 11:58

Ligt er ook wel aan hoelang die zoen dan duurt en waar. Als het een paar seconden is vind ik het al niet je van het, maar een uitgebreide inspectie vind ik echt not done. Zowel van mezelf niet als van anderen. Helemaal als je met een groepje bent, je sluit anderen om dat moment er even helemaal buiten, niet echt sociaal.
Maar even stiekem zoenen in een hoekje, snel, heeft dan weer wel wat. Al wil ik daar dan niet meteen een kwartier blijven staan.

Daantje_0705 03-07-2007 12:55

Echt tongzoenen zal ik niet zo snel doen in het openbaar. Knuffelen en kusjes geven heb ik niet zo'n probleem mee.

snoopy 03-07-2007 13:39

Ik vind het zelf niet erg prettig om te zien als 2 mensen elkaar uitgebreid staan af te lebberen en daarom doe ik het zelf ook niet. Lijkt me niet dat jij preuts bent, maar gewoon inlevingsvermogen hebt.

Quis 03-07-2007 14:01

Ik heb ooit een paar weken lang iedere pauze tegen een heftig zoenende vriend en vriendin moeten aankijken, dat was geen pretje (uiteindelijk hebben we er ook wat van gezegd). Preuts lijkt me een groot woord. Ik zou me er ook ongemakkelijk bij voelen en ik denk dat heel veel mensen het alleen maar waarderen dat je het laat.

Peacefully 03-07-2007 15:13

tongzoenen niet snel doen in het openbaar? jezus, zitten we met zijn allen thuis de bank onder te kwijlen en zou het "in het openbaar" niet mogen want dan is het smerig.

ik zeg: schijt hebben aan wat anderen denken, doe waar je je fijn bij voelt. als je het niet leuk vind, doe je het gewoon niet. maar niet voor anderen laten. kijken ze maar de andere kant op.

gurl19 03-07-2007 15:20

Kusjes geef ik genoeg in het openbaar. Maar echt tongzoenen nooit! Tenzij tijdens het uitgaan, maar dan doen het zoveel mensen. Maar in een supermarkt, restaurant of in een parkje zie je mij dat ook niet doen. Ook helemaal geen behoefte aan.

Peacefully 03-07-2007 15:25

Citaat:

gurl19 schreef op 03-07-2007 @ 16:20 :
Kusjes geef ik genoeg in het openbaar. Maar echt tongzoenen nooit! Tenzij tijdens het uitgaan, maar dan doen het zoveel mensen. Maar in een supermarkt, restaurant of in een parkje zie je mij dat ook niet doen. Ook helemaal geen behoefte aan.
Oja nee dan kan het wél opeens

he bah
wat een schapengedrag

gurl19 03-07-2007 16:53

Citaat:

Pannekoeketrut schreef op 03-07-2007 @ 16:25 :
Oja nee dan kan het wél opeens

he bah
wat een schapengedrag

Wat een 'kort door de bocht' conclusie.

Die sfeer daar is heel anders. Daar heb ik er wel behoefte aan. (soms) In een supermarkt e.d niet.
Ik tongzoen niet in openbare plaatsen omdat ik daar geen zin en behoefte aan heb. Maar ik wou gewoon zeggen dat heel veel mensen tijdens het uitgaan wel zoenen, en verder ook niet.

sterrenmeisje 03-07-2007 16:57

en als je uitgaat ben je vaak sowieso wat lichamelijker dan bij de groenten :D bovendien zou ik een festival zonder een beetje knuffelen en zoenen echt niet doorkomen, en een bezoekje aan de hema weer wel :)

ik vind een zoen best kunnen, waar dan ook, meestal vind ik het zelfs lief. het wordt pas goor en ordinair als je elkaar langer dan een halve minuut gaat staan aflebberen (ja, ik heb een stopwatch :P)

Peacefully 03-07-2007 19:57

we hebben het ook niet over bij de groentenafdeling bij de plus, maar bij bijvoorbeeld openbaar vervoer / afscheid iets.

Starsailorr 03-07-2007 20:30

Als jij je er niet goed bij voelt, doe je het niet. punt. Dan mag hij dat jammer vinden, maar dat is ZIJN probleem. Je kan er natuurlijk wel aan werken, om steeds iets meer te doen alsof er geen mensen bij zijn. Lieve kleine kusjes kunnen, handjes vasthouden, gearmtdtdtdt (?) lopen ook. Zolang je elkaar maar niet half gaat bevruchten vind ik alles best. (Tenzij 't midden in een straat is, mensen ophoudt, naast me in de trein is, klef in de tram, of als er geluidjes bij komen kijken of wattanook.)

Thee Muts 03-07-2007 21:36

Het heeft alles met persoonlijke voorkeur te maken en gewoon 'hoe je bent'. Persoonlijk kan ik me echt niet storen aan mensen die (verregaand) intiem zijn in het openbaar (behalve als ik betreffende mensen lelijk vind :o) en ben ik daar zelf ook erg makkelijk in. Ik zie niet wat daar raar of verkeerd aan is. Tuurlijk, als mensen zich echt aan ons storen of de setting of het moment wel érg ongepast is, dan bind ik natuurlijk wel in, maar op die manier houd ik met alles wat ik doe in bepaalde mate rekening met mijn omgeving.

Maar (ook blijkend uit dit topic, wat mij trouwens wel verbaasde) voelen veel mensen zich daar niet prettig bij. Nou, dan doe je het niet. Simpel lijkt me; waarom dingen doen terwijl je je daar zelf niet prettig bij voelt? Kan me wel voorstellen dat de vriend van de ts dat wel eens jammer vind omdat hij zich dan wellicht geremd voelt in zijn eigen gedrag omdat hij er wel wat meer behoefte aan heeft, maar het lijkt me niet iets om echt een probleem van te maken in je relatie.

Oh en ts: nee, ik vind het niet preuts ofzo. Ik heb er dan wel een andere kijk op dan jij, maar daarbij hoef ik jouw mening niet te veroordelen door er het kaartje 'preuts' aan te hangen. We hebben er gewoon simpel een andere kijk op.

Lyne 03-07-2007 23:36

Ik hou er ook niet van als mensen dat doen op straat eigenlijk, dan denk ik ook wel van 'Get a room'. Of misschien ben ik gewoon jaloers, dat kan ook.

Anyways, als jij je er niet prettig bij voelt, doe het dan gewoon niet. Zoenen op straat is toch geen vereiste? Ik bedoel, een kusje af en toe kan opzich wel, dat zou ik ook nog wel doen. Maar midden op straat uitgebreid gaan staan zoenen gaat mij toch wel wat ver.

Dusjcrib 04-07-2007 09:08

Stel nou dat mensen inderdaad dingen denken, wat dan nog? Waarom zou jij je daar iets van aan moeten trekken? Als je rekening gaat houden met alle mogelijk negatieve gedachtes van vreemden, kun je amper nog over straat. Mensen zullen het soms vast vervelend vinden, maar is het tevreden houden van die mensen belangrijker of is het belangrijker om het leuk te hebben met je vriend?

Je houdt nu meer rekening met vreemden dan met je vriend.

Overigens vind ik niet dat je zou moeten willen zoenen in het openbaar. Mijn vriend houdt er ook niet zo van, daar hebben we het over gehad en daar houd ik rekening mee. Dat stoort me echt geen seconde, dus ik snap ook niet waarom jouw vriend "iets mist". Sinds ik rekening ben gaan houden met mijn vriend na dat gesprek, is hij zelf trouwens veel losser geworden. Hij voelt zich niet zo verplicht en kan ZELF het moment uitkiezen waarop hij het wel okee vindt. Inmiddels is hij al veel losser geworden. Elkaar aflebberen op straat zullen we niet snel doen, maar ik krijg regelmatig een knuffel, een aai over mijn bil of een kus op mijn voorhoofd.

Misschien moeten jullie ook proberen het initiatief aan jou over te laten. Je kunt dan zelf de momenten uitkiezen dat het niet vervelend voelt. En niet uitgebreid willen tongzoenen in het openbaar, daar vind ik niets preuts aan eigenlijk. Zoenen heeft voor jou schijnbaar een waarde waardoor je het prettiger vindt in privesferen.

Nienna* 04-07-2007 11:49

Ik haat het als mensen dat bij een concert vlak voor je neus doen of recht naast je, waardoor ik er gewoon last van heb :mad: Wtf ga dan niet naar het concert!

Peacefully 05-07-2007 13:27

Citaat:

Nienna* schreef op 04-07-2007 @ 12:49 :
Ik haat het als mensen dat bij een concert vlak voor je neus doen of recht naast je, waardoor ik er gewoon last van heb :mad: Wtf ga dan niet naar het concert!
idd

je kunt elkaar beter neersteken, dan zie je nog wat van het concert hihihihoehoe!!!21!

Konijn 06-07-2007 13:09

:rolleyes: :rolleyes: Ik vind dat ook ontzettend irritant als mensen bij een concert voor je staan te zoenen.
Ga dan lekker thuis zoenen met een cdtje van de band aan ofzo..

Ontopic: Ik hou absoluut niet van zoenen en klef doen in het openbaar, en mn vriend gelukkig ook niet.

Ik hoef het ook niet te zien van anderen, dan krijg ik inderdaad 'get a room' gedachten.

Al Murphy 06-07-2007 16:10

Citaat:

luchtballon schreef op 03-07-2007 @ 01:45 :
Maar als er enigszins ruimte is en niemand hoeft er last van te hebben dan is het het probleem van de gefrustreerde mensen.
Huh, hoe kan het nu mijn probleem zijn dat er anderen staan te zoenen? Ik ben niet gefrustreerd, ik vind het niet vies of degoutant, maar wel storend als stelletjes zo in het rond willen strooien hoe intiem ze wel niet kunnen zijn en hoe ongeremd en ongegeneerd.

I C U 06-07-2007 18:42

Mjah, er is een verschil tussen midden in straat uitgebreid elkaars amandelen kietelen en een lief kusje als in: ik ben blij dat ik hier met jou loop. Dat laatste is schattig, dat eerste is... Not done. Bij het uitgaan kan het weer wat intiemer.
Bij afscheid nemen mag het ook iets intiemer, bij een bushalte of station ofzo.

Maar als jij je er niet prettig bij voelt, waarom zou je het dan doen? Je geeft zelf al aan dat een kusje er wel af kan, nou prima toch? Maar trek je niet teveel aan van wat anderen vinden, men geeft graag commentaar, ik ook en ik doe het vaak zelf net zo hard.

perseus 07-07-2007 18:02

Waarom is het zo belangrijk je op straat helemaal te 'laten gaan'? Dat doe je toch lekker thuis?

Freyja 12-07-2007 23:38

Ik zag vandaag een stelletje neusie-neusie doen in de trein, voor míjn neus. En dan een minuut lang ofzo, niet even vlug. Dat vind ik nou wél vies. Getver.

Andijvie 12-07-2007 23:41

Tegenover mij zat laatst een stel twee uur lang tegen elkaar aan te rijden :( Ze ging echt bij hem op schoot zitten, ze waren uitgebreid aan het tongzoenen... Dat vind ik gewoon asociaal :|

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.