![]() |
Wat koop jij online?
Hallo iedereen,
Ik ben benieuwd wat jongeren zoal kopen online en waar vraag naar is. |
Gadgets die je niet overal kunt vinden.
|
Blanco cd's en dvd's uit Duitsland. Sehr billig. (y)
|
Ik heb boeken besteld via bol.com en marktplaats. Ook koop ik af en toe middeltjes voor (zieke) cavia's (tegen luis etc.)
Binnenkort ga ik ook mijn nieuwe computer bestellen via internet. |
Citaat:
en ot: ik bestel best vaak boeken en dvds op bol.com soms boeken op amazon.co.uk en verder soms kleren of schoenen op verschillende websites |
M'n computer (onderdelen) heb ik online gekocht. Verder koop ik mijn kraalcreadoe dingen via internet.
|
Mijn laptop heb ik gekocht op internet (bij Dell), cd's, boeken, dvd's etc koop ik wel eens via bol.com of amazon. Ik heb vorig jaar mijn vakantie geboekt op internet (bij sunweb) en ik koop wel eens (internationale) treintickets op internet.
|
boeken, cd's en dvd's meestal via bol.com soms amazon.co.uk en ook vaak tweedehands-boeken.nl
kleding heel soms via wehkamp.nl of large.nl longboardspullen via sickboards.nl en af en toe iets via marktplaats ow, en ook de vliegtickets voor deze vakantie en soms concertkaarten voor buitenlandse concerten |
Ik waardeer beltegoed online op, verder niets.
|
Boeken, via bol.com of boekwinkeltjes.nl
|
boeken & cd's voornamelijk.
|
Boeken, cd's en dvd's, via bol.com en proxis.
|
Studieboeken als ze niet in de winkel te krijgen zijn, mijn digitale camera en via marktplaats een bankje.
Maar ik koop echt niet vaak iets online eigenlijk. |
Boeken, cd's, dvd's, kleding, sieraden, meubels, allemaal zowel nieuw (via bol.com, wehkamp.nl en dergelijke) als tweedehands (via marktplaats en ebay).
|
Boeken via bol.com of boekwinkeltjes.nl.
Cd's/dvd's via bol.com. Computerspullen gewoon waar het 't goedkoopste is en waar de site goed overkomt. Bladmuziek via groothandel-sites. Kleding via hm.com of tweedehands. |
Citaat:
100 goede DVD's voor € 26,50 toen, oftewel € 0,265. Geen slechte deal. |
boeken
|
- Boeken via bol.com.
- Computerspullen bij een shop die bij tweakers.net het goedkoopst staat aangegeven. - Af en toe eens wat bij marktplaats. |
Games, vliegtickets, treinkaartjes, hotels, (studie)boeken, cd's, kleding.
|
Via ebay koop ik soms sieraden zoals pandora kralen etc.
Via de wehkamp kijk ik wel eens naar aanbiedingen (shirtjes enzow). |
Citaat:
|
boeken, dvd's, cd's, lege dvd's, inkt
voornamelijk via bol.com en fora (tweedehands). |
Boeken en DVD's (meestal bij bol.com) en vlieg- en concerttickets. Soms een t-shirt bij freshcotton.nl.
|
ik koop wel veel kleding op internet,
voor de rest geen dvd's/boeken enz. op esprit.nl kleding op marktplaats soms kleding/merkschoenen/allerlei |
Ik heb gisteren een digitale videocamera online gekocht, scheelde bijna 200 euro met de prijs in de winkel, dus dat loont de moeite wel.
Oh ja, en de vliegtickets voor de zomervakantie heb ik ook online gekocht en mijn computer (alleen die heb ik daarna wel afgehaald). Verder wel eens een boek of gadgets. |
Heb eens een hele berg brommeronderdelen gekocht via internet. Bepaalde onderdelen waren bij de brommerboer hier niet te krijgen en via internet was het goedkoper, vandaar :)
Verder eigenlijk niets (wel eens van advertentiesites iets, maar dan ga ik het altijd zelf ophalen). |
Citaat:
Dat voeg ik toe aan mijn boeken en cd's. (Ik bedenk me nu dat ik ook een aantal piercings online heb gekocht) |
Oja, vliegtickets en concertkaartjes ja.
En dingen als hotelovernachtingen, maar das niet echt iets kopen. |
spul wat ze in de winkel niet hebben of dingen die goedkoper zijn op internet...
|
Vakanties boek ik wel eens online. Verder soms kleren, cd's, dvd's en boeken. En mijn kat komt van marktplaats af. :p Mijn MP3speler heb ik ook op internet gekocht, maar dat soort dingen vergelijk ik over het algemeen wel op internet maar koop ik dan toch in een normale winkel.
|
boeken en dvds van bol.com (vorig jaar die grote ER-box gekocht :o )
|
ow ja en mijn huidige auto
zag ik ook op internet en ben m daarna gaan bekijken en gekocht (y) |
Boeken, vooral via bol.com en Marktplaats. Af en toe kleren via H&M online winkel. Laatst ook een digitale camera via internet gekocht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spelletjes, dvd's, lege cd's en dvd's, computeronderdelen, beltegoed, zelfs aquariumplanten :p (y)
|
Boeken via Bol.com, en ik boek vliegtickets en vakanties online.
|
- Computer onderdelen
- Games - Films - Lege cd's / dvd's |
- boeken vaak, die bestel ik dan bij bol of bij selexyz (en in dat laatste geval haal ik ze op bij de boekenwinkel),
- zelden games via bol, maar wel eens gedaan, als 'k het spel nergens in de winkels kon vinden, - af en toe muziek via iTunes, - mijn laptop is via internet gekocht, - ons bed ook, en ik geloof onze koelkast en diepvries ook, en de kookplaat ook, allemaal veel goedkoper via internet, maar wel alles nieuw (veel dingen eerst in een winkel bekeken). |
Beltegoed waardeer ik ook via internet op ja, ff vergeten :)
|
Cd's koop ik vaak bij nlstore of ebay. Games bij ebay of een gamewinkel zoals netgame. Boeken vooral bij bol.com.
|
kijkje kan dingen online kopen maar je kan online geld verdienen
kijk maar op mijn site www.voetbaltrucs.come2me.nl |
Ja dat mag dus niet. :nono:
|
Ik bestel foto's en fotoboeken online, koop en verkoop via Marktplaats en soms Speurders.
Verder niet echt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |