![]() |
chocolade bodypaint
Tijdje geleden heb ik keer bij de christine le duc, bodypaint gehaald, waren allerlei smaakjes, in 1 verpakking, van die kleine tubetjes, met oa. aarbei smaak, druiven, banaan..
Maar dat spul smaakte echt zo chemisch, vond het nog ranziger dan van dat fluor bij de tandarts. Nu zag ik dat ze bij de Milo in Groningen, ook bodypaint hadden, chocolade smaak, met kwastje er bij . Nou ben ik benieuwd of er mensen zijn die dat hebben uitgeprobeerd, of dat wel echt lekker is, en niet heel chemisch proeft.. Kverwacht er zelf niet veel van, maar ja die tube is geloof bijna 10 euro, en als het dan toch wel heel chemisch is vind ik het een beetje zonde van het geld.. Dus de vraag: zijn er mensen die ervaring hebben met chocolade bodypaint van de Milo .. Of welke dan wel aanteraden is? dank |
Het is allemaal een teringzooi. Als je dan zo graag iets van elkaar wil aflikken: koop een pot Duo Penotti voor weinig geld en smeer dat dan op zijn piemel. Duo Penotti is de beste chocoladepasta ever. Oh, Nutella is ook nog wel aan te raden.
Verdorie, nu heb ik zin in chocoladepasta. |
wat fayette zegt :p
je kan het natuurlijk ook zelf maken met behulp van een mixer en dingen die lekker smaken :o |
Ja, als je elkaar wil beschilderen gebruik dan echte schmink en als je elkaar wil aflikken gebruik dan echt eten, want die kruisingen zijn altijd op beide gebieden het net niet.
|
Chocolade is goed te doen, maar er zijn maar een aantal merken die daadwerkelijk zoals 'pasta' smaken.
|
oh kee bedankt voor de reacties.. ja heb het ook maar niet gekocht... en wat Fayette zei, over koop dan gewoon duo penotti ofzo, is idd beter idee.. dan weet je tenminste ook zeker dat het smaakt ;)
|
je hebt tegenwoordig ook chocopasta in tubes toch? handig voor op vakantie enzo, maar dus misschien ook iets voor jou?
|
Citaat:
Waarom ga je dan niet gewoon voor slagroom of iets dergelijks? of maak chocoladeglazuur... Dat kan je ook met een kwastje aanbrengen. |
Citaat:
:D juh Fred en Ed haha |
Heb het zelf ook weleens gdaan met chocopasta;) Maar je kan ook chocolade smelten (au bain marie) en die iets verdunnen met water:P Vind ik zelf handiger!
|
Gewoon zo'n fles chocoladesaus die voor over (vanille)ijs bedoeld is (Y).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |