![]() |
mensen die normaal niet naar 'pop' luisteren
welke popliedjes of poppige band vindt je leuk?
|
billy crawford-keep on trackin'
:rolleyes: |
ik savage garden,madonna en soms pink http://www.sintensity.com/blog/emoticons/blush.gif
|
ik vind popmuziek die door een echte band word gebracht altijd wel aan te horen, bvb savage garden
|
RHCP en meer echt niet.
|
madonna is koewl :) (y)
|
coldplay als je dat pop kan noemen
|
Britney! Madonna! Shakira! Christina! Pink! KYLIEEEEEEEE
oh oh oh en die van Nsync en die rapper is ook suuuuuperleuk! *schaam en rent weg* *huppel* hmm ik bedenk me net.. Ik hou helemala niet van vrouwelijke vocalen.. alleen bij top40liedjes wel.. |
madonna (y)
|
sofie elles bextor
|
Citaat:
|
madonna, blur, eels, en nog wel wat bands
|
Citaat:
trouwens, coldplay is volgens mij niet echt 'pop', toch? |
U2, Bon Jovi (ouwe), Counting Crows, Björk, Eels (sommige nummers dan)
|
Sophie Ellis-Bextor, Shakira, dat soort dingen... best leuk
M'n vriendje is gek van Shakira En dan niet de muziek :mad: :o |
Citaat:
dan vallen tori amos, heather nova, sheryl crow, inderdaad ook alles wat jij zegt, starsailor, radiohead ook allemaal onder pop.. okay, het is officieel: ik ben een top40-doos :( |
Madonna, Sophie Ellis Bextor (kan me nog herinneren dat ik een keer over de schoolcampus danste toen ik dat liedje hoorde), Pink (heb ik zelfs nog een cd van :o).
:) |
Owjah.. en Tori Amos (kwist nie dat dat onder pop viel? :confused: )
|
P!nk,is GOEEEED!!!!
|
alanis morissette
|
en sophie ellis natuurlijk.. *GRIJNS*
|
Mwah dat nummer van Liberty X vind ik wel aardig, en die laatste CD van Madonna vond ik ook wel een verrassing in positieve zin.
|
Van dat jaren 80 spul.. is ook pop geloof ik, toch?
Vooral die nummers in die 80's-cd's reclames die je wel es voorbij ziet komen op tv, gaaf! |
shakira
en euh nelly furtado (als je t zo schrijft) heeft wel n koele 'eigen' stem zeg maar, maar dr liedjes vind k niet zo |
macey gray was ik helemaal vergeten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmzz...zo'n liedje van westlife, die van 'how am i supposed to leave you now, when you're looking like that'
|
ik ben stiekem fan van nelly, destiny's child, shakira, kylie
|
die plaat van mary J. Blige eeehh....no more drama vin ik wel ok
|
Metallica, The Offspring, Green Day & van heel veel bands een paar liedjes.
|
Citaat:
|
vanessa carlton - a thousand miles vond ik heel erg leuk de afgelopen 2 weekjes
ehm, ff kijken of ik nog andere popliedjes heb in me files... Oh, deze ook : mandy moore- cry En als REM pop is heb ik 5 nummers van hen |
Citaat:
Blink 182 wel? Zo ja, die dan. |
ja duh wat is nou tegenwoordig wel pop en wat niet..als de meeste alanis al pop vinden dan is alle acoustische rock en dingen zoals A al pop
|
ach wat is pop?
anathema maakt popmuziek tegenwoordig:) doch erg stoer :) K-Otic;)serieus en ik vind dat nummer van Vanessa Carlton wel ERG mooi, maar weet niet of het bij dat ene nummer blijft... en verder nog van alles, ik raak zowiezo meer gehecht aan de top40:);) |
Wyclef Jean (of is dat niet echt pop?), Shakira- Underneath your clothes vind ik wel een mooi nummer en Vanessa Carlton (Thousand Miles)
|
Pink, Madonna, Shakira, Kylie Minogue,
Nelly Furtado, Bjork, Tori Amos, Heather Nova, Foina Apple, Alanis Morissette. Bijna alle vrouwelijke artiesten. :) |
*heeft laatste maanden echt gemist wat dr in de top100 staat...
(nix cool doenerij, vind tmf/mtv echt nix en heb al tijden geen tuner op m'n kamer..nu wel weer trouwens) ...maar ach dr zijn altijd wel nummers die ik wel ff grappig vind.. |
sophie ellis baxtor, shakira, pink, macy gray, the calling, sugarbabes :o , en de elviscover van junkie xl :D
|
sophie ellis baxtor (gaaf accentje), di-rect, rhcp
|
madonna, vanessa carlton, michelle branch
|
& das pop? das toch ook pop? leuk bandje :)
|
Citaat:
|
cradle of filth
|
Citaat:
eels, grandaddy, coldplay, 16 horsepower, gwenmars(powerpop), badly drawn boy, alanis en nogwat. macey gray is trouwens (nu-)soul, maarja. |
Citaat:
|
Citaat:
vind je dat goed? |
anastasia, soms
britney, daar wor je happy van :D (als je er niet bij nadenkt, anders alleen maar gefrustreerd:s :roleyes: ) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |