![]() |
Hebben jullie je al officieel ingeschreven.
Hallo,
Hebben jullie je al officieel ingeschreven op je nieuwe school? En moet je ook bij de IB-groep weer opnieuw aangeven dat je je hebt ingeschreven of doet de hogeschool dat? Ik heb namelijk al wel aangegeven dat ik volgend jaar in Leiden wil studeren, maar dat was voordat ik mijn diploma had gehaald. Ik ben nu bezig met me officieel bij die school in te schrijven. Tripp, |
Nope, ben nog aan het wachten op bewijs betaald collegegeld. En als je je 1x hebt aangemeld bij de IB groep hoef je dat niet nog een keer te doen :)
|
Citaat:
|
Ik moet mn diploma en cijferlijst nog opsturen, dan is alles als het goed is wel rond.
|
Ingeschreven bij de ibg. Ik krijg af en toe wat post, en een paar dagen geleden een flinke lijst met dingen die ik moet invullen. Zal ik ook nog wel van de universiteit krijgen.
|
Ik kreeg vandaag bericht dat ik een week na de uitslag van de loting de inschrijfformulieren krijg van de UU. Dus dat is mooi. :)
|
Ik heb nog niks.
Geen IBG en geen RUN. |
Ik heb mij vrijdag aangemeld. Maar wanneer moet ik nou een kopie sturen van mijn diploma/cijferlijst?
|
Dat moet als bijlage bij de inschrijving aan de universiteit.
|
heb me aangemeld voor 2 opleidingen, van de week kreeg ik de brief waarin stond in welke lotingklasse ik val. daarna zie ik wel weer verder denk ik.
|
Ik heb de formulieren al weer teruggestuurd :). Ik wacht nu op een soort bevestiging :)
|
Jaaaaa!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb me al wel aangemeld, maar ik moet wachten tot na de loting voor ik mij (hopelijk) kan inschrijven.
|
Citaat:
En krijg je de inschrijfformulieren gewoon opgestuurd (als je ingeloot bent) van de universiteit zelf, of moet je er zelf achter aan gaan? |
Citaat:
@Pino: Inschrijfformulieren komen vanzelf binnen als het goed is. |
Citaat:
|
ik ga eerst even mijn adres regelen vanavond.. die kan ik dan nog invullen en dan dump ik het even in de lokale brievenbus.. hoewel brengen misschien minder omslachtig is;)
|
Kan ik niet, omdat ik de beloofde gewaarmerkte kopie van mijn diploma niet heb ontvangen. Dus moet ik de komende week elke dag bellen om in contact te komen met de directeur van mijn oude school.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |