![]() |
Homoseksualiteit enquette
Heej
Ik hou mn profielwerkstuk over homoseksualiteit Kunnen jullie misschien deze korte enquette voor mij invullen? http://www.thesistools.com/so/web/index.php?formID=34324&uid=&ln=ned Thanks! :) |
:D Ingevuld in ieder geval..
|
Wat kort. :D
Tip: zorg dat je bij de meerkeuzevragen maar één antwoord aan kunt klikken. Je antwoorden sluiten elkaar uit, dus meerdere antwoorden mogelijk maken is niet nodig. |
Ook ingevuld :) Al was dat voornamelijk om te weten hoe kort de enquete daadwerkelijk was :o
Snap ook de meerwaarde van de laatse vragen over naam en adres e.d. niet. Heb ook zomaar wat ingevuld omdat ik niet zomaar overal mijn gegevens op internet in ga voeren en mijn antwoorden werden gewoon geslikt door het programma, dus wat heeft men daaraan? :confused: |
hahah ja dat is een beetje stom :p Ik had eerst een hele mooie enquette gemaakt op een andere site maar daar moest je na 10 reacties al voor gaan betalen.. echt stom :s
|
Ingevuld. Maar hij is inderdaad wel kort. Volgens mij kan je hier weinig conclusies uittrekken :s.
|
Wauw, een homoseksualiteit enquette. Hier moet ik wel aan meedoen... ;)
|
Citaat:
Maar ik ga nog een enquette met heel veel vragen maken, alleen gericht op homoseksuele jongeren. Die is dus heel uitgebreid :) |
ik had m al gedaan (a)
|
Ik raad je aan om in je profielwerkstuk wel de juiste spelling enquête te gebruiken :p dat je geen dakje typt op een forum snap ik, maar die extra t steeds is vast niet per ongeluk ;)
En in de eerste vraag moet 'jou', 'jouw' zijn. Ik heb 'm gedaan trouwens :) |
Ik zou je een 1 geven als je die enquête zo in je profielwerkstuk zet. Jouw, godverdomme.
|
misschien was het wel handig geweest om er leeftijd en geslacht bij te nemen.
Dan kun je zien of meisjes er eerder achter zin dan jongens gemiddeld, dat jongens zichzelf minder vaak bi noemen en of er verschilen zijn tussen leeftijdsgroepen etc.. Ingevuld iig.. geen idee of ik binnen je doelgroep val. SounD |
Citaat:
|
dat wordt een kort werkstuk vrees ik :eek: maar 2 vragen.
nou ja succes |
gedaan, maar ik snap het nut niet helemaal.
|
Citaat:
|
Wat voor inzicht probeer je met de enquete te verwerven? Of er mensen zijn die geloven dat homoseksualiteit aangeleerd is?
Ik gok dat je dan beter kan gaan enqueteren in Polen, Saoudi-Arabië, Staphorst, Amsterdam Zuid-Oost, of andere uithoeken van de wereld waar de beschaving nog niet is doorgedrongen. :D |
Citaat:
|
Ingevuld, beetje kort inderdaad ja:P
|
Citaat:
Maar dit is sowieso geen enquete, dit is één vraag! |
Moet nu echt iedereen gaan zeggen hoe kort en onnutig het is?
Felies heeft het zelf toch al uitgelegd Citaat:
hebt ingevuld. SounD |
Citaat:
Ik zal de volgende keer wel enquete met een t schrijven voor de mensen die zich er erg aan hebben geirriteerd :| En deze enquete is alleen bedoeld om te kijken hoe mensen er in het algemeen over denken. :) |
"voor de mensen die zich er erg aan hebben geirriteerd"
Je bedoelt, denk ik: "voor de mensen die zich er (erg) aan hebben geërgerd" OF "Voor de mensen die het erg geïrriteerd heeft" |
Ik zie wel meer taalfouten, docent.
|
Stelletje zeikerds.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |