![]() |
3 lbs
Wie heeft het gezien?
Ik vond het best interessant, ik bedoel: waarom hallucineert die dude? (Speelde hij trouwens niet die ontiegelijke gay in The Devil Wears Prada?) En verder lijkt het wel wat op Grey's Anatomy. Wie vond het leuk? En wie niet? |
ik vond het wel grappig, maar heb niet echt goed opgelet. en ja, die dude is idd nigel uit die film :) leuke acteur altijd.
|
Ik heb 't opgenomen, dus ben benieuwd.
|
Ik vond het ook best leuk... Meteen even IMDB gecheckt, het is niet zeker of er een tweede seizoen komt... Bijna alle nieuwe series (Daybreak, Medical Investigation...) die hier op tv verschijnen zijn in de VS gecancelled... Lekker hoor...
|
Waarom nóg een ziekenhuis serie?
|
Vond 'm net iets té arrogant...
|
't Was wel aardig, maar ik hoef het niet zo nodig nog eens te zien..
Geef mij maar Grey's :) . |
Huisgenote én vriend wilden het kijken dus ik deed maar mee. Het viel me mee, was beter dan verwacht :) maar ik weet nog niet goed wat ik ervan moet vinden.
|
Ik vond wel aardig. Echt een ziekenhuisserie. Een patient die ze beter maken in een aflevering. Net zoiets zoals Greys maar dan zonder al die drama er omheen.
|
Ik vond het best interessant.. De volgende aflevering kijk ik in ieder geval nog.
|
Ik vond het wel leuk om te zien (en dat de titelsong van train :) was), maar er zijn schijnbaar maar 8 afleveringen gemaakt, waarvan er slechts 3 op tv gekomen zijn, de overige vijf zijn via internet beschikbaar. http://en.wikipedia.org/wiki/3_lbs en http://www.cbs.com/primetime/3lbs/
|
jah serie was al vroegtijdig gecanceld, vanwege erg slechte kijkcijfers. maar je hebt kans dat net5 gewoon alle afleveringen hebt gekocht en ze hier uitzenden.
|
kansloos hoor... er zijn nog zoveel leuke series met meerdere seizoenen die hier nog nooit zijn uitgezonden, of nooit op een normaal tijdstip in ieder geval, maar wij moeten het doen met gecancelde slechte series :|
|
Vanavond tweede aflevering - gaat er iemand kijken?
|
Ja ik wel. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Maar dat heb ik sowieso nogal makkelijk bij allerlei soorten tv-series, ben erg nieuwsgierig aangelegd.
|
Citaat:
|
keek vandaag voor het eerst, vond het echt saai.. het is bijna hetzelfde concept als House maar dan zonder dr. House en zijn team zegmaar :p het leukste mist.. die dokters vind ik niet echt leuk/interessant dus heb ik het niet afgekeken, jammer...
|
ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe programma over medische detectives ofzo op dezelfde zender als house
|
Vond het gisteren wel een redelijke aflevering. Maar ik kan me goed voorstellen dat dit al heel snel ophoudt.
Ben wel benieuwd wat dat steeds met dat meisje is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |