Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   waarom... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=160431)

koffie verkeerd 16-07-2002 19:36

waarom...

..moeten jongens vaak op een meisje afstappen ipv dat een meisje naar een jongen toe komt?

dat zou mij verdomde veel moeite schelen :D

girl18 16-07-2002 19:37

tja.. :) meestal zijn meiden meer verleger dan jongens het zijn he. :)

Manuzhai 16-07-2002 19:38

Citaat:

girl18 schreef:
tja.. :) meestal zijn meiden meer verleger dan jongens het zijn he. :)
Volgens mij valt dat wel mee.

Dusjcrib 16-07-2002 19:44

ik stap ook gwoon op jongens af hoor.. iig

koffie verkeerd 16-07-2002 19:47

Citaat:

Dusjcrib schreef:
ik ben bang dat de forum-meiskes nou juist wel van die types zijn die het initiatief nemen, maar in het algemeen gaat toch de regel van 'jongens eerst' op...

sas_andrea 17-07-2002 09:31

Citaat:

Dusjcrib schreef:
ik ook, anders zou ik waarschijnlijk nooit met mn huidige vriend hebben. Mijn vriend is nl nogal wat verlegen wat dat aangaat.
En ja, waarom zouden meisjes dat niet kunnen? Ik doe daar echt niet moeilijk over...

)Vampje( 17-07-2002 13:32

Citaat:

koffie verkeerd schreef:
..moeten jongens vaak op een meisje afstappen ipv dat een meisje naar een jongen toe komt?

Ik zou niet weten wat ik moest zeggen joh!
Oh wacht, jawel, met carnaval 2 jaar geleden heb ik de eerste stap gezet. Hij had al gelachen, en ik zei tegen mijn vriendin dattie wel leuk was enzo, toen zei ze tegen mij dak naar buiten moest gaan, zij zou hem halen. Hellup, stond ik daar tegenover hem!! "Ehm...ik ben Denise..." Maar was toch nog goed gekomen, hij was beetje dronken, dus.. :D

hitsiepitsie 17-07-2002 13:56

Citaat:

koffie verkeerd schreef:

dat zou mij verdomde veel moeite schelen :D

Ik weet niet hoor, maar ik vind het altijd veel leuker om versiert te worden zeg maar... dat geeft aan dat iemand je wel leuk vind.. misschien dat meiden misschien daarom wat minder de 1e stap nemen, maar hier gaan de meiden sneller achter de jongens aan eigelijks!

_koetje_ 17-07-2002 14:10

moest ik er echt echt echt hééééééééééééél verliefd op zijn dan zet ik die stap......maar bij ons gaat het meestal zo:
een jongen vind je leuk of jij vind een jongen leuk........je vrienden weten dat......zeggen het.......en dan moet jij of hij beslissen of je met hem wilt of nie...

wat ik nie snap is.....hoe kun je in godsnaam verliefd worden op iemand die je amper kent??? ( dat voorkomt mij vaak! :o )

love is someting......

*beu* -xxx-

Kirk22 17-07-2002 15:27

Citaat:

_koetje_ schreef:

wat ik nie snap is.....hoe kun je in godsnaam verliefd worden op iemand die je amper kent??? ( dat voorkomt mij vaak! :o )

dat je hem niet kent is juist de reden. Je gaat hem omhoog fantaseren en in alles zie je dan iets leuks, moois, grappigs...

ps, hoe oud ben je, scheelt een hoop als je antwoord

Uneksia 17-07-2002 15:53

ik stap liever zelf op jongens af. ik weet niet waarom, zal wel met controle over de situatie te maken hebben. ben meestal zo met mijn hoofd ergens anders dat ik nogal verrast ben als er opeens een jongen tegen me aan staat te brabbelen hehe.....krijg je soms rare situaties van....pijnlijke stiltes ook....heb ik niet als ik zelf op iemand afstap.

Dminor 17-07-2002 15:58

Oh, daar is helemaal verandering in aan het komen!
Wat dacht je van die sites als Someonelikesyou.com? Al die vrouwen durven zo wel, en mannen vinden het over het algemeen onzin. ;)

Hellup 17-07-2002 16:02

Nou, ik stap ALTIJD op een jongen af als ik hem leuk vind Waarom?? nou simpel:als je blijft dromen en hopen terwijl hij je toch niet leuk vindt, verdoe je je tijd en er zijn genoeg andere jongens waar je je dan op kunt concentreren :D

_koetje_ 17-07-2002 16:24

ja......je moet snappen ik zit wat onder jullie lijftijdscategorie :(
sorry......sorry.......sorry......

just me...

_koetje_ 17-07-2002 16:25

owla.....leeftijdscategorie!!!
i am sorry -xxx-

Dminor 17-07-2002 17:14

Toch zijn de meeste koeien er al heel snel bij. :rolleyes:

Nee, maar ff serieus, het is een ongeschreven wet. De vrouw is de zwakke en de man de sterke en de sterke heeft een soort status om als eerste te moeten.

debieltje nr 1 17-07-2002 18:23

ik stap er ook liever zelf op af,dan kan je zelf de keuze maken op wie je afstapt en met wie je gaat praten

eden6 18-07-2002 00:32

Oogcontact maken, kansen inschatten, en als je denkt dat het zin heeft op hem af stappen...

Als ik denk dat ik kans maak stap ik zeker wel op die jongen af, versieren is net zo leuk als versierd worden!

Leonoor 18-07-2002 07:52

Ik denk dat het niet afhankelijk is van het geslacht, maar van de personen.

girlmetwijdebroeken 18-07-2002 11:46

er zijn ook zat meisjes die op een jongen afstappen.

Lissel 18-07-2002 18:42

Ik stap vaak op een jongen af ... emancipatie misschien?

Love, Lis

Nuck 18-07-2002 19:00

Ik stap wel op jongens af om een praatje te maken of iets dergelijks, maar als ik iemand écht leuk vind, ben ik best verlegen :o.

lieve 18-07-2002 19:30

Indeed, ik bijvoorbeeld! Ik vind dat het beide moet kunnen! Maar .. ik ben ook zo'n "bang geval", ik weet niet of het door de schrik is om een blauwtje te lopen is of omdat ik verlegen ben! Hoewel, verlegen kun je mij niet meteen noemen... maar toch moeten de jongens bij mij de moeite doen, .. en laat ik ze liever zwoegen!

romytjuh 18-07-2002 20:21

meisjes zijn MEESTAL verlegen en durven daarom niet op een jongen af te stappen.. en een jongen kan daar dus wel zijn ego mee op krikken :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.