![]() |
Nieuwe mp3speler
Ik heb jullie hulp nodig.
Mijn mp3speler is kapot en omdat ik binnenkort 6 weken op vakantie ga lijkt het me fijn als ik een mp3speler op zak heb. Budget: 1-180 euro Goede kwaliteitsprijs verhouding (geen iPod dus -.-) Video is niet verplicht 2GB+ De laatste keer dat ik me echt verdiepte in mp3spelers was 2 jaar geleden. iRiver was toen wel fijn, geen idee hoe dat nu zit. Liever heb ik ook niet dat ik het moet bestellen, aangezien ik al aanstaande zondag weg ga. ;___; |
--> Gadgets & Electronica
|
Gewoon naar de plaatselijke Media Markt en kijk wat voor moois ze daar hebben. Aangezien je op vakantie gaat is het denk ik makkelijk om er eentje te nemen met batterijen ipv een adapter. Beetje lullig als je halverwege je vakantie je mp3-speler niet kan opladen, waardoor je zonder muziek zit.
|
Citaat:
|
Gewoon creative zennetje halen, kost niks, heb je wel wat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Cowon iAudio D2 is een van de de beste maar ook de duurste met 2 of 4 gig, 2.5'' touchscreen, SD card support, OGG playback.. mic input/line in, 52 uur op accu iriver X20 doet 22 uur op accu, 2, 4 of 8 gig, 2.2'', SD card, OGG iriver T60 is erg compact.. tm 4 gig, loopt op AAA batterij, OGG, mic etc T50 is groter met AA batterij.. meer capaciteit dus.. verder zelfde specs iriver clix2 eveneens 2.2'' display, soort touchscreen.. 25 uur op accu mpio MG100 2GB eventueel.. is stuk goedkoper maar ook prima specs, geen functies als OGG, touchscreen etc. 25 uur op een accu Als dit alles te duur is is eigenlijk alleen de Apple iPod Nano wel interessant. Alle spelers behalve mpio zijn namelijk ongeveer 180 euro bij 2GB. |
bol.com, creative zen v plus van 2 gb met videofunctie en radio voor 80 euro.
|
creative zen nano plus, heb er eentje van 512 mb voor 25 euro (Y)
|
Citaat:
|
of een sandisk sansa 4GB voor 99.95
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou en dat het "b-merken" zijn, je ziet het terug in de prijs, en alles doet het gewoon hoor... en veel van die B-merken zijn duitse merken, die hier misschien minder bekend zijn, maar zeker niet minder goed dan philips en sony, waarbij je voor de naam al 30 euro meer betaald.
|
Citaat:
Het zal er vast aan liggen welke je wil kopen (misschien zijn B-merken daar wél goedkoper) maar de Creative en Iriver waar ik een tijdje terug naar keek waren beiden echt véél duurder dan waar je ze overal op internet voor kon krijgen. Ik zit momenteel met hetzelfde probleem trouwens, want mijn Iriver H10 heeft het begeven, net buiten de garantie. |
Samsung YP-Z5?
|
Citaat:
|
Yo, ik heb (na 1,5 jaar nog steeds) een sony nw-a100. Die dingen geven echt vet relaxt geluid, en doe je ook lang mee.
Misschien keertje bekijken? :P |
Citaat:
|
Garantie was 1 jaar fabrieksgarantie.
Door de fabriek opgegeven levensduur weet ik niet :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |