![]() |
mijn eerste keer
hoi,
ik ben nog maagd, en ik had het laatst met een goede vriendin van me der over, en dat ik er echt niet meer tegenkan dat ik geen sex heb, ik wil het dus echt! toen stelde zij voor...dat zij het misschien wel zou willen doen, mij ontmaagden... ze heb zich nooit aangetrokken gevoeld richting mij maar ze meende het wel en ze zou erover nadenken ik daarentegen zou het niet erg vinden...want ik vind het erg lief dat ze dat aanbod heb gedaan en ze ziet er ook nog eens goed uit... wat zouden jullie doen? ik zit er aan te denken om het te doen, alleen zij denkt er nog over na |
Volgens mij heb jij nog niet de leeftijd om er echt niet meer tegen te kunnen dat je geen seks hebt.
|
nou,dan moet ik wel oversekst zijn, want ik wil het toch echt heel erg...
|
Zo kijkend naar je onderschrift, denk ik dat jij de juiste persoon ben om die vriendin gewoon te doen.
|
Citaat:
Punt 2 - Het is echt geen schande om geen seks met een ander te hebben, of maagd te zijn. Je leven wordt echt niet radicaal anders als je een keer seks hebt gehad. Punt 3 - Denk je dat je vriendschappelijke relatie met dat meisje zo'n gebeurtenis aankan? Misschien raak je door zo'n actie niet alleen je maagdelijkheid, maar ook je vriendschap met haar kwijt. Punt 4 - Het is echt geen schande om geen seks met een ander te hebben! Punt 5 - Echt waar! Punt 6 - p.s. Nee, ik zou het niet doen. Punt 7 - Had ik al gezegd dat het echt geen schande is om geen seks te hebben met een ander? Punt 8 - Hoe oud ben je? Punt 9 - Mijn beste vrienden hebben volgens mij nog nooit seks gehad... Zijn echt geen vette loosers hoor... Of wel *denkt* |
Citaat:
|
Citaat:
|
wahaha, toch grappig dat jullie allemaal denken dat ik 14 ben..ben namelijk bijna 17....
|
Ik zou nooit seks hebben met een vriend gewoon om de seks. Er moet dan toch wel iets meer achter zitten, of het moet spontaan in the moment gebeuren. Dat soort dingen plan je niet. Dus als je het aan mij vraagt zeg ik dat je het niet moet doen.
|
Citaat:
En 14... je manier van schrijven en redenatie lijkt erg op die van een 14-jarige. Ooit van hoofdletters gehoord? |
Citaat:
en dan vind ik het nog een hopeloze actie om op die manier ontmaagd te worden en dan is het niet eens vanwege je leeftijd maar meer de manier waarop. En zoals hierboven al is gezegd, waarschijnlijk verandert de relatie met die vriendin dan ook wel. ik zou het dus niet doen. |
ik tik hier,zoals ik op msn tik, en dit gaat om seks en niet om mijn lettergebruik...
|
Citaat:
En we hebben al on-topic gereageerd. |
ok, nou, ik ben dus echt 16 hoor. voor de duidelijkheid ;)
|
Citaat:
|
ik vind het geen probleem... maar kijk, ik klink dan misschien wel als een 14 jarige, maar ik denk er gewoon echt heel erg vaak aan, en ik heb na 4 jaar geen zin meer om het alleen maar met mijn rechterhand te doen. plus het feit dat het ooit bijna zover was en 2 weken later wast uit...
|
Citaat:
Daarnaast, ik voel me altijd vet kut als ik seks om de verkeerde reden heb gehad (dat kan ook in een relatie) or op het verkeerde moment. Dat kan ik je echt niet aanraden. |
Seks is zoveel leuker de eerste keer als je het doet met iemand voor wie je iets voelt. Dat maakt het spannender en echt veel leuker. De eerste keer seks hebben met iemand die je niet zo boeiend vindt, is gewoon compleet niet boeiend; misschien wel lekker, maar dat is aftrekken ook wel. Daarnaast zet je ook nog eens jullie vriendschap op het spel, ook al denk je daar nu misschien anders over.
Wacht dus gewoon tot je een leuk meisje ontmoet waarmee het klikt. Dan voel je je daarna echt veel lekkerder :) |
Kitten heeft helemaal gelijk. Zelfs binnen relaties is masturberen nog steeds leuk en soms ook nodig. En seks om de verkeerde reden is inderdaad gewoon klote. En je maakt het niet meer ongedaan.
Wil je later terugdenken aan je eerste keer eindelijk seks als een wanhoopsdaad uit medelijden? |
ok, en kijk, misschien komt het dat ik wel seks met haar wil omdat ik haar een tijdje leuk heb gevonden..en ik wil gewoon graag keertje seks....naja..een keertje :P wel meer, maar toen kwam zij met dat voorstel,dus daarvoor vond ik het wel leuk enz. maar zij moet er nog over nadenken
|
Citaat:
|
Maar het komt nu eigenlijk op me over dat je gewoon onze goedkeuring wil hebben. Van mij krijg je die niet, maar doe wat je niet laten kunt.
|
Citaat:
Ja joh, dat wordt genieten :) |
oke,ik wilde niet jullie goedkeuring maar mening, en tot nu toe ging het merendeel om mijn leeftijd dus laat maar :)
|
Citaat:
Voor de rest: Veel plezier verder en kom niet klagen als 't tegenvalt, |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Seks met iemand die niets voor jou voelt maar voor wie jij wel iets voelt lijkt me sowieso achteraf alleen maar pijnlijk. |
Ben ik nu de enige die zenuwachtig is op wat het meisje heeft geantwoord? :o
|
foto's van die vriendin, ter illustratie.
|
Mja, kom maar achteraf wél vertellen hoe het was. :) Vraag me toch af hoe zó'n 'start' van je seksleven aanvoelt.
|
nou, foto krijgen jullie niet, en ik heb er gister gezien en hoogwaarsgynyk gaat ze het toch niet doen...maar boeit op zich niet, wilde alleen even weten wat andere mensen over deze situatie dachten
|
Citaat:
Seks werkt het beste als je er beide 100% achter staat, niet als je er eerst nog over na moet denken of je het mogelijk wel zou willen. Seks om de juiste reden werkt ook beter dan seks omdat je geen maagd meer wil zijn, dat is gewoon triest. |
Waarom zou je seks willen met iemand die jou helemaal niet aantrekkelijk vindt? Dat is iets om over op te scheppen tegen je vrienden, joh. "Ja ik heb ook een wijf gepaald dit weekend, maar ze deed het alleen maar uit medelijden en vond het geen bal aan."
Wat een geschift mens trouwens als ze dat wil. Je gaat toch ook geen seks met iemand hebben alleen omdat diegene zo graag geen maagd meer wil zijn? |
Neuken zonder gevoel is net zoiets als een light-pizza eten, het is wel lekker maar het vult niet echt!:P
Although, ik zelf ook vaak zonder gevoel neuk, dus no offence...:) |
Gelukkig zijn er ook nog verstandige meisjes, die niet elk geil jongetje neuken zeg ><
|
Heb je nu ook al pizza-light?
|
Haha, ja. Niet te geloven, maar het bestaat :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, prachtig, ik kan mijn mening hier gewoon neerzetten in de vorm van quotes:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar denk er eens goed over na, waarom zou je in godsnaam dat mooie moment, het begin van je seksleven op zo'n manier willen starten? Je kunt dat veel beter doen met je eerste echte wederzijdse liefde. Bovendien kun je haar dan nog "mededelen" dat je jezelf voor iemand als haar hebt "bewaard" hebt, voelt zij zich ook weer speciaal (en dat is ze dan ook voor je) Ik zeg niet dat je geen seks voor het huwelijk moet hebben, maar dat je van die eerste keer iets bijzonders moet maken, niet een snelle wip om het maar "gedaan te hebben" Anders kun je net zo goed naar de hoeren, die doen t ook wel voor een prijs.....maar lijkt me ook niet dat je dat wil.... |
ach joh, zeik niet 17 jaar en maagd zijn is geen schande, ik ben bijna 19 en heb t gister pas voor het eerst gedaan, wachten tot je iemand tegen komt waar je echt van houdt, is de beste manier, kheb vaak genoeg van anderen gehoord dat ze er spijt van kregen toen ze het hadden gedaan, met iemand die het niet waard was, dus wacht liever af, dan dat je seks doet om "erbij" te horen
|
Citaat:
|
hejjj ,ik ben lesbisch (niet schriken he) en als ik jou was zou ik het aan nemen het is ten slotte je vriendin hé .
Als je dus ontmaagd wilt worden zeg dan ja of ok tegen je vriendin ;) ps: of gewoon wachten tot je de ware tegen het lijf loopt ! |
Citaat:
wat heeft het feit dat jij lesbisch bent, te maken met iemand anders' eerste keer? :confused: |
jongen neuk die bitch gewoon zonder pardon!
|
Die meid zal er spijt van krijgen later. 80% gegarandeerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |