![]() |
Oliebollenmix
Hoi,
Weet er iemand of de oliebollenmix van Honig ook buiten het 'seizoen' ergens verkrijgbaar is? |
wij hebben nog 2 pakken staan :bloos:
|
Bij 'onze' C1000 is oliebollenmix het hele jaar door te koop
Van Honig weet ik niet of ze die hebben, maar ik dacht dat Honig geen oliebollenmix in het assortiment had :confused: |
Er is altijd wel een pak te koop ja, alleen weet ik niet of die van Honig zijn.
|
Oeps. Ik bedoelde natuurlijk Koopmans. :o Ik zal eens bij de C1000 gaan kijken, bedankt!
|
(En anders kun je het volgens mij vrij makkelijk zelf maken. Zit niet zo veel meer in dan gist en meel).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je oliebollen gaat bakken geef mij dan ook ff een belletje, lekker ;) ;) :p :p
|
Ik weet dat wij een keer maanden opzoek waren naar wafelmix en toen deden we onze kast open en stond het daar opeens. Blijkt dat als je een mixpak oliebollen van koopmans omdraait je er opeens wafels mee kan bakken :o dus check dat ook even in de supermarkt :D
|
Citaat:
Maar ik koop ook kant en klaar, ben er te lui voor. Vind het al een pokkenwerk, die dingen bakken :P. Maar het is echt niet nodig, hoor. |
Citaat:
|
Bloem, gist (niet het poeder, maar de vaste vorm), suiker, zout en warm water om het in op te lossen. Meer heb je niet nodig (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |