![]() |
mind troubles...
Hey iedereen
kzit mijn hoofd te breken over iets en ik dacht misschien heeft iemand wat raad of inzicht.. Vele zullen het wel al eens hebben meegemaakt: een ex die ineens je gaat haten en je weet niet waarom hij je haat. Nu ja die van mij had het uitgemaakt door twijfels, en heeft daarna alles gedaan zodat iedereen ging geloven dat het aan mij lag. Ik had het er heel moeilijk mee, maar had besloten niet meer tegen hem te praten.Uiteindelijk geloofde ik gewoon dat hij me niet meer kon hebben en dat het zo ging blijven. Als je de situatie dan eindelijk aanvaardt, besluit hij eens op een avondje opstap met de groep om tegen jou te beginnen. Ineens na al die maanden , zelfs over zijn fouten in onze relatie. Ik snap niets van deze actie, en ik zou er niet over mogen piekeren, maar ik doe het toch.Hij zei dat als ik verder wou praten ik het maar moest laten weten, en dat had hij ook tegen zijn vriend gezegd. Nu dat wou ik gerust, gewoon om wat dingen te verhelderen, dus vroeg ik hem om mij iets te laten weten als hij tijd had deze week. Nu heb ik een naar voorgevoel dat hij niks gaat laten weten en ik mij weer stom ga voelen... Kweet niet wat ik nu het beste kan doen... |
je gaat dus nog steeds (intensief?) om met je ex? Ik zie het probleem
|
Intensief? We hebben gezamelijke vrienden dus ik zie hem wel eens om de paar weken bij het uitgaan....We hebben al maanden niet gepraat, niet in het echt en niet op msn...maar ik kan niet echt rond hem
|
Dat is een lastig iets.
Aangezien hij niet wil praten, kun je zijn rare gedrag denk ik maar het beste negeren. |
waarschijnlijk was ie dronken die avond en is ie het allang weer vergeten. hij komt over als een onvolwassen lulletje dus laat hem lekker voor wat hij is. (y)
|
1
|
Citaat:
Maar goed, dat ie jou liep te beschuldigen enzo klinkt niet echt positief, dus ik zou me er maar niet te veel mee inlaten. Klinkt als 'de moeite niet waard'. |
Lekker laten lullen, en niets meer mee afspreken. Mannen met twijfels (n)
|
Citaat:
|
Als het waar is wat je zegt. Hij geeft jou van alles de schuld, dan is het gewoon een labiele sukkel. Wat trek jeje nog wat van hem aan?
En dit is advies van een jongen.. Ik hou niet van die kinderachtige types. Dat zulke 'jochies' uberhaupt een vriendin kunnen krijgen daar keert mijn maag van om. Ik snap vrouwen weer niet, maar als jongen snap ik de jongens wel. En geloof me het is gewoon een over-emotioneel kinderachtig typje. Dat hij jou heeft mogen neuken. Ik ga es flink op me bed inrammen vannacht, anders kan ik niet slapen. (rammen met mijn vuist dus) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |