![]() |
Jim Carrey
is gieren! :D
vooral in Liar Liar is hij lachen gieren brullen :p :D |
hijs goed jah.. :(
|
"Escuse me gentleman! Pet detective!":D
Wat een mooie zin is dat :). Super gozer vind ik het. Engels is nog K*Tter dan NL.. |
WUHAAAAAHAAHAAAHAAA heb je wel eens interviews met hem gezien. Die vent is zo maf als een deur echt zo relaaaaaaaaaaxed joh. Ech toffe gozer (y) .
|
zijn speeches op de mtv movie awards ownen
|
Klopt ja, Bij MTV is ie echt geweldig :D.
|
ik heb alleen man on the moon en the grinch nog nie gezien van m :(
|
yup bij Mtv is hij altijd vet cool
|
Citaat:
Als ace ventura blijf ik m t beste vinden! SHIKAKAAAA SHIIIKAA- GOOOO You're OUT!!! :D |
(y)
|
hij is geweldig (y)
|
1 van de weinige acteurs waar ik ook daadwerkelijk nog om in een deuk van het lachen kan liggen.
Vond hem meesterlijk in 'Me, myself & Irene'. :D Groetjes Ben(die best veel films van hem heeft gezien :) |
jim carrey is lache,dat hoofd van 'm!!!!!!!!!!!!!! :cool:
|
ik heb net ''the magestic'' gezien...wel mooie film :)
|
Hij zat vroeger toch ook in -in living color- ofzo?
|
Citaat:
|
bij oprah winfrey :D
|
Als hippie toen ie een of andere prijs had gewonnen :p
"Like a glove" :p Grtz, F |
hij is wel grappig
|
of in dumb&dumber, als ie die kok attact :D
en de bloopers van Liar Liar zijn echt giere! heb ik nu al 5 keer gezien en ik blijf strijk liggen! :D |
en vergeet niet de mask waar die ook in speeld ..
|
af en toe wel leuk, als ik in een blije bui bent :) vind hem af en toe wat te overdone...
|
*ASS-HOLEEEEE-MIOOOOOOH!!!*
Hij is mijn favo acteur ooit. Ace Ventura 1 en 2 zijn super, Mask meesterlijk en Dumb & Dumber natuurlijk gewoon FANTASTISCH, hehe. En ook heeft hij zo'n crap film als Batman Forever gewoon gered met z'n performance en drama gaat hem ook goed af. JIM CARREY RULEZ (y) FINKLE, EINHORN, FINKLE, EINHORN.... THAT'S IT, EINHORN=FINKLE, FINKLE=EINHORN...EINHORN IS A MAN, EINHORN IS A MAN???? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH |
Citaat:
Verder heeel cool :D... in The Truman Show vink m ook leuk!! |
hij roeleert, vooral in the mask!!! (did you miss me? I GUESS NOT!)
en in lairlair issie ook heeeeel cool, echt een mafkees. |
Citaat:
Een geweldige acteur!!! Ace Ventura: When Nature calls was een van de weinige films waar ik constant in de deuk lag. Me, myself & Irene is ook een super film! |
Citaat:
|
maar jim carrey is inderdaad geweldig
ooit was op tv een programma waarin je hele oude beelden zag dat ie nog een stand-up comedian was echt geweldig(y) |
Citaat:
|
ik vond the mask en dumb&dumber het aller coolst :D
maar stel je voor zeg.. in zn films is ie geweldig, maar die vent is in het echt precies zo!! om gek van te worden toch!? :confused: |
Als ik iemand verschrikkelijk vind is het Jim Carrey wel (n)
|
Citaat:
Ik vind het in Ace Ventura zo cool als hij begint tegen die gast die hij "the monopoly guy" noemt. |
dumb&dumber vind ik echt t vetst hek ondertussen al tig keer gezien, alleen man on the moon of zoiets vind ik wat minder ( is echt zoooo saai)
|
Citaat:
Met "What Is Love" van Haddaway op achtergrond!:D Dat is een clipje van Saturday Night Live. En er zijn nog twee van op Kazaa van Jim. Eentje als aerobicslerares(die moet je zien) en de andere doet ie Vanilla Ice na! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |