![]() |
Mika in Nederland!
Mika bekend van "Grace Kelly" en weer een nieuwe single heeft "Relaxed, Take It Easy" is een vrolijke en goede band. Zo komen ze op Lowlands te staan en 11 november in de Heineken Music Hall. Erg leuk vind ik zelf. Ik ben er bij!
|
irritante stem
|
Dat singletje komt me beetje de strot uit, voor de rest ken ik er niets van.
|
het is een soort van kruising tussen robbie williams, george michael en die gast van the darkness, en dat is het wel zo'n beetje. Best geinig maar godsamme wat is die gozer ontzettend gay
|
vreselijk
|
Citaat:
|
Ik vind m echt geweldig! Elke keer als ik die cd opzet, wordt ie beter. (y)
|
Zullen we dat maar niet doen?
|
Mika is geweldig (y)
|
wel grappig.. freddy mercury wannabe
|
haha, heb het album zelf ook, word er toch wel heel vrolijk van hoor!
kan wel begrijpen dat de heren deze artiest nogal gay vinden, maar het is in mijn ogen verrukkelijke muziek! en qua sound zit het goed in elkaar |
Ik háát dat nummer. :|
|
Ik vind die plaat van 'm wel grappig. Echt van die 'verstand op nul en zwaaien met dat handje' muziek.
Maar als je een echte homo wilt zien die echt prachtige muziek maakt, kan je beter naar Rufus Wainwright gaan. |
Citaat:
ot: ach, ik vond dat Grace Kelly wel grappig, maar het is iets te vaak gedraaid. En verder vind ik alles wat ik daarna nog van hem/haar gehoord heb, nogal gay dus, en een beetje veel van hetzelfde. |
Citaat:
|
Alsof 'homo' een genre is.
|
Citaat:
Ach j, er zullen altijd voor en tegenstanders zijn he. Ik ben iig heel benieuwd naar zn show op Lowlands. (y) |
terrormuziek niet om aan te horen en op me werk gooien ze me dr platmee op 538. En dat terwijl ik Queen dus wel de shit vind..
|
ik vind mika eigenlijk wel een held maar dat is alleen omdat ik lame ben.
|
Leuke liedjes, niet alles even geweldig, maar Relax is een van de leukere nummertjes van de laatste tijd.
|
Ja die is lekker fout, ik trek hoge uithalen sowieso wel.
Dat eerste liedje was kankerirritant though. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben los (y)
|
je kunt me er mee martelen... bah wat een kutnummer dat grace kelly
|
Trivia
_________________________________________ Mika betekent 'Plastic tas' in het Marokkaans speciaal voor jullie van wikipedia gehaald. ik vind hem wel grappig (y) oh en is hij nou homo of niet want ik weet het niet en ze zeggen dat ie zn geaardheid verbergt om het publiek in amerika niet te SHOCKEREN, maar zn volgende album gaat over een manhoer dus ik weet niet of ik dit geloof! |
nou het kan me niet zo bommen want ik hoef er niet mee naar bed.
|
Nou, ik wel, dus voor mij komt dat wel even uit. (y)
Ik denk trouwens niet dat hij veel Amerikaans publiek zal verliezen door zijn geaardheid. Elton John en Freddie Mercury doen het daar toch ook niet slecht, en in het homofobe zuiden luisteren ze sowieso alleen maar naar domme country. |
ja het was vet!
|
Ze moeten wel erg dom zijn in Amerika als ze niet willen door hebben dat hij homofiel is. Maar goed, Amerika, dus ja.
Ik vind het wel lekker vrolijk en heel erg fout. Die gozer is wel een castraat of iets dergelijks, maar hij komt er nog wel aardig mee weg. Als je van het genre houdt, ten minste. EDIT: zomg, up. |
nee gewoon een falsetto net als de rest van de hoogzingende mannen die geen contratrenor zijn. of misschien zijn dat ook allemaal wel castraten.
|
gadverdamme mika
|
Citaat:
|
Het was ok tot hij dat nummer maakte over dikke wijven die mooi zijn. Da klop dus nie hè.
|
Nee idd, dikke vrouwen zijn juist níet mooi. Slanke vrouwen, die zijn mooi. Sowieso, wat weet zo'n homo daar nou van. Nu gaan allemaal mooie slanke vrouwen zich volvreten omdat de homo het zegt.
|
er stond vandaag in de krant dat dikke vrouwen slimmer zijn maar ik denk dat dat pure propaganda is
|
Er stond vandaag ook in de krant van Dries Roelvink's concert in de Ahoy' is afgelast omdat er te weinig kaarten verkocht werden. Dat zie ik Mika nog niet gebeuren!
|
Dries Roelvink > Mika
Dries Roelvink houdt tenminste van lekkere wijve http://www.mijnalbum.nl/Foto=BRP6R7DY I rest my case. |
nou ik ben om hoor
|
check even wat ie zegt aan het begint want het is echt wel toff |
Ik las het al in een recensie :)
Ik wed dat hij dat in ieder land doet :P |
Natuurlijk niet. In de meeste landen verstaan ze toch helemaal geen Nederlands.
|
Citaat:
ot: Ik vind Mika wel leuk, maar z'n beste nummer zijn helaas niet de singles. Bummer. |
rofl :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij stond al eens in de bitterzoet in amsterdam.
laat dat dikkewijvengedoe toch over aan the gossip als je zelf een petieterige homo bent. want echt, het is een dwerg. freddy is dood, deal with it. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |