![]() |
hoe betrouwbaar is de mailorderservice van displeased?
Ik ben van plan straks wat cd's te bestellen bij displeased records uit Nederland. Veel underground cd's voor weinig geld: www.displeased.nl en dan naar: "shop". Voornamelijk death -en black metal, gothic en grindcore.
Ik vraag me af of er mensen zijn die meer ervaring met displeased hebben en hoe die waren. Als er iemand meer van zulke mailorders weet mogen die ook gepost worden. Vertel er wel effe bij wat voor soort muziek het is. |
vriend van me koopt er veel uit, nooit klachten over gehad.
|
o klote je moet alternatieven geven voor als er iets niet is en ik wil de nieuwe darkane bestellen die over een maand uitkomt... Nou dan doe ik het over een maand wel.
|
Ik ben heel tevreden over displeased, als alles op voorraad is leveren ze binnen een week. Alleen als het niet op voorraad is moet je wel langer wachten want ze doen niet aan naleveren, en soms krijg je niet alles wat je besteld hebt. Maar de prijs maakt veel goed :)
Alternatieven geef ik trouwens nooit op |
Nou dan ga ik vandaag maar eens wat bestellen denk ik.
|
heb ook al es zo'n topic geopend
Tis wel betrouwbaar ja xou alleen zeker iets invullen bij hoelang je wil wachten als iets niet op voorraad is, heb echt fcking lang zitten wachten op finntroll shirt :/ |
Citaat:
|
ik heb al een finntroll ts.
displeased HEERSCHT!! alleen jammer dat ze 1 pagina helemaal vol hebben met cof ts. Effkes wachten tot ik mijn pincode weer tot mijn beschikking heb en dan ga ik weer effkes heel veel cd'tjes kopen. Displeased is zeker wel betrouwbaar :) |
ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad en het is erg goedkoop
|
dan kan iemand mij vast wel vertellen hoe je moet betalen?? kan dat ook aan de postbode?
|
ik weet niet moet je even op de site kijken.
Maar ik denk niet dat ze dat doen bij mensen die naar Smartlappen luisteren :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
laatst had ik maandag de machtiging gefaxt en donderdag was de bestelling er al
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er trouwens nooit problemen mee gehad en ze hebben al een flink tijdje mijn permanente machtiging. |
|
Citaat:
|
Citaat:
hebben die lui ook t-shirts e.d ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er wat besteld en het ging goed en snel.
|
Citaat:
maar 't is gewoon goed, displeased. geen verzendkosten boven de 25 euro. kan die takke large nog wat van leren. |
Displeased heerscht, nog nooit problemen mee gehad
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb paar keer bij fat wreck besteld, erg snel en goed...
|
Citaat:
je wil ze toch niet kopen, en als je ze neit wil kopen hoef je ook neit te kijken of ze shirt hebben van CoF... dus ik snap het probleem niet :p |
Citaat:
hehe ik kreeg op Graspop een boekje van ze :) had nooit eerder van ze gehoord, maar tis best goed :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |