![]() |
Municipal Waste - The Art Of Partying
\m/
01 00:40 Pre-Game 02 02:04 The Art Of Partying 03 01:52 Headbanger Face Rip 04 01:49 Mental Shock 05 02:13 A.D.D (Attention Deficit Destroyer) 06 02:08 The Inebriator 07 01:59 Lunch Hall Food Brawl 08 02:38 Beer Pressure 09 02:21 Chemically Altered 10 02:09 Sadistic Magician 11 01:55 Open Your Mind 12 02:28 Radioactive Force 13 01:20 Septic Detonation 14 02:13 Rigorous Vengeance 15 04:20 Born To Party 16 00:50 Thrashing's My Business... And Business Is Good 17 02:09 I Just Wanna Rock \m/ |
Hoorde het al van lepel. Dadelijk maar eens downloaden, heb wel zin in die show.
|
Vette titels btw weer hehe.
|
Headbanger Face Rip, de zomer hit van 2007!
Super siked voor dat showtje in de Extase binnenkort. |
benieuwd, zo checken
|
gaaf!
|
'we don't need no war, together we destroy'
ze doen het weer \m/ de extase, das hopelijk toch een kleine kuttent? |
Citaat:
|
Klein zaaltje met een prima podium :cool:
|
aight
the art of partying\09 chemically altered.mp3 \m/ @ 1:13 dope plaat hoor |
Kekke ploat.
|
|
Al down vanaf de eerste tour! Hoewel ik waste em all nog steeds de coolste vind. Superveel zin om met ze te spelen. Hopelijk zijn we een beetje redelijk...
|
Vette plaat! (y)
|
hij swingt weer als vanouds
|
Dinsdag aapjes!
|
Lekker plaatje. Vanavond in Bitterzoet toch?
|
Yep en morgen in Tilburg(extase). Met Milkman(cd release boi!), Civil Terror en CITW(met ondergetekende, die z'n arm verziekt heeft met bowlen awesome!).
|
is er een beetje een globaal tijdschema?
|
19.00 deuren
19.30 - 19.50 Cracks in the Wall 20.05 - 20.25 Civil Terror 20.40 - 21.00 Common Cause 21.20 - 22.00 Milkman 22.20 - 23.20 Municipal Waste |
Citaat:
|
Citaat:
|
municipal waste is gonna fuck you up!!!!!
|
BRING OUT THE BODY BOARDS!! lijkt me echt supervet als ze weer met death ripper beginnen hehe |
hehehe |
Citaat:
|
Citaat:
|
zolang ik biertjes terug krijg vind ik alles best belle (en op de bruiloft mag komen!!!)
en ik ga toch niet te veel drinken want dat ga ik echt niet trekken |
Koop een zxzw kaartje voor de show, dan krijg je elk 2e biertje gratizzz.
Ik drink sowieso gratis :p , maar idd dag erna weer werken... |
ik moet om 9 uur in hilversum zijn, gesprek op hku haha. zxzw kaartje, hehe thnx!, alweer vergeten, daar ga ik sowieso naartoe dus dat kaartje halen ja, mooie actie van die koreman
ben ook wel benieuwd naar jouw shit live meneer, gaat een leuk feestje worden |
Citaat:
|
zeker komen
btw, e5 is toch ook tikweek haha? |
Citaat:
Ik moet overigens de dag erna ook gewoon werken. Groot evenement dit weekend, waar ik aan mee moet werken. Zaak om nuchter te blijven dus. Sowieso. |
Helaas helaas, jammer dat ik dit feestje moet gaan missen. Ik red het echt niet met mijn tijd,en dan is het prioriteiten stellen. Ik vind het wel megakut, zeker ook omdat ik de vorige show ook gemist heb (net klaar met spelen toen ik binnenkwam, fuck the haunted)
fuck it. |
Dit riekt naar puberteit.
|
Bedankt voor jouw verhelderende visie, broeder. Het zet me wel aan het denken.
|
Harde show. M'n neus doet nog steeds pijn. Na een werkdagje van 7 tot 7 vandaag ben ik kapot. Mooi fenomeen dat thrash.
|
Goed te doen dat feestje.
En ik was zeer verrast dat Metal schitterde van afwezigheid, had ik niet van je verwacht dude! |
Let down van de bovenste plank.
Harde show indeed. Ik loop als een gangsterneger met m'n verotte teen. Anyway fuckin gezellig. Ideale tent eigenlijk de extase. Beetje bier zuipen in t cafe, af en toe bandje checken, terrasje hangen. |
Leeft dat ding ondertussen weer een beetje trouwens? Maar idd, goede locatie. Overigens was het wel apart om rustig buiten bier te drinken en opeens twee fucking kamelen langs te zien lopen :confused: .
|
ik heb begrepen dat het goed was (Y)
|
Die gasten waren zo dood als een pier de hele avond, op die drummer (aardige gast!) na, maar eenmaal op t podium stond t als een huis.
|
da's Dave Witte van o.a. Burnt By The Sun & Melt Banana. Kerel heeft skills.
|
Hij zei dat hij al 26 jaar drumde ofzoiets haha.
Supercoole gasten. Niks soundchecken, gewoon gaan. Je zag wel dat de tour en bijbehorende party's ze op had gebroken. |
Citaat:
|
MW komt weer naar Denemarken/Nederland:
Feb. 10 - DK Groningen - Vera Feb. 11 - DK Tilburg - 013 |
Fucking goed nieuws. Batcave zou de shit zijn.
|
Vera ftw, lekker dichtbij.
|
ik ga er zijn, in Tilburg
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |