![]() |
[F1] Silverstone
Er is nog geen topic, wth?
Anyways, geen zin om al die info hier neer te zetten maar ik wilde toch even een topic maken. ;) Mooi dat Hamilton die pole nog even kon pakken in zijn thuisland, maar hoop toch dat Raikkonen hem voorbij gaat. :o |
hopen dat albers de tankinstallatie heel laat deze keer (Y)
|
ja of dat er een vliegtuig op zijn hoofd neerstort en er de volgende race een andere nederlander de nederlandse eer komt herstellen!
|
ik heb de kwali gemist door alle andere evenementen :o maar de race wil ik morgen toch wel grotendeels kijken :)
|
laatste 20 ronden gemist, zat op het werk tv te kijken en dat vond mn baas niet zo leuk!
|
ik vond het niet zo'n boeiende race :o
|
Albers rijdt niet meer?
Albers op non-actief gesteld Formule 1-rijder Christijan Albers is door het Spyker-team op non-actief gesteld.Directe aanleiding is het feit dat hij niet meer kan voldoen aan zijn financiële verplichtingen aan het team. De beslissing hing al enige tijd in de lucht.De prestaties van Albers vielen tegen,maar volgens teameigenaar Michiel Mol is het een "zakelijke beslissing". Albers kwam in de problemen doordat de sponsorinkomsten tegenvielen.Het is nog niet bekend wie hem gaat opvolgen. Albers blijft nog wel betrokken bij het Formule 1-team,maar niet als coureur in de wedstrijden.Deze week komt hij ook niet,zoals gepland,in actie bij tests in Spa-Francorchamps. |
Eindelijk (y)
Nu hopen dat ze Guido de kans willen geven om te racen. :cool: |
zou inderdaad mooi zijn, ik heb nog ooit kartles van die gast gehad dus dan kan ik mooi opscheppen!
|
ik heb geen zin een nieuw topic te openen :o
maar wat is dat voor onzin die ik meen te horen, de start afblazen als er een paar druppels vallen? :| kunnen ze nou nergens meer tegen? |
mooi begin zo :cool:
|
Idd :cool: (y)
|
en een leuk eind (y)
|
Ik had liever Massa zien winnen maar ja je kan niet alles hebben he :p
|
F1:GP Italië/Monza
Startopstelling: 1. Fernando Alonso,Spa,McL 2. Lewis Hamilton,Eng,McL 3. Felipe Massa,Bra,Fer 4. Nick Heidfeld,Dui,BMW 5. Kimi Räikkönen,Fin,Fer 6. Robert Kubica,Pol,BMW 7. Heikki Kovalainen,Fin,Ren 8. Nico Rosberg,Dui,Wil 9. Jarno Trulli,Ita,Toy 10. Jenson Button,Eng,Hon 11. Mark Webber,Aus,Red 12. Rub.Barrichello,Bra,Hon 13. Alexander Wurz,Oos,Wil 14. Anthon.Davidson,Eng,Sup 15. Gian.Fisichella,Ita,Ren 16. Sebastian Vettel,Dui,Tor 17. Takuma Sato,Jap,Sup 18. Ralf Schumacher,Dui,Toy 19. Vitanton.Liuzzi,Ita,Tor 20. David Coulthard,Sch,Red 21. Adrian Sutil,Dui,Spy 22. Sakon Yamamoto,Jap,Spy |
Alonso voelt zich toch duidelijk niet meer zo prettig bij Mclaren, alhoewel hij de race domineerde. Jammer dat de truc van Ferrari niet gelukt is, in en nogal saaie race :n
|
Haha, Mclaren uitgesloten voor 2007 en 2008. Sukkels -O-(n)
|
Oh waar zie je dat? Zou wel lachen zijn. :D
|
Op formule1.nl. Die vergaderingen zijn net afgelopen, dus het is nog bijna nergens anders te lezen.
|
anders maakt iemand even een algemeen topic ipv dit oude topic te uppen! ;x
|
Ze krijgen alleen maar een boete.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |