![]() |
Wat ga jij vandaag doen?
ik weet het nog niet, daarom ben ik benieuwd of jullie al wel wat weten...
dus wat zijn je plannen voor vandaag? |
Rondje fietsen
Tassen inpakken Douchen/scheren |
Zon, zon, zon! (y) Ik ga vandaag naar het strand, misschien zelfs even in de zee zwemmen. Vanavond bbq-en, daarna een examenfeestje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
overdag nog wat aan school/studie werken
was draaien, afwas en was opruimen en misschien nog een nieuwe was draaien beetje schoonmaken en dan vanavond weer een paar uurtjes skaten. als mn spierpijn weg is that is :D |
Naar de supermarkt gaan.
Niksen misschien even wandelen buiten. |
Wat denk je zelf :p
|
Plantjes water geven, een pakje bezorgen bij een vriendin van m'n moeder, keuken opruimen, waarschijnlijk wat lezen, pianospelen en forummen en aan het eind van de middag naar m'n vriend, daar eten en dan met hem en z'n moeder en broers naar Transformers.
|
Ik heb al 't haar van m'n man geknipt en gestofzuigd, straks gaan we warm eten en daarna wandelen we naar zijn werk, waar ik een dvd'tje ga branden en warme chocolademelk ga drinken.
En dan wandel ik weer naar huis, om thuis naar Heroes te gaan kijken en misschien ook nog naar Stephen Fry te gaan luisteren (Harry Potter luisterboek :cool: ). |
Ik denk eigenlijk helemaal niks!
Vanavond lekker een stomme film kijken en that's it :D |
Chillen en vanavond op tijd slapen want morgen om half 7 de trein.
Ohja, en nog avondeten! |
Ik ben net wakker. :( Maar ik denk dat ik zo ga douchen, iets ga eten en koffie ga drinken en daarna een beetje internetten ofzo :confused:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |