![]() |
Frustraties
Komt u maar.
Slechte tv, er is er te veel van. |
zo dat is snel
|
Hippiefestivals in je hometown.
Wth, wat voor types daar opaf komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ik pas morgen officieel te horen krijg of ik mijn p heb behaald omdat ze zo onwijs traag zijn met nakijken.
Ik spullen moet halen in Den Haag maar ik daar geen treinreis voor over heb, iets met luiheid enzo. Het pas zondag en ik pas vrijdag op vakantie ga en dat heel ver weg lijkt. :eek: gaar tijdsbesef. |
Bavo Galema: lelijke vent, lelijke naam, lelijk programma op RTL.
|
Dat ik mijn haar niet mee zo leuk krijg als de kapper het zaterdag had gedaan.
|
Dikke pols.
|
er zijn zoveel dingen die ik heb maar ook zoveel dingen die ik liever zou hebben :confused:
|
Citaat:
|
Leuke sticker...
http://img337.imageshack.us/img337/9452/dsc00023vl5.jpg http://img261.imageshack.us/img261/1677/dsc00024pj1.jpg ...voor op een Fiat. |
Citaat:
|
Citaat:
Al zei mijn oom dat het behalve de muziek niks met 'hippies' te maken had. |
ik eet zoveel hoestmelange dat ik ervan moet hoesten :(
|
Citaat:
VW busjes, make love not war, oude mensen met kekke outfits, vies bier, harley davidson (ok niet echt hippie maar toch) en de muziek ja. Oh en de sfeer. Tai chi op een grasveld met 50+-ers. Peace en love to the world. |
harley davidson is very hippie indeed.
|
Citaat:
|
Ik kreeg een hartaanval van mijn telefoonrekening want die is 5 keer hoger dan normaal, o.a. omdat ik 1000 uur moest bellen naar kk KPN adsl. :mad:.
|
Citaat:
|
Citaat:
In tegenstelling tot een stompzinnige brief over het afmelden van een storing, de storing zelf, een medewerker aan de telefoon die deed alsof ik zwakzinnig was en verzendkosten voor het adsl pakket die nooit vermeld zijn maar wel achteraf berekend werden vind ik de online klantenservice wel okee. Maar ik ben dan ook niet zo kritisch huhuhu. Ik heb nu al een mail gestuurd dat ik de telefoonkosten terug wil hebben. Ik ben nu al het stereotype Nederlander met mijn gezeik en ik ben nog geeneens 56. Heerlijk, (Y). |
Citaat:
|
Ok, nice.
Ik kreeg net een mail dat ik de klantenservice maar moest bellen voor de vergoeding voor het bellen naar de klantenservice (zz). - Ik ga 15 augustus naar Londen hoewel ik op dezelfde datum voor heel goedkoop naar Toscane kon. :). |
Collega's met boterhammen die naar natte hond ruiken. Dat wil me nog wel eens een hele dag aan frustratie opkroppen kosten. Dat geldt ook nog steeds voor mensen met patat speciaal in de trein.
|
Het weer want straks word ik gebeld om toch te werken en dat kan niehiiet!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is kutweer hier en ik moet toch wel heel erg boodschappen doen :(
|
Nou ik had dus een baan voor komend schooljaar maar toen kwamen ze erachter dat er nog twee andere leerkrachten zijn die er net iets meer recht op hebben dus nu gaat het feest niet door en ben ik werkloos en ik hoef ook niet te verwachten dat ik een andere baan in het onderwijs vind want de laatste vacature(!) in de regio was drie jaar geleden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OWWW welke van de coverbandjse was hij.
|
@ Shoarm; Nee, mijn oom is nog niet eens zo'n hele erge 'papa is blijven hangen in de sixties' hippie. Maar hij vond het op de bdwp een groot verkleedfestijn.
|
Nou hij was van de Doors!(y) En het is een tof bandje want ze repeteren hier best vaak op donderdag en dan gaan we altijd tot heel laat bier drinken.
|
met zn madass guitarskillz!
|
Oww ja daar was ik niet, dat is vast beter dan de creedence clearwater revival coverband.
|
Citaat:
|
Mijn keel die zo dik als een meloen is op het moment, gvd, maandag op vakantie als deze shit maar niet lang duurt.
|
Citaat:
En voor de pijn kamille thee ofzo. (kun je ook mee gorgelen wanneer hij lauw is) |
mijn oordopjes zijn naar de tering nggggggg (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
oh en kut van je keel. Honing helpt ook. |
Citaat:
|
en laurierdrop
|
De losers van Kanloos Rossen bij Way Of Life op RTL5.
|
en jägermeister of schrobbelèr.
|
Citaat:
|
arghgdsh mijn rode wijn is op en nu heb ik alleen nog maar witte en ik wilde juist wijn omdat ik heel onrustig ben @ the moment maar nu ben ik nog onrustiger omdat ik witte wijn eigenlijk niet te zuipen vind.
|
IK HEEFT LEKKER EEN CANEI ROSEEETJE
en after-sun in m'n oog... dat is dus absoluut niet tegen een branderig gevoel heh... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |