![]() |
slikken
Ik heb een vraagje he...
ik lees wel eens op andere forums, dat jongens hun eigen sperma slikken.... doen sommige dat hier ook? mij lijkt het echt goor... |
ik vind wel dat een man moet weten wat hij de vrouw keer op keer aandoet...
|
Citaat:
|
Moeten we dan ook potloden in onze pisbuis steken?
|
Citaat:
|
Er zijn er die het wel eens geproefd hebben, en waarom niet? Je wilt inderdaad toch wel weten wat je van andere mensen vraagt? :P
|
Citaat:
+ vrouwen hebben toch ook wel eens een vinger in hun mond gestoken of niet dan? :o |
Citaat:
|
Maar wel om te slikken. Een penis is niet gemaakt om iets in te stoppen zoals je wellicht weet.
|
Mjah ik vind ook dat je het best een keertje kunt proeven, dan weet je tenminste hoe je smaakt. Je hoeft daarvoor echt niet een hele lading door te slikken ofzo :D gewoon een beetje (vers) sperma aan een vinger doen en dat aflikken, daarmee weet je het ook.
|
Als je vies bent van je eigen lichaamsvocht is er iets niet goed. Oke, ik begrijp best dat je niet met plezier die zoute troep slikt maar het is geen ramp lijkt me.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je doet het uit vrije wil, en anders moet je het niet doen. Een man lebbert toch ook aan jouw pruim? |
Wat een banaal topic is dit geworden zeg
Ja toen ik nog een schattig pubertje was proefde ik het wel eens, hoort bij de grote ontdekkingstocht |
Citaat:
|
Damn anders nemen we even alles letterlijk wat gezegd wordt.
|
Citaat:
|
Ik vind het maar ranzig, en als een vrouw het niet wil, geef ik haar groot gelijk. Vieze plakkerige troep. En ja ik ben wel vies van mijn eigen lichaamsvocht. Ik eet mn eigen snot, poep en pis ook niet graag namelijk!
|
Citaat:
Je neus is ook niet bepaald een ding dat je door een meisje zou laten pijpen :confused: En over pis en poep zal ik maar zwijgen, aangezien dat al helemaal niet het onderwerp was. Die 2 zijn namelijk afvalstoffen uit je lichaam, zaad is dat volgens mij bepaald niet |
Citaat:
|
mn eigen stront vind ik wel lekker hoor, vooral als ik pittig gegeten heb!
|
Citaat:
|
Volgens mij heb je dan gewoon pis lopen zuipen!
|
Citaat:
|
Ja maar als je het van je vinger aflikt komt het voor in je mond terecht, daar proef je vooral zoet. Terwijl als je pijpt komt het meer achterin en dan smaakt het weldegelijk zout :o
|
:d
|
Ik denk dat alleen homosexueeelen hun eigen kwaksel doorslikken.
|
Citaat:
Bovendien is dat gelul, zoet en zout proef je met hetzelfde deel :p.http://library.thinkquest.org/3750/images/tastebud.gif |
Citaat:
|
Ahh joh...
smaakt naar kip offee... kippenvocht |
1
|
Opeet. Dat klinkt echt alsof hij het in een bakje doet en er dan een beetje yoghurt doorheen roert en wat suiker om het dan naar binnen te lepelen.
|
[QUOTE]Shoarm schreef op 10-07-2007 @ 01:13 :
1 |
Citaat:
|
Citaat:
(witte)wijnkenners:P |
Citaat:
|
Ik vind het ook wel zout, bij m'n vriend een beetje zoals bouillon en bij m'n ex-vriend meer zoals zeewater.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je niet wil dan zeg je dat toch? En als hij je er toe wil dwingen zit je toch bij de verkeerde persoon dus dat is dan je eigen fout :D |
Citaat:
|
Voor eens en voor altijd: de smaak van je sperma hangt af van je dieet, je leeftijd, je genetische samenstelling en je algemene gezondheid. Net zoals de vaginale vloeistoffen van vrouw tot vrouw verschillen, is dat voor de man ook zo. Niet iedereen ruikt hetzelfde als hij/zij zweet, toch? Iedereen heeft zijn eigen geur en ook zijn eigen smaak.
Vanuit een artikel: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat weet je het toch ook allemaal goed. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zout sperma? :confused: Met wat voor sukkelaars hebben jullie het bed gedeeld? Sperma is overduidelijk bitter en smaakt naar kastanjes.
Bovendien vind ik er niets 'jakkes' aan dat een kerel zichzelf test op smaakkwaliteit. Ik weet immers ook hoe lekker ik smaak. (wat een mooi verkooppraatje..:p) |
Citaat:
Daarnaast, is het niet gewoon vreselijk een jongen te zuigen terwijl je weet dat op elk moment een view goedje in je mond terecht kan komen? En wat als je eens wist dat het nog redelijk zoet smaakt dankzij de inzet van je partner? Inderdaad. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |