![]() |
marketing managment
Hallo allemaal!
Ik ben nu bezig met mn Havo diploma te halen en volgend jaar wil ik deeltijd marketing managment gaan doen. Ik heb nog geen echte HBO opleiding gevonden die hier ged bij aansluit. NIMA opleidingen heb ik wel gezien, maar is dat ook HBO niveau? Verder is er wel HBO Managment van de LOI, maar ik wil actief naar school. (1 dag of avond). Wie heeft dit ook gedaan, of doet dit? Hoe heb ej dit aangepakt en waar? Alvast bedankt! |
up :o
|
Als je een deeltijd opleiding wilt volgen moet je al wel een baan hebben die overeenkomt met je studie, zodat je bepaalde vaardigheden toe kan passen op je werk. Het liefst vragen ze ook nog enige jaren werkervaring. Aangezien je net je havo diploma hebt gehaald, denk ik niet dat je aangenomen wordt op een deeltijd HBO-opleiding.
Wat verwacht je precies van Marketing Management? Wat voor werk wil je er mee gaan doen? Aangezien je deeltijd onderwijs wilt gaan volgen ga ik er van uit dat je ook al druk aan het solliciteren bent voor een baan in die sector, die zal je immers wel moeten hebben dan. Op HBO Nederland heb je de opleiding Bedrijfskunde met als minor Marketing management, alleen volgens mij niet in deeltijd. Kijk maar eens op http://www.hbonederland.com |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |