![]() |
ik ga 27 aug naar een all night horroshow en deze films komen er:
je hebt 2 blokken en ik ga naar blok B blok A: 00:15u: Mimic 2 Queen of the damned American Psycho 2 Blade 2 Blok B: 00:15u: Jeepers Creepers Dog Soldiers 13 ghosts Slash bios jeepers creepers heb ik al gezien maar die andere 3 nog niet. gaan jullie weleens naar all nightshows en naar welke zijn jullie weleens geweest of waar gaan jullie nog heen? sneak previews lijken me ook wel cool |
Dog Soldiers is de enige in die rij die ik nog wil zien... hoge verwachtingen.
|
13 ghosts is cool
|
Citaat:
|
neej ik vond deze films oowk nie zo heel veel aan dus ik ga dr nie heen, sneak night lijkt me inderdaad leuker...
|
Belabberd slecht programma en ik zal dit jaar niet aanwezig zijn. Het ziet er naar uit dat de horrornachten gestaag achteruit gaan in programmering.
|
ik ben naar horrornight 9 geweest ofzo, dit jaar in januari geloof ik, maar de volgende is bij ons(in IJmuiden) pas weer volgend jaar. En als je hier voor blok B kiest dan zie je er maar 4(kiezen tussen 2 zalen waar elk een film speelt) en niet 8 en dat is klote. Deze keer viel erg tegen want ik heb maar 1 goeie film gezien, Dracula 2000 en de rest was naadje. Ik hield me wakker met Red Bull eigenlijk...
|
ben er 2 jaar geleden in oktober heen geweest..in Groningen was dat. ook niet echt superfilms (resurrection, the irrefutable truth about demons, house on haunted hill, from dusk till dawn 3) maar was wel gezellig =]
|
Ik ga vanavond, blok C: Queen Of The Damned, Dog Soldiers, Jeepers Creepers en Blade II. Is mijn eerste keer, heb er wel zin in.
Me loves horror/griezelfilms :) En als de films nix zijn heb je nog een leuke nacht. Of niet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slash en Dog Soldiers wil ik zeker zien......
|
ach, alsof het bij die nachten om de films gaat:D
et gaat hier (in hoogeveen en groningen) vaak meer om bier te zuipen en popcorn te gooien:D;) |
Citaat:
|
Queen Of The Damned vond ik heel leuk, Dog Soldiers = (y) , Blade II ook wel en Jeepers Creepers, tsjah, weird. Maar om het nou echt een horrornacht te noemen, nee. Gewoon leuke films :p
|
Citaat:
|
Ginger Snaps heb ik in Londen gezien, echt super :)
Ik ben een keer naar een all-night sneak geweest, vier sneaks.. Ik verwachtte vier belabberde komedies, maar het was er maar 1 de rest was goed... Ehm... *gaat zoeken welke films het ook weer waren* |
Citaat:
|
ED GEIN is gemaakt omdat seriemoordenaars goed verkopen.
Dahmer, Bundy, Boston Stranglers, Hillside Stranglers etc. allemaal worden daar films over gemaakt. Omdat het mensen boeit. ED GEIN is trouwens ook een slechte film die feitelijk zegt te zijn maar veel fouten maakt. Ben benieuwd naar de films DAHMER en TED BUNDY. |
Alweer de ED GEIN "discussie"..........
|
Citaat:
|
Dat ook. Naast het saaie script en de eendimensionale karakteres. Zelfs Railsbeck is niet goed.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |